Gå til innhold

Mest irriterende person i 24?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi har en favorittråd, kan vi vel liksågodt ha en for den mest irriterende personen? :wee:

Jeg synes Lynn McGill er passe irriterende. Måten han ignorerer alle varsellys o.l. i ses 5 er til å få vondt av :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både som skuespiller og manusmessig synes jeg Kim Bauer var den mest irriterende personen i 24.

Alle skurkene kommer på en samlet andreplass, rimelig stereotype og banale greier.

Skrevet
Jack Bauer, fatter ikke han fortsatt lever enda :ermm: er som en katt med 9 liv eller noe.

8831908[/snapback]

Kansje en med 999 eller noe sånt :p

Skrevet (endret)
Jack Bauer, fatter ikke han fortsatt lever enda :ermm: er som en katt med 9 liv eller noe.

8831908[/snapback]

24 ville jo aldri blitt det samme uten Jack Bauer. :dontgetit: Han er jo den beste i hele serien. ;) Men men...

Får vel si søsteren til president Palmer :p Men det betyr ikke at jeg ikke vil hun der :thumbup:

Endret av El-Morty
Skrevet

@killerboy85: What? Jack Bauer? He's the man.

Anyway, som nevnt tidligere mener jeg at Sandra Palmer er tidenes irritasjonsmoment, men synes også at Sherry P. er ganske tragisk. Tonefallet hennes, og måten hun alltid avslutter setninger med "Daaavid" på. (Det var sikkert ikke så godt å forstå, men spesielt i sesong 1, hver jævla gang hun snakker med David P., avslutter hun setningene sine med navnet hans. I lengden kan det få deg til å gå på veggen.

Skrevet
Søstera til Palmer... kill me now.

8848188[/snapback]

Tenkte faktisk jeg skulle si Chloe, men så minte du meg på dette horrible kvinnemennesket, så jeg slenger meg på den! Sherry Palmer var også ganske ille.

Skrevet

Kona\ex kona til Palmer, å herregud hun kunne faktisk irriterene grenseløst!

Ikke minst når hun sa David!! Høy ekkel skrikende stemme, aAAAA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...