Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gardermoen flyplass, høvling?


Anbefalte innlegg

Døh, hvis litt respekt. Hva om noen hadde hatt sex i din helligdom?

8875738[/snapback]

Er ikke akkurat snakk om at de skal jukke i moskeen, dette er et felles bønne-og-meditasjonsrom som er åpent for alle. Det er bare å finne opp en eller annen naturreligion med beleilige ritualer, og vips, business class kan ta seg ei bolle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Siden jeg tror man ennå er under tjeneste når man reiser, så blir det vel behandlet konfidensielt. Like hemmelig som hva dem foretar seg ned i Afghanistan. Så da får vel VG-journalisten en raus omgang juling (noe han sikkert fortjener anyway), sølet blir tørket opp, og det bes en stille bønn ... :innocent:

Lenke til kommentar
Well hello, jeg går bare rett på sak.

 

Det har seg sånn at jeg kommer tilbake fra afghanistan om noen dager, og skal møte dama på gardermoen (har dessverre ikke tid til å være der noe lengre enn noen timer da jeg skal videre med ett annet fly). Nevertheless, hun skal ikke være med videre, så bare sånn i tilfelle at det skulle bli høvling, har dere noen gode steder der kan man gjøre det??

 

Tenker selv på kanskje ett handicap toalett eller.no

 

Vet dette er en corny tråd, men nå har det seg at jeg har vært omringa av dudes i 13 uker så det gir jeg faen i!!

 

Og jeg sier ikke at det MÅ/skal bli høvling, bare sånn just in case om mooden er der... Righto

 

Og jeg driter i om det moralskt uriktig å høvle på en sivil flyplass der det går sivile rundt!

8875346[/snapback]

 

I ankomsthallen ved til venstre for peppes pizza er det et stort handicap toalett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg stod der og skulle slippe snabben ut ,så hørte jeg en merkelig knirking. Jaja ,pissa ferdig. Så hørte jeg mer knirking, og et lite "klynk."

Da forstod jeg det, og jeg  lo med en gang, vaska hendene og bare gikk ut hehe.

Hva om stakkaren som satt der bare hadde en lei forstoppelse, også bare ler du av han? :!:
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...