Gå til innhold

Diskuter K850i her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns egentlig ikke det er så utrolig. Uansett, hva skjer med mye bumping for tiden, Det har kun gått 2 timer siden du spurte, dette er ett forum, ikke en IM klient.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg syns egentlig ikke det er så utrolig. Uansett, hva skjer med mye bumping for tiden, Det har kun gått 2 timer siden du spurte, dette er ett forum, ikke en IM klient.

Det var da voldsomt da.. Om du ser på når jeg ble registrert her og antall innlegg så er jeg nok ikke den mest ihuga bumper her da.. Var bare det at jeg håpte at noen kunne gi ett raskt svar da jeg skulle ta noen bilder ute på en tur før i dag.. Og jeg synes faktisk at det er rart at det ikke er mulig å få på klokkeslett og dato på bildene fra k850i'en faktisk.. Er vel ikke så veldig uvanlig på "digitalkamera" det da, og forgjengerne har jo det..

Skrevet
Hvor lang tid varer K850i batteriet ved normal bruk? (batteritid, før man må reloade)

Det varierer selvsagt etter hvordan du bruker mobilen. Men ved vanlig bruk, uten å spille så mye musikk, ta bilder, surfe osv., kan du lett gå en uke uten å lade.

Selv lader jeg (vanligvis) 1-2 ganger i uka.

Skrevet (endret)

Tenker på "normalt bruk" som å ta litt bilder, høre litt på musikk, sende litt sms, ringe litt.

Endret av Baloni
Skrevet
Tenker på "normalt bruk" som å ta litt bilder, høre litt på musikk, sende litt sms, ringe litt.

Med sånt bruk så ligger jeg på 1-2 ganger i uka. Men jeg ringer en del. Og da ligger jeg på 1-2 ganger i uka. (Med 3G avskrudd)

Skrevet

Med sånt bruk så ligger jeg på 1-2 ganger i uka. Men jeg ringer en del. Og da ligger jeg på 1-2 ganger i uka. (Med 3G avskrudd)

Samme her med untak at min 3G er på heletiden. Men har skrudd lysstyrken ned til det minste.

Skrevet
Samme her med untak at min 3G er på heletiden. Men har skrudd lysstyrken ned til det minste.

Ja. Samme her. Lysstyrken skrudd ned. Hadde jeg bodd i et mer sikra 3G område så hadde den vært på, men her hopper den ut og inn oftere enn jeg skifter luft i lungene mine, og da gidder jeg ikke å la telefonen stå å søke hele dagen :p Kanskje når jeg flytter til Trondheim neste år :) Da kan jeg skru det på :p

Skrevet

Jeg jobber på expert og vi har selgt en del k850, og vi har også fått inn en del k850i.

Men som vanlig er det bare små software feil som bare er å oppdatere.

Skrevet

Hoj. Der fikk jeg N82 og G800 inn i dag. Omg. Knappene på N82 irriterte vannet av meg :( Mer enn K850i :( Og G800 hadde null adskillelse i knappene og derfor ble de totalt uaktuelt for min del :( Hvorfor ikke lage gode taster for en gangs skyld? Alla T650i?

Skrevet

Noen som vet om det er noe problem å flashe en K850 med engelsk software, til Norsk.. ??

Blir det noe problem med ÆØÅ.. ?

Vurderer å kjøpe den grønne på Ebay siden det tar år og dag før den kommer til Norge.

Skrevet
Så hva er deres mening om mobilen? Bra eller dårlig? Skriv gjerne noen komentarer om det..

Jeg meget fornøyd med min, har vært heldig skjønner jeg. Det eneste som jeg blir litt lei av er alle fettmerker som nesten ikke forsvinner.. må jo ha med eget pusseskin hehe.

Skrevet
Hoj. Der fikk jeg N82 og G800 inn i dag. Omg. Knappene på N82 irriterte vannet av meg :( Mer enn K850i :( Og G800 hadde null adskillelse i knappene og derfor ble de totalt uaktuelt for min del :( Hvorfor ikke lage gode taster for en gangs skyld? Alla T650i?

Helt enig, helt basic ting som taster skal man ikke kødde med!!!

N82 skuffet meg også, stor, og billig av utseendet, at tastene var så som så var heller ikke stas.

Skrevet

Er btw K850i som skal diskuteres her folkens ;) Flere folk som vil legge ut bilder de har tatt innpå "SE K850i - Bilder" - tråden under "Mobilbilder" på forumet :innocent: ?

Skrevet
Nei, med norsk software blir det ikke noe problem med Æ, Ø og Å.

Tolker det svaret som at det går an å flashe fra Engelsk til Norsk software.. ? :D

Skrevet (endret)

Da ligger ny oppdatering ute hos SonyEricsson`s oppdateringstjeneste... Nr: R1CA037 :thumbs:

Endret av SonyE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...