Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trimme Honda cbr..


Anbefalte innlegg

Heisann ! Vurderer å trimme cbr'en. Jeg er fullstending klar over at det ikke kommer til å gå i 200 km/t, og at cbr er tynn og har små dekk og alt annet dere måtte føle for å klage over. Det kan dere ta ett annet sted :)

 

Konstruktiv kritikk som er on topic er derimot øsnket velkommen :) Hvis du ikke har peiling, kan du også la være å kommentere.

 

Lurer litt på trim, vet det ikke kommer til å gjøre mirakler. Men hva kan jeg hente ut av ett Arrow effektanlegg, 166ccm sylinder. Luft filter?

 

Lyden skal visst bli heeelt :love:

 

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva legger du i dyrt? I forhold til moped/to taktere. Har sett på priser, og det er ingenting som skremmer meg :)

 

Effekten er derimot det som får meg til å tenke, hvis det nesten ikke er noe å hente så gidder jeg selvsagt ikke.

 

Har hatt den i 135 på speedo nå, helt orginal. Hva tror dere jeg kan hente av fart?

Lenke til kommentar
Gunners,13/06-2007 : 23:33]Hva legger du i dyrt? I forhold til moped/to taktere. Har sett på priser, og det er ingenting som skremmer meg :)

 

Effekten er derimot det som får meg til å tenke, hvis det nesten ikke er noe å hente så gidder jeg selvsagt ikke.

 

Har hatt den i 135 på speedo nå, helt orginal. Hva tror dere jeg kan hente av fart?

8855930[/snapback]

 

135 på speedo med orginal CBR ? enten har du speedo som er veldig feil , eller så legger du til litt ekstra :p

 

men det er mye å hente med turbo,sylinder,gasser osv snakker kansje 150-180 km/t med MYE og kostbar trimm.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Finnes det virkelig ombyggingsett til innsprøtning og turbo? Eneste Hondaen jeg vet om som finnes med turbo var CX500, og den forsvant vel ut av produksjon sent på '80 tallet.

 

Vanlige trimdeler til firtakter er stempel og topp for høyere kompresjon, kamaksling med brattere åpning, større forgasser og til en viss grad eksosanlegg (langt mindre følsom på eksos enn totakter).

Endret av MailMan13
Lenke til kommentar

DU kan få turbo til 125 ja :) Mitsu... tu2 eller noe, men det blir litt mye å betale for en turbo du ikke er garantert å hente noe ut av. Den må stilles inn helt riktig for å oppnå skikkelig effektøktning.

 

135 på speedo ja, mulig det går feil, har ikke sammenlignet med noe. Men det var en motorvei, 40-50 km strekning med bussfelt for meg selv. Lå nesten nedpå sykkelen til slutt. Brukte veldig lang tid fra 115 til 135, og det sekundet jeg reiste meg litt opp igjen datt den veldig ned igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...