Gå til innhold

Den sære NPC cosplay tråden


Anbefalte innlegg

Den sære NPC cosplay tråden

 

Denne tråden er dedikert til alle former for NPC cosplay, en hobby jeg selv finner veldig underholdende når alt annet er kjedelig. Det går ut på å anskaffe gear med et utseende lik et av spillet npc'er generellt, vanlige cosplay-NPCs er by-vakter, som Stormwind City Guard eller Orgrimmar Grunt. I tråd nummer en vil jeg linke til ferdige modeller som dere kan legge ut i svar under, diskusjon rundt valg av gear er oppfordret, det samme er flere alternativ til gear med samme/nesten samme utseende, også variasjoner av NPC utseende er tillatt (røde stormwind guards, blå orgrimmar grunts osv). Jeg håper det er flere enn meg som er sær og liker å sysle med slikt?

 

 

 

Annbefalt utstyr:

-WoW Model Viewer

-Høy level karakter (lettere å skaffe gear)

-Godt humør

-og masse bankspace!

 

Ferdige forslag til NPC Cosplay:

-Auctioneer Lympkin (av Footy/Rainbow)

-Orgrimmar Grunt (av Deadbeat)

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hentet fra annen tråd på forum:

 

Auctioneer Lympkin

 

Original utseende (fra wowwiki.com):

200px-Auctioneer_Lympkin.JPG

 

Cosplayed Utseende (WMV):

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=140836

 

Gear brukt:

Shirt: White Swashbuckler's Shirt

Chest: Imperial Red Tunic

Belt: Brimstone Belt

Legs: Bloodfire Leggings

Boots: Archmage Slippers

 

Kommentar:

Eneste problemet med Imperial Red Tunic er at ermene blir mørkere enn de ser ut som på bildet over

 

 

Kudos til Footy og Rainbow som lagde dette i tråd linket øverst.

 

forslag til endringer er velkommen

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar

Beklager multispoting her, bare legger opp noen sånn på rappen for å fylle inn de mest grunnleggende.

 

Orgrimmar Grunt

Original Utseende (wowhead.com):

24030.jpg

 

Cosplayed utseende (WMV):

post-36813-1181911390_thumb.png

 

Gear brukt:

Shoulder: Big Bad Pauldrons eller Drakesfire Epaulets (takk Instinct)

Chest: Grunt's Harness

Gloves: Sentinel Gloves

Belt: Sentinel Girdle

Legs: Sentinel Trousers

Boots: Sentinel Boots

Weapon: Monstrous War Axe

 

Kommentarer: Jeg vet der finnes noen leather eller mail skuldre med samme utseende slik at også Hunters/Shamans kan cosplaye Orgrimmar Grunts, noen som vet hva disse heter?

 

Laget av: Deadbeat

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
I challenge you:

 

Link

8867469[/snapback]

 

Haris Pilton har jeg egentlig absolutt ingen lyst til å mekke et kostyme til, er du interessert må du bare hive deg løs og poste resultatet her i omtrent samme format som jeg har gjort så skal jeg linke fra første side :D Jeg ser derimot at du vil få noen problemer med å mekke kostyme av henne, fordi det finnes ikke noen slike røde bukser som har brett ut på enden som hun har, samt at det ser ut som at hun har to belter på seg, samt noe ulogiske folder der også som kan være vanskelig å finne. Bracerne hennes er også vanskelig fordi de har modelform, noe ingen bracers har i spillet, grafikken derimot skulle være enkel å finne :)

 

Andre må gjerne poste deres cosplay set også linker jeg fra første side.

 

For tiden holder jeg på med en Blademaster outfit, type Lantresor of the Blade, eller selveste Grommash Hellscream. Hvor de dypeste kjennetegnene er flag på rygg, stort våpen (tenker å farme Rend for 2h'en hans), sandaler og vid bukse/kilt-lignende sak, bar overkropp og kanskje noen nøytrale skuldre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...