Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

snus + alkohol = ekstra full?


macciato

Anbefalte innlegg

Hei=)

Lurer på om det er sant som folk sier, at man blir ekstra full hvis man snuser samtidig? Folk påstår de blir mye mer svimmel og greier av det!

Jeg snuser ikke, men prøvde en i kveld for å teste om jeg ble ekstra påvirka...Og ja, ble ganske mye mer svimmel (så jeg kvitta meg med saken):p

Hvorfor skjer dette? Er det noe folk bare innbiller seg? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig blir jeg ganske dårlig av nikotin. Først blir jeg svimmel, og jeg er av typen som kan bli veldig bilsyk, slik at svimmelheten gjør meg bare kvalm.

 

Dum og full som jeg var, tok jeg i mot både snus og røyk på en klassetur... Jaja, godt å spy klokka seks om morran på busstoppet, for så ha en deilig times kjøretur i en eldgammel buss på svingete veier. Med tanke på hvor lett jeg blir bilsyk på sånne bussturer er det et under at jeg ikke spydde i bussen, men det var som et mareritt.

 

Så for min del blir jeg ikke ekstra full, men heller forferdelig bilsyk. Nei, kjøp deg heller en øl eller to mer, om du bare føler at du blir ekstra svimmel.

Lenke til kommentar
Tingen er den at de første gangene man røyker eller snuser kan man bli dårlig og svimmel.

Og viss dette skjer samtidig som at en er full så kan det føles som at man blir fullere. :)

8884552[/snapback]

aha første gangen jeg prøvde å snuse så var jeg full i tillegg. Prøvde 3 stk på engang pose. Merka egentlig ingen ting, utenom at det svei litt.

 

uansett fuck snus det er bare tull

Endret av SisteBert
Lenke til kommentar
Tingen er den at de første gangene man røyker eller snuser kan man bli dårlig og svimmel.

Og viss dette skjer samtidig som at en er full så kan det føles som at man blir fullere. :)

8884552[/snapback]

aha første gangen jeg prøvde å snuse så var jeg full i tillegg. Prøvde 3 stk på engang pose. Merka egentlig ingen ting, utenom at det svei litt.

 

uansett fuck snus det er bare tull

8884586[/snapback]

hehe.. var ganske full å svimmel åsso tilbudde en kompiss av brodern meg snus av eit cubansk merke, skulle visst vere ganske sterk, så da sa jeg "tar tre jeg da" snubla i eit sett :p

Lenke til kommentar
Tingen er den at de første gangene man røyker eller snuser kan man bli dårlig og svimmel.

Og viss dette skjer samtidig som at en er full så kan det føles som at man blir fullere. :)

8884552[/snapback]

aha første gangen jeg prøvde å snuse så var jeg full i tillegg. Prøvde 3 stk på engang pose. Merka egentlig ingen ting, utenom at det svei litt.

 

uansett fuck snus det er bare tull

8884586[/snapback]

hehe.. var ganske full å svimmel åsso tilbudde en kompiss av brodern meg snus av eit cubansk merke, skulle visst vere ganske sterk, så da sa jeg "tar tre jeg da" snubla i eit sett :p

8884648[/snapback]

spydde du da?

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Tingen er den at de første gangene man røyker eller snuser kan man bli dårlig og svimmel.

Og viss dette skjer samtidig som at en er full så kan det føles som at man blir fullere. :)

8884552[/snapback]

aha første gangen jeg prøvde å snuse så var jeg full i tillegg. Prøvde 3 stk på engang pose. Merka egentlig ingen ting, utenom at det svei litt.

 

uansett fuck snus det er bare tull

8884586[/snapback]

hehe.. var ganske full å svimmel åsso tilbudde en kompiss av brodern meg snus av eit cubansk merke, skulle visst vere ganske sterk, så da sa jeg "tar tre jeg da" snubla i eit sett :p

8884648[/snapback]

spydde du da?

8884660[/snapback]

neei.. snuser en del til vanlig og så tåler litt men var syk effekt hvertfall :p

Lenke til kommentar
Dypp snusen i sprit, da blir du fort full ;)

Visstnok

8884989[/snapback]

 

Ja noen som har prøvd dette ?

Fungerer nok bare med porsjon snus og de er jo så som så.

Blir vel som å fylle sprit i støvlene.

:green:

8885136[/snapback]

njaa.. skeptisk. hvorfor skal det ha så god effekt? det går rett i blodet men det er ikke snakk om mye mengde med sprit her da.

Lenke til kommentar
Når folk sier sånn som at hvis man snuser når man drikker får man alkoholen fortere inn i blodet elns. er det fordi det er sånne glasskår i snusen?

(personlig trodde jeg det var slutt på glasskår i snus) :hmm:

8887352[/snapback]

 

 

Det har aldri vært glasskår i snusen. I alle fall ikke i Generalsnus eller de andre merkene ført av Sweedish Match.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...