Gå til innhold

Ny tlf, bestilt Nokia 5300, [LØST]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville holdt meg langt unna 6270/6280/6288, det er mye problemer ang de og slark. 3G er absolutt ikke noe must de nermeste 3 årene, har ikke hatt bruk for 3G snart de halvannet år jeg har hatt 6280, dermed dropper jeg 3G telefon i denne omgang.

Selv ender jeg sansyneligvis opp med Nokia 6300.

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
er dere trege til og svare eler?

vil ike dobbel poste men må dte når dere ikke svarer :(

har sett mye - med 6280, som f.eks at den har gått opp i røyk og noen programvare feiler, har  nokia rettet på dette nå?

er 6280 en mobil osm er bra? hvis den er så kjøper jeg den når jeg har penger

8888544[/snapback]

 

Jeg har hatt 3 stykk Nokia 6280. De to første fikk jeg i april i 2006. De slukna, og levde aldri opp igjen. Da jeg fikk min tredje, så gikk det fint. Jeg oppdaterte Softwaren til nyeste versjon, og telefonen er meget rask, og meny-systemet er noe for seg. Mye bedre enn SE. Alle barnesykdommene og problemene er borte nå :)

Og VIDEