Gå til innhold

'Ønsker tilbakemelding super-pc'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke tullprat i det hele tatt, og "poenget" er det nok de færreste som fikk med seg. Mange prøver å gjøre trådstarters glede bitte litt lavere ved å fremlegge tullball, forhåpentligvis uten å lykkes.

Hvis jeg vinner en bil en dag, og poster det her på forumet, blir det nok noe slikt ut av det:

Jeg vant en bil, en helt ny Golf!  :fun:
Hva er det du skriker for, det kunne vært en Passat
Faen feiler dere, hadde jeg vunnet en Ferrari, DA hadde jeg blitt glad.
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Når en fyr er så heldig å vinner en slik maskin. Selfølgelig blir alle nerdene her på forumet enorm misunnelige. Derfor kommer slike "gledesdreper-utsagn". De gjør det nok like mye for sin egen skyld. "Kanskje ikke han sin PC virkelig var så mye bedre enn min alikevell".

Skrevet

Gratulerer masse!

Jeg stusser over en ting. Du ble kåret som vinner den 2. mars i år, men allikevel så kjøper du deg ny PC som du får hjelp til her på forumet den 21. mai (også i år).

10K spill PC

Tok det så lang tid før PC-World kontaktet deg? Som en ser av denne linken, så skulle de jo kontakte deg rett etter at de skrev artikkelen.

Ble bare litt forvirret her.

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

*Glede seg til forklaring*

Skrevet
Det er vel hevet over enhver tvil at det er helt og holdent for sin egen skyld at de gjør det.  :)

8852693[/snapback]

det jeg skulle ha gjort var som moderator sa å jeg burde ha tenkt litt mer før jeg postet..

poenget med posten var at jeg ville vite hva folk mener å synes on pc'n

jeg synes den er knall rå , men det er folk på dette forumet med mer kunskaper om pc'er enn meg å var litt ute etter hva dem mener..

Skrevet (endret)
Gratulerer masse!

Jeg stusser over en ting. Du ble kåret som vinner den 2. mars i år, men allikevel så kjøper du deg ny PC som du får hjelp til her på forumet den 21. mai (også i år).

10K spill PC

Tok det så lang tid før PC-World kontaktet deg? Som en ser av denne linken, så skulle de jo kontakte deg rett etter at de skrev artikkelen.

Ble bare litt forvirret her.

8852744[/snapback]

ikke rart jeg var forvirret selv , pc world hadde prøvd å få tak i meg på min gamle mobil som ikke funker lengre å har ikke fikset den pga at jeg har nå jobb mobil som jeg bruker som jeg vil , å derfor fikk dem ikke tak i meg før jeg kontaktet dem etter at en venn fortalte meg at det kansje var meg som hadde vunnet pc'n fikk svar på mail i dag at det var riktig at det var meg som hadde vunnet , men det viste seg at dem hadde hatt problemer med pc'n også , han fra idg skrev

"Vi har nemlig hatt en del problemer med at denne pc-en har vært ustabil, og det har vært vanskelig å finne feilkilden. Det viste seg at både prosessor og hovedkort var defekte, selv om maskinen startet opp som den skulle. Det tok tid å diagnostisere og få nye komponenter fra leverandørene, men begge deler er ihvertfall byttet nå, og pc-en har stått noen uker for å teste stabiliteten, som nå ser ut til å være slik den skal "

Hvis det passer for deg, kommer jeg gjerne bortom med pc-en i morgen ettermiddag. Hvis ikke det går, så ring meg, så avtaler vi en tid.

Med vennlig hilsen

Bjørn Unnersaker

Redaktør, PC World Norge

IDG Magazines Norge AS

jeg tok kontakt å snakket med han idag å drar ned i morgen for å hente pc som avtalt pr tlf med han :)) håper det forklarer litt :)

Endret av kenneth14
Skrevet (endret)

SÅnn generelt tror jeg at du har minst 300 stk som er misunnelig på deg her på forumet :D

(Ja jeg er en av dem) :p

Endret av christopher909
Skrevet
Det er ikke tullprat i det hele tatt, og "poenget" er det nok de færreste som fikk med seg. Mange prøver å gjøre trådstarters glede bitte litt lavere ved å fremlegge tullball, forhåpentligvis uten å lykkes.

8852628[/snapback]

Jo du prater tull. Trådstarter spør om vår mening, og vi gir uttrykk for den. Har ikkje sett at noen "prøver å ødelegge" trådstarters glede over å vinne en flott PC.

Skrevet

Hva var det egentlig konkurransen gikk ut på? Det står ingenting om hva dere egentlig konkurrerte i...

Skrevet
Hva var det egentlig konkurransen gikk ut på? Det står ingenting om hva dere egentlig konkurrerte i...

8853584[/snapback]

Tror det er noe sånt: Skriv navn og mobilnummer og håp på det beste.

Skrevet

8853584[/snapback]

Tror det er noe sånt: Skriv navn og mobilnummer og håp på det beste.

8853599[/snapback]

riktig å svar på noen lette spørsmål :) det var ren lotto å var bare heldig

Skrevet (endret)

litt o.t og ikke for og ødelegge gleden til trådstarter, men jeg skal vinne den plasma tv'n som man kan vinne nå :p Fikk alle 5 svarene riktig så den må jo bli min hehe

edit: PS viktig at det ikke blir noe diskusjon av dette lille innlegget. Dette er jo tross alt kenneth14 sin tråd ;)

Endret av Goodall
Skrevet
litt o.t og ikke for og ødelegge gleden til trådstarter, men jeg skal vinne den plasma tv'n som man kan vinne nå :p Fikk alle 5 svarene riktig så den må jo bli min hehe

edit: PS viktig at det ikke blir noe diskusjon av dette lille innlegget. Dette er jo tross alt kenneth14 sin tråd ;)

8854933[/snapback]

lykke til :)

Skrevet

Tips:

Selg noen av de programmene som fulgte med, hvis du ikke skal bruke dem, og kjøp skikkelig vannkjøling. :thumbup:

Det hadde JEG gjort (drømme,drømme....) :innocent:

Skrevet (endret)
Tips:

Selg noen av de programmene som fulgte med, hvis du ikke skal bruke dem, og kjøp skikkelig vannkjøling. :thumbup:

Det hadde JEG gjort (drømme,drømme....) :innocent:

8855551[/snapback]

Tviler trådstarter sjkal overklokke, så jeg syntes ikke han skal kjøpe vannkjøling. Det jeg syntes trådstarter skal gjøre, er å selve bl.a. Adobe pakken, fordi han kommer aldri til å trenger programvare som koster over 10 000. I tillegg kan han selge den backup bndtapen eller hva man skal kalle det. han trenger nok aldri det heller. Det er bare ting som er lagt til for å få PCen opp i 100 000. Jeg syntes det er myye bedre å kjøpe noe annet for disse (minst) 15 000 kronene som du kan selge deler for, uten å egentlig miste noe som helst (det jeg mener du skalø selge, har f.eks. ingen praktisk betydning for trådstarter, og har ingenting å si for ytelsen).

Men, for all del! behold den skjermen! Jeg har en halvbror som har den, og en god spillePC med den skjermen, og det er en fryd å spille på den :thumbup:

EDIT:

Ting jeg syntes du skal selge:

Iomega 70 Rev (backup som du garantert ikke trenger)

Logitech MX revolution (musen du får med) skal du spille, så kjøp gjerne en Logitech G5 (G7 for trådløs) eller en annen gamingmus (selv liker jeg Logitech MX518)

Adobe Creative suite 2 (denne koster over 10 000 som sagt, og du trenger ikke den i det hele tatt)

Jeg kunne også nevnt Nero og F-secure, men disse er grei og ha, og de er ikke så dyre, at det er verdt å selge dem. Ta vare på dem ;)

Office kunne du solgt, for å kjøpe en billigere verisjon. Du trenger sikkert bare Word, PowerPoint og kanskje litt Exel, som du kan få for under 1000, mens den pakken du ahr fått er verdt ca. 5 000.

Noen vil kanskje si at du kan selge skriveren du har fått, men dette ville jeg ikke gjort. EN god skriver er alltid veldig bra å ha syntes jeg :)

For de pengene du har skaffet deg etter å ha solgt dette (regner med du kan få over 20 000 totalt) kan du bruke på mer harddiskplass i fremtiden (du har jo over 1.8 Tb nå, så er et stykke inn i fremtiden) en annen mus, eller spill til den nye maskinen.

Du kan også spandere litt ekstra på kjøling inni kassen, og få den stillere, men siden du ikke virker som du har så veldig mye peiling på sånn modifisering vil jeg ikke anbefale dette :)

Mitt råd er til slutt å selge det ejg har sagt, og pengene kan du spare, evt. bruke litt av de på ting som spill til PCen.

Lykke til ;) Og håper det kommer en del bilder av den når du får den hjem til deg :thumbup:

Endret av christopher909
Skrevet
Tviler trådstarter sjkal overklokke, så jeg syntes ikke han skal kjøpe vannkjøling. Det jeg syntes trådstarter skal gjøre, er å selve bl.a. Adobe pakken, fordi han kommer aldri til å trenger programvare som koster over 10 000. I tillegg kan han selge den backup bndtapen eller hva man skal kalle det. han trenger nok aldri det heller. Det er bare ting som er lagt til for å få PCen opp i 100 000.

8859625[/snapback]

Du må ikkje si at PCen inneholder masse unødvendig skrap som bare er lagt til for å få prisen over 100k. Da er det noen som mener du er misunnelig og bare vil ødelegge gleden for Kenneth :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...