Gjest Gjest_Ola_* Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har fått en gjensidig kontakt med eks-dama til en av mine bedre kammerater (kanskje den beste). Vi er ikke sammen på noen som helst måte, ikke en gang kysset har vi. Kameraten vet om det. Er ikke helt fornøyd med det, men har jo en viss forståelse for det som kan skje. Vet ikke hvordan han kommer til å reagere, om han ser oss sammen, sier han. Og mente at man ikke burde være sammen med sine besktkammeraters eks'er. Litt interessant er det jo at han for noen år siden planla, å prøve seg på en venns eks om de skulle slå opp. Føler vel det er litt værre å planlegge det når noen er sammen. Vil jo ikke miste han som venn heller selvsagt. Tusen takk for alle kommentarer og erfaringer! MVH Ole
Beyma Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Jeg hadde dritiet i det hvis jeg hadde dumpa dama, men omvendt hadde jeg vært litt skeptsik over det.. Kommer an på situasjonen..
Deadringer Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Jeg synes du skal ligge unna. Slikt er sårt uansett hvem som dumper hvem.
-Petter- Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 (endret) Jeg hadde dritiet i det hvis jeg hadde dumpa dama, men omvendt hadde jeg vært litt skeptsik over det.. Kommer an på situasjonen.. 8875836[/snapback] Enig ! Edit: Jeg ble litt usikker nå, om jeg hadde HATA dama etter jeg hadde gjort det slutt ville jeg nok ikke sitt henne igjen! Endret 16. juni 2007 av -Petter-
Ama-gi Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Clicky bilde for enkelt svar. Når det er sagt, hvis du kan overtale ham til å føle seg ok med det må det da være greit.
Gjest Guest Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Jeg hadde dritiet i det hvis jeg hadde dumpa dama, men omvendt hadde jeg vært litt skeptsik over det.. Kommer an på situasjonen.. 8875836[/snapback] Enig ! Edit: Jeg ble litt usikker nå, om jeg hadde HATA dama etter jeg hadde gjort det slutt ville jeg nok ikke sitt henne igjen! 8875964[/snapback] Etter de gjorde det slutt, har de vært gode venner. Han hadde med henne på en fest... Det JEG reagerer på er at han planla å nærme seg ei dame som var i et forhold, om de slo opp. Tin blir kanskje litt annerledes når man er "på den andre siden"? Det betyr jo han syntes at alle single er potensielle damer? om noen skjønner hva jeg mener? MVH Ola
Gjest Guest Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Jeg synes du skal ligge unna. Slikt er sårt uansett hvem som dumper hvem. 8875924[/snapback] Men min venn planla "angrep" på ei dame som var sammen med en litt "mindre" venn da de var sammen. Skjønner ikke helt hvorfor det er galt av meg dette her. Men, han står jo på "den andre siden" nå. MVH Ola
Iril Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Du skal ligge langt unna ekser av kompiser. Det blir bare bråk av det uansett. Selvom han har tenk samma tanke selv, skjønner han nå hvor feil det ville blitt. Han er den som står igjen og skjønner at det ikke er noe kult og bare ubehagelig. Hadde en av mine venninner blitt sammen med en av min ekser hadde jeg blitt utrolig forbanna og mest sannsynlig kuttet kontakten med henne. Sånt gjør man bare ikke.
theoriginalAidskake Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Jeg synes du skal ligge unna. Slikt er sårt uansett hvem som dumper hvem.8875924[/snapback] Enig. Tror jeg hadde syntes det hadde vært veldig klein om min bestevenninne var sammen med gamlekjæresten min, selvom det var jeg som gjorde det slutt.
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Jeg skummet gjennom postene, i trygg forvissning om at trådstarter ville få støtte for å kjøre på for egen lykke med damen, men den gang ei ... Hva har vennskapet til kameraten med nærheten til en som man kanskje skal dele sengen med? Er ikke vennskapet såpass romslig at dette blir overkommelig for alle parter? Hvis det er over mellom dem, så kan det vel ikke ha noe å si, eller?? Jeg sier kjør på, og utforsk hvilke muligheter dere har. Hvis kompisen ikke takler det, så er han kanskje ikke så veldig "god" allikevel.
Reached Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Jeg synes det er en ganske dårlig ide. Som sagt tidligere Bros before Hoes
darkness| Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Hvis du tror det bare er en liten fling, ligg unna. Mener du at dette er jenta for deg, kjør på.
Gjest Skal ta meg en prat... Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 ...med han. Vil ikke gamble bort han. Men se om det er en mulihghet her. Vil ikke ha et forhold der jeg føler at jeg "må gjemme forholdet" for han. Tusen takk for alle innlegg! Om det kommer mer inn her leser jeg jo selvsag det. MVH Ole
g@bb@ Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Hvorfor ikke bare spør hva han syns om saken? Men kanskje spør litt mer generelt om selve situasjonen, om du skal ligge unna kompisens eks... Som sagt tidligere, kommer det helt ann på situasjonen. Om de fremdeles er venner, så tror jeg ikke det blir noe stort problem, men hvis de ikke liker hverandre i det hele tatt, så er det værre.
Gjest Gjest_Ola_* Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Hvorfor ikke bare spør hva han syns om saken?Men kanskje spør litt mer generelt om selve situasjonen, om du skal ligge unna kompisens eks... Som sagt tidligere, kommer det helt ann på situasjonen. Om de fremdeles er venner, så tror jeg ikke det blir noe stort problem, men hvis de ikke liker hverandre i det hele tatt, så er det værre. 8880597[/snapback] De er gode venner. Fant ut at de passa bedre til det. Setter pris på at alle virker serioøse her inne. MVH Ola
ilpostino Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 det spørs jo litt også hvor lenge det er siden det ble slutt med kompisen og hun dama også da.. det er forskjell på om det er flere år siden det ble slutt og noen få måneder.
Snublefot Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Hvis du tror det bare er en liten fling, ligg unna. Mener du at dette er jenta for deg, kjør på. 8880371[/snapback] Støtter Darkness i denne
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 det spørs jo litt også hvor lenge det er siden det ble slutt med kompisen og hun dama også da.. det er forskjell på om det er flere år siden det ble slutt og noen få måneder. 8881435[/snapback] Hvorfor det? Er det slutt, vel, så er det lov til å gå videre.
ilpostino Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 jeg tror jeg hadde blitt grinete hvis en kompis hadde blitt sammen med en av mine exer et par uker etter det hadde blitt slutt mellom meg og henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå