Gå til innhold

Rumble i SIXAXIS?


Naramar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 99% sikkert at Sony jobber med vibrasjonskontrollere. Den største hindringen ryktes å være batterilevetiden.

 

Hvis ikke produktet blir godt nok vil de trolig ikke slippe det ut på markedet siden det vil bli PR-messig vanskelig å forklare.

 

Folk vil føle seg snytt...

Skrevet

Tipper også at vi får se noe av dette på E3. Eit lite redesign på heile kontrollen hadde ikkje skadet heller. Her kunne Sony gledelig kopiert litt fra andra på markedet uten at eg skulle brølt om det :wee:

Skrevet
Hadde ikke skadet nei, ødelegger en stor del av spill opplevelsen uten

8875946[/snapback]

Personlig legger jeg ikke merke til det. Men når jeg prøver en PS2/360 merker jeg at det setter en ekstra spiss på opplevelsen.

Skrevet
Oh no.. hold 360 kontrollen til 360, ps2/3 kontrollen er akkurat passe :)

8879030[/snapback]

 

Uttrykker bare min personlige mening ikke noe annet. Min menig er den som er mest riktig for meg, hva andre mener får være opp til dem

Skrevet

Gjør akkurat det samme :p Synes den venstre analoge på 360 er malplassert og at kontrollen er litt for stor. Derfor er jeg glad sony holdt seg til samme design også denne gangen.

Skrevet
Det er 99% sikkert at Sony jobber med vibrasjonskontrollere. Den største hindringen ryktes å være batterilevetiden.

 

Hvis ikke produktet blir godt nok vil de trolig ikke slippe det ut på markedet siden det vil bli PR-messig vanskelig å forklare.

 

Folk vil føle seg snytt...

8874567[/snapback]

 

Erfaringsmessig er vel Sony fullstendig truende til å gjøre akkurat dette :roll: .

 

Uansett, hadde vært fint med rumble for Ps3, for det er jævelig digg når kontrolleren vibrerer skikkelig i spill som GoW når Ares skyter flammekuler mens du løper. Problemet er at dette sannsynligvis vil skje på kraftig bekostning av batteritid - ting som rubmle er veldig "dyrt" å drive med tanke på elektrisitet. Jeg tar heller spaker uten rumble som kan spilles med i 10-12 timer uten å lades enn spaker med som må lades etter 1-2.

Skrevet

Ærlig talt så bryr jeg meg pent lite om det er rumble eller ei. Tenker aldri over det uansett. 10 minutter inn i et spill så er det i grunn hipp som happ for min del.

 

Er jo klart at jeg setter pris på rumble på Wii'en og 360'en. Men når jeg setter meg til å spille på PS3'en, så tenker jeg absolutt ikke noe over at den ikke har rumble.

Skrevet

øøøh..nå er det plutselig snakk om batteri levetid her..men min x360 kontroll vibrerer, er trådløs..og varer i mange mange timer i gangen..hvor er problemet..?

 

tipper ikkje den motion sensing greia bruker så mykje strøm. sony får inngå en avtale med duracell..going and going and going..;)

Skrevet

Wii-moten har jo både motionsensing, rumble og en høyttaler samtidig som batteriet varer i mange timer.. Ser ikke hvordan dette skal plutselig bli et problem for Sony.

Skrevet
Wii-moten har jo både motionsensing, rumble og en høyttaler samtidig som batteriet varer i mange timer.. Ser ikke hvordan dette skal plutselig bli et problem for Sony.

8879833[/snapback]

 

 

Kanskje fordi vanlige batterier er litt sterkere enn det batteriet som er i Sixaxis.

Skrevet
Wii-moten har jo både motionsensing, rumble og en høyttaler samtidig som batteriet varer i mange timer.. Ser ikke hvordan dette skal plutselig bli et problem for Sony.

8879833[/snapback]

Batteriet i sixaxis varer MYE lengre enn det som er i wiimoten. Kanskje de vil prøve å holde det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...