SSSø Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Funker sikkert flott det, men kan ikke se for meg at det er noe for meg. Liker "gamle-måten" så alt for godt.
ilpostino Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 det går silkestrøkent å møte folk fra nettet. jeg har gjort det mange ganger selv og tilogmed vært sambis med ei jeg møtte på nettet. vanligvis når en feks er på byen for å sjekke opp noen er det veldig overfladisk. folk går (kanskje naturlig nok) veldig mye etter utseene. når en blir kjent med noen over nettet går det veldig mye på personlige interesser og hvor godt en kommuniserer. en blir da kjent med en person på en måte en ellers aldri ville blitt kjent. en "kjenner" personen når en først bestemmer seg for å treffes og en vet da mer hva en går til enn hvis en feks treffes noen på byen. kropsspråket betyr veldig mye når en snakker sammen irl så det blir jo annerledes å treffes men dette pleier som regel å gå greit.
Myst Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 At det ikke funka i enden har ingenting med hvordan vi traff hverandre å gjøre. Som om ordene er tatt ut i fra munnen min.
TanglewoodD Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Jeg mener ikke så stort om det , bilde lyver og man "kjenner" ikke personen. Jeg har et negativt syn om det iallefall ^^ Men nå har jeg iallefall prøvd det også
ilpostino Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Jeg mener ikke så stort om det , bilde lyver og man "kjenner" ikke personen. ordet "kjenner" er vel et ganske vidt begrep. en vet iallefall en del om personen når det kommer så langt at en treffes.
Smacky Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Har møtt mange over nettet jeg. Møtte første kjæresten min over nettet. Vi var sammen i ca ni mnd. Jeg bodde i Sandefjord, han i Drammen. Var ganske ung (16 år) og hadde ikke så mye penger til å dra på besøke han, så gikk dårlig tilslutt. Men men.. Liker egentlig å møte folk over nettet, da blir jeg ikke så sjenert som jeg hadde vært hadde det vært i irl, og tror jeg er veldig dårlig på å flørte/sjekke opp noen sånn sett også. Så kanskje like greit
Kiruk Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Har gjort det to ganger, har funket bra begge gangene. Det er artig å allerede kjenne personen godt før første date. 8849100[/snapback] Veldig sant, man slapper mer av og ting blir litt mer naturlig, mindre nervøst osv. Jeg har for så vidt møtt min nåværende kjæreste på nett og vi har vært sammen i et år om 15 dager
Kiruk Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 vanligvis når en feks er på byen for å sjekke opp noen er det veldig overfladisk. folk går (kanskje naturlig nok) veldig mye etter utseene. når en blir kjent med noen over nettet går det veldig mye på personlige interesser og hvor godt en kommuniserer. en blir da kjent med en person på en måte en ellers aldri ville blitt kjent. en "kjenner" personen når en først bestemmer seg for å treffes og en vet da mer hva en går til enn hvis en feks treffes noen på byen. 8852139[/snapback] Unnskyld for dobbelpost, var dårlig til å lese igjennom. Veldig enig ilpostino, man får et helt annet førsteinntrykk og jeg tror det er lettere å finne ut om man har felles interresser/meninger når man ikke tenker på utseende. Har snakket med flere hyggelig folk på nett jeg mest sannsynlig ikke ville møtt på ellers. Svensk cross-dresser f.eks. kjempe grei fyr, men sannsynligvis en jeg ikke ville tatt kontakt med ellers. Har for så vidt lært meg å dømme mindre etter utseende, da det ofte har veldig lite å si på personlighet.
Neppe Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 vanligvis når en feks er på byen for å sjekke opp noen er det veldig overfladisk. folk går (kanskje naturlig nok) veldig mye etter utseene. når en blir kjent med noen over nettet går det veldig mye på personlige interesser og hvor godt en kommuniserer. en blir da kjent med en person på en måte en ellers aldri ville blitt kjent. en "kjenner" personen når en først bestemmer seg for å treffes og en vet da mer hva en går til enn hvis en feks treffes noen på byen. 8852139[/snapback] Jeg er ingen kjekk fyr. Men jeg kan det med å dra damer fordet. Tror ikke alle jenter er så utseende orientert.
Myst Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Nei de er ikke det. For noen kommer utseendet først,mens andre ikke. Hvis en gutt er veltalende, har han en god sjanse hos dem. Fleste jenter går vel for gutter som er pratsomme og sier de riktige tingene, synes jeg da.
VikinGz Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 mye kloke ord her. Men husk, det stemmer ikke alltid! Det er egentlig forsjell fra person til person...
Kiruk Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Ikke alle som ser bare på utseende, men jeg tror at hvis man ser en person som man ikke kjenner så får man et førsteinntrykk av den personen etter hvordan h*n ser ut, om man vil eller ikke.
Kingdom Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Å møte noen over internett, er vel noe man bør være litt forskitig med, egentlig. Ikke alle er den man utgir seg for å være. x3 Men, jeg har vel møtt.. *telle* 6 stk som jeg møtte på internett IRL. :3 Skal møte flere i sommer, whee. x3 Kjæresten min møtte jeg over internett, har snart vert sammen med ham i et halvt år, og han kommer til meg i sommer. ^^ *glede seg*
Vannfrisk Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har blitt kjent med mange over nettet. For det meste folk som bor i nærområdet, folk som jeg da vet hvem er, men ikke har snakket med face to face. På den måten har jeg blitt bedre kjent med dem, og har kunne møttes og pratet om det meste. Men det kan også være negativt. Jeg har følt meg "forfulgt" av personer som jeg stadig har møtt på etter å ha pratet på nettet, noe som har gitt en ekkel følelse. En gang etter en handballturnering ble jeg kjent med en gutt som jeg senere fikk msn-adressen til. Jeg ble deretter lagt i gruppesamtaler hvor jeg endte opp med å legge til en av de andre guttene pga nicket. Dette var da jeg var 14 og ny med msn, hadde få kontakter og ville gjerne komme i kontakt med flere mennesker. Vi begynte å prate, og jeg startet å få følelser for denne personen. Han var ikke den peneste å se på, men jeg fant ut at han verdens beste personlighet. Vi snakket stadig på msn i 8 mnd, med noen perioder hvor vi ikke snakket i det hele tatt. Så skulle vi begge på den turneringen som jeg hadde møtt en av hans lagkamerater på. En dag under turneringen så så jeg plutselig at han kom gående og jeg vinket, han kom bort og vi snakket litt. Det var hyggelig det. Vi møttes senere på et diskotek der. Så tok det rundt 8 mnd før vi møttes igjen og hadde det veldig koselig sammen. Nå har kontakten dessverre dabbet av. Poenget mitt; jeg har gode erfaringer fra å møte noen over nettet
Billy Bob Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Å møte folk over nett, er etter min erfaring helt allright. Jeg traff min samboer gjennom Spraydate av alle ting for fem år siden. Dette er selvfølgelig veldig avhengig av hvilke to individer som møttes, men det funker sabla bra for vår del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå