Gå til innhold

Forza 2 - Kjøp av Amerikans bil? Forslag..


Nitrius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ford Mustang er i mine øyne verdens vakreste muskelbil <3

 

2005 modellen som er i spillet er helt herlig. Billig, helt suveren på upgrades og den ser utrolig deilig ut ;) Jeg har maksa alt som er og makse på den. Med en toppfart på nesten 380 km/h og en motorlyd så herlig at du nesten får ereksjon når den topper giret er det vanskelig å ikke bli litt glad i denne bilen :love:

Lenke til kommentar
Ford Mustang er i mine øyne verdens vakreste muskelbil <3

 

2005 modellen som er i spillet er helt herlig. Billig, helt suveren på upgrades og den ser utrolig deilig ut ;) Jeg har maksa alt som er og makse på den. Med en toppfart på nesten 380 km/h og en motorlyd så herlig at du nesten får ereksjon når den topper giret er det vanskelig å ikke bli litt glad i denne bilen  :love:

8866469[/snapback]

 

Hmm, men hvordan er denne bilen å kontrollere?

Tror jeg forveksla to biler :p

Men hvis det er Mustang GT 2005 du tenker på så kan jeg kjøpe den, tenkte først på 2000 modellen, Cobra R.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Ford Mustang er i mine øyne verdens vakreste muskelbil <3

 

2005 modellen som er i spillet er helt herlig. Billig, helt suveren på upgrades og den ser utrolig deilig ut ;) Jeg har maksa alt som er og makse på den. Med en toppfart på nesten 380 km/h og en motorlyd så herlig at du nesten får ereksjon når den topper giret er det vanskelig å ikke bli litt glad i denne bilen  :love:

8866469[/snapback]

 

Hmm, men hvordan er denne bilen å kontrollere?

Tror jeg forveksla to biler :p

Men hvis det er Mustang GT 2005 du tenker på så kan jeg kjøpe den, tenkte først på 2000 modellen, Cobra R.

8866674[/snapback]

 

Så topptrimmet som min er nå, er den noe vanskelig å kontrollere. Stor fart + bakhjulstrekk og svinger går noen ganger ut i svingene. Men jeg begynner å få greit tak på det. Drifting + svingete banekjøring er den suveren når man lærer å kjenne bilens fysikk. Jeg kan den ikke helt ennå, men gud hvor herlig det er når man kjenner at svingen sitter skikkelig.

Lenke til kommentar
Ford Mustang er i mine øyne verdens vakreste muskelbil <3

 

2005 modellen som er i spillet er helt herlig. Billig, helt suveren på upgrades og den ser utrolig deilig ut ;) Jeg har maksa alt som er og makse på den. Med en toppfart på nesten 380 km/h og en motorlyd så herlig at du nesten får ereksjon når den topper giret er det vanskelig å ikke bli litt glad i denne bilen  :love:

8866469[/snapback]

 

Hmm, men hvordan er denne bilen å kontrollere?

Tror jeg forveksla to biler :p

Men hvis det er Mustang GT 2005 du tenker på så kan jeg kjøpe den, tenkte først på 2000 modellen, Cobra R.

8866674[/snapback]

 

Så topptrimmet som min er nå, er den noe vanskelig å kontrollere. Stor fart + bakhjulstrekk og svinger går noen ganger ut i svingene. Men jeg begynner å få greit tak på det. Drifting + svingete banekjøring er den suveren når man lærer å kjenne bilens fysikk. Jeg kan den ikke helt ennå, men gud hvor herlig det er når man kjenner at svingen sitter skikkelig.

8866707[/snapback]

 

 

Hmm okay, Har en liten forkjærlighet for 2000 modellen jeg skjønner du kalt Mustang Cobra R, du har ikke tilfeldigvis prøvd den?

 

Uansett takk for tipset, får se om jeg går til innkjøp av den. Penger er ikke akkurat noe problem her for tiden heller så :p

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Ford Mustang er i mine øyne verdens vakreste muskelbil <3

 

2005 modellen som er i spillet er helt herlig. Billig, helt suveren på upgrades og den ser utrolig deilig ut ;) Jeg har maksa alt som er og makse på den. Med en toppfart på nesten 380 km/h og en motorlyd så herlig at du nesten får ereksjon når den topper giret er det vanskelig å ikke bli litt glad i denne bilen  :love:

8866469[/snapback]

 

Hmm, men hvordan er denne bilen å kontrollere?

Tror jeg forveksla to biler :p

Men hvis det er Mustang GT 2005 du tenker på så kan jeg kjøpe den, tenkte først på 2000 modellen, Cobra R.

