Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gardermoen flyplass, høvling?


Anbefalte innlegg

Well hello, jeg går bare rett på sak.

 

Det har seg sånn at jeg kommer tilbake fra afghanistan om noen dager, og skal møte dama på gardermoen (har dessverre ikke tid til å være der noe lengre enn noen timer da jeg skal videre med ett annet fly). Nevertheless, hun skal ikke være med videre, så bare sånn i tilfelle at det skulle bli høvling, har dere noen gode steder der kan man gjøre det??

 

Tenker selv på kanskje ett handicap toalett eller.no

 

Vet dette er en corny tråd, men nå har det seg at jeg har vært omringa av dudes i 13 uker så det gir jeg faen i!!

 

Og jeg sier ikke at det MÅ/skal bli høvling, bare sånn just in case om mooden er der... Righto

 

Og jeg driter i om det moralskt uriktig å høvle på en sivil flyplass der det går sivile rundt!

Endret av Hetfield^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, bør vel helst ikke bli funnet der... Sålenge man er noenlunde stille funker vel handikapdoen greit den?

8875420[/snapback]

Det er et hedensk fruktbarhetsrituale. Rommene er ikke forbeholdt islam.

 

EDIT:

Rom for bønn og meditasjon ved utgang 26 i avgangshallen, innland.
Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Foregår det ingen høvling i Afghanisthan, eller dit du skal? Må du bare tømme deg på Gardermoen?? hva med å ta seg en ronk, og heller være litt mere romatisk når du kommer "hjem", eller det som man lyver fjolsene huet fullt av?

Lenke til kommentar
Det er noen bønnerom der, og det er vel stort sett muslimer som bruker dem. De ber til faste tider, så det bør være tomt der ofte.

8875379[/snapback]

 

Døh, hvis litt respekt. Hva om noen hadde hatt sex i din helligdom?

 

Handicaptoallettet høres ut som en god ide. Og Gardermoem er veldig svært, finnes sikkert plenty av skjulesteder. Små plasser i parkeringshuset kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324

På rullebanen :innocent: Neida...Handicappen høres bra ut..ta en som ikke er veldig populær..Litt kjiipt hvis det står kø med 1o rullestoler utenfor når dere kommer ut :D

Lenke til kommentar
Sikkert ...(mangler et skikkelig teit icon, som beskriver hvor inderlig han elsker damen sin, før han flakser videre ut i verden) ... ;)

8875636[/snapback]

 

 

Blir irritert på slike innlegg som dette.

Kjenner du meg? Kjenner du dama mi?

Hva om dette er eneste muligheten på enda flere uker?

Og nei, det er ikke noe høvling her nede.

 

Presiserer det igjen, er jo bare snakk om man blir caught in the moment.

Greit å ha en liten plan.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...