Uderzo Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Hvorfor er alle trådene dine om nettportalen ? Dette er ikke et forum for reklame
Den Polse Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Gjort en liten "check-up" og det virker som om dette ikke er ment som reklame. 1. www.Humorkanari.com - Masse bra vitser, historier og mye mer. En av de mer anstendige humorsider som ikke livnærer seg på bæsj, tiss og annen umoden humor(Som egentilig også er bra morro) 2. www.RedMeat.com - Helt rå tegneserie Ellers bruker jeg å sjekke hw.no sitt forum/off topic/humor daglig, der kommer det alltid noe som får meg til å le, veldig ofte fra BReal.[/url]
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Velkommen The Zero til forumet. Enjoy your stay
Uderzo Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Jeg gjorde også en "check-up" :wink: Se på denne tråden som The zero har skrevet : Navn på tråd "hmm" http://www.nettportalen.com/ :oops: Jeg ser på det som teit reklame !
sim Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Kanskje man skal ta en titt her for å finne ut om det er ment som reklame eller ikke ?
Den Polse Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Det siste innlegget satte saken i nytt lys ja. Lowlife å melde seg på andre forum for å reklamere for sitt eget
The zero Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Skrevet 5. januar 2003 Jeg er ike her for å reklamere, men å skape liv!
DummeGaas Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Jeg er ike her for å reklamere, men å skape liv!
Espen F Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Jeg er ike her for å reklamere, men å skape liv! den er faktisk litt unøyaktig.. for i romertiden så holdt de tommelen NED for at de skulle overleve.. og opp for at de skulle dø.. (mener jeg å huske fra historietimen) for ned.. dvs at de skulle overleve (negativt for romerne) og opp.. positivt.. the joy of watching a man being killed.. pirkepirke.
ponke Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Om alt dette ikke er ment som reklame så vet ikke jeg, men uansett: http://www.nettportalen.com/forum/viewtopic.php?t=143 Litt om meg: Navn: Kjetil Alder: 14 år Bosted: Florø Kjønn: Gutt Nick: Bruker forskjellige nick og det er kjetilkb, zetil og KKB og "the zero" (som her) Som sagt er jeg en gutt på 14 år og kommer ifra Florø. På fritiden driver jeg på med så mangt og noe vet dere sikkert fra før av . Jeg tilbringer mye tid forran PCen og lager hjemmesider. Jeg er også medlem i speideren i Florø og AUF. http://www.nettportalen.com/partnere/hvorfor.php Hvorfor bør du bli partner med Nettportalen? 1. Om vi har like mange besøkende som i desember 2002 vil vi ha over 146.000 besøkende i året! 2. Vi er et seriøst nettsted! 3. Du har ingenting å tape på det! Alltså, her er det snakk om samme "gjeng" hvor av "zteff" har laget en side: http://www.nettportalen.com/zteff/ Hvor hver oppdatering/sidespørring teller som et treff, her kan jeg, alene, generere flere tusen treff på veldig kort tid, så jeg lurer på hvordan de har telt sine egne treff... *ler* Men til slutt, velkommen skal du være "The Zero", til HW.no/forum!
Juleniss1 Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Jeg er ike her for å reklamere, men å skape liv! den er faktisk litt unøyaktig.. for i romertiden så holdt de tommelen NED for at de skulle overleve.. og opp for at de skulle dø.. (mener jeg å huske fra historietimen) for ned.. dvs at de skulle overleve (negativt for romerne) og opp.. positivt.. the joy of watching a man being killed.. pirkepirke. ikke fra det jeg husker
The zero Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Skrevet 14. januar 2003 Dere vet vel ikke tilfeldigvis hva kategorien heter??
Den Polse Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 tror du kan poste i "jeg er teit og fortjener permban" kategorien, ellers i søppel
Kjetil Lura Skrevet 23. januar 2003 Skrevet 23. januar 2003 Humor? Men var ikke mye om det her, bare mye kjefting og klaging
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå