Gå til innhold

Problemer med hw forumet i Mozilla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som har mye rare problemer med forumet i andre nettlesere enn Explorer. Stadig vekk har jeg fått beskjed om at forumet er stengt mens det fungerer fint fra en Windows maskin. Har prøvd å slette alle cookies og tømme cachen men det hjelper ikke.

Når jeg prøvde forumet i dag havnet jeg på drivere.no. Hva er det egentlig som skjer?!??

- Judaz -

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt endel problemer med mozilla jeg også, og ie NEKTER jeg å bruke! dessuten er noen av knappene i forumet plassert feil i mozilla :evil: drittfeiler :evil::evil::evil:

Skrevet

Sånt som skjer når verden blir styrt av noen ekle kapitalister som sitter forran PC'n sin å bytter på å spille CS og finne opp kode som bare kan brukes på 1 platform. Verden er trist dere :cry:

Skrevet

Hei, jeg bruker mozilla 1.2.1 pluss en del plug-ins, og alt fungerer helt flott her. Bedre enn Opera 6.11 som ofte låste seg.

Ha en god dag

Skrevet

Tror det kommer helt ann på hvilken resolusjon (hva er det noske ordet?) du kjører på. Funker fint i 1600x1200, bortsett fra at halve skjermen er dekket med den hvite bakgrunnen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...