8866674[/snapback]

 

Så topptrimmet som min er nå, er den noe vanskelig å kontrollere. Stor fart + bakhjulstrekk og svinger går noen ganger ut i svingene. Men jeg begynner å få greit tak på det. Drifting + svingete banekjøring er den suveren når man lærer å kjenne bilens fysikk. Jeg kan den ikke helt ennå, men gud hvor herlig det er når man kjenner at svingen sitter skikkelig.

8866707[/snapback]

 

 

Hmm okay, Har en liten forkjærlighet for 2000 modellen jeg skjønner du kalt Mustang Cobra R, du har ikke tilfeldigvis prøvd den?

 

Uansett takk for tipset, får se om jeg går til innkjøp av den. Penger er ikke akkurat noe problem her for tiden heller så :p

8866730[/snapback]

 

Joda, jeg har 2000 Cobra versjonen også. har ikke prøvd den så mye enda bortsett fra en kjapp kjøretur. Jeg ville heller oppgradere GT'en først og få den på topp. Cobraen er vel egentlig mer enn mer sportslig versjon enn GT'en. Jeg tenkte at jeg skulle satse på å få den til topps nå som mitt neste "prosjekt". Det ligger mer racingpotensiale i Cobraen når du får oppgradert den litt her og der. Cobraen er mye tyngre, men ellers så er det jo en Mustang. Og Mustang er Mustang.

 

Ligger jo fortsatt mye av samme sjarmen i begge to :love:

Lenke til kommentar

Gikk til innkjøp av 2005 modellen, drevet å kjørt noen C-klasse løp med den så langt, funker fett.

 

Etter den event er ferdig så kommer jeg vel til å oppgradere den mer. Kanskje prøve å få til en skikkelig paint job på den også.

 

Uansett, kom gjerne med flere tips.

Lenke til kommentar
Til nå så har jeg omtrent bare hatt japanske og europeiske biler, så jeg savner å ha noen amerikanske i "samlingen".

 

Så jeg lurer på om noen her har noen forslag?

Er ikke ute etter hvem som er best eller lignende, er bare ute etter forslag og dine meninger om bilen.

8866386[/snapback]

Har nettopp kost meg med nyinnkjøpt og fintuna Corvette. Klart at Euro og Jap bilene som regel har mer racing kjøreegenskaper, men denne er faktisk så lettkjørt at tante Gudrun kunne dratt på handletur med den. men den har fortsatt hår på brøstet, bevares.

 

Det er altså en 2002 Chevrolet Corvette Z06 som jeg har oppgradert til 850 poeng, altså høyeste mulige innenfor A klassen. Den har 405 hester og følgende nøkkeltall:

Speed: 6,4

Acceleration: 5.5

Braking: 5.8

Handling: 5.8

 

Veldig veldig smooth å kjøre som du skjønner. Ingen ekstreme greier som slenger deg av banen så fort du hoster litt på gassen. Jeg tuna den med hjelp av denne informasjonen (valgte varianten med stive fjærer), og selv om jeg kjører med alle assists skrudd av (selvfølgelig) ligger den fjellstøtt på veien. God tur :thumbup:

Lenke til kommentar
Har nettopp trimma Charger'n maksimalt og det er om mulig det villeste jeg har kjørt.

Null kontroll med gud så morro! Slår man opp i ordboka på brutal lyd så er det mest sannsynlig bilde av denne bilen.

8874090[/snapback]

 

 

Er det slik at den spinner i alle gir?

Liker Amerikanske muskel biler selv, men noen av de(vertfall her i spillet, når de er trimma) er like umulig å styre som lingenfelter, og det er jeg ikke helt glad for :p

Lenke til kommentar
Har nettopp trimma Charger'n maksimalt og det er om mulig det villeste jeg har kjørt.

Null kontroll med gud så morro! Slår man opp i ordboka på brutal lyd så er det mest sannsynlig bilde av denne bilen.

8874090[/snapback]

 

 

Er det slik at den spinner i alle gir?

Liker Amerikanske muskel biler selv, men noen av de(vertfall her i spillet, når de er trimma) er like umulig å styre som lingenfelter, og det er jeg ikke helt glad for :p

8877494[/snapback]

 

Jeg vant jo den Lingenfelteren, og har prøvdt å få den styrbar... uten å gå opp i U klasse, men jeg er i ferd med å gi opp... noen tips?

 

.x

Lenke til kommentar
Jeg vant jo den Lingenfelteren, og har prøvdt å få den styrbar... uten å gå opp i U klasse, men jeg er i ferd med å gi opp... noen tips?

 

.x

8879318[/snapback]

 

 

Skulle gjerne ha vist en måte å få den styrbar på, eneste måten det er mulig å kjøre den normalt på er vel å sette på TCS(riktig stavet?). Er diverse folk på det offisielle forumet som sier de har fått monsteret kontrollerbart, men har ikke sett noen setups enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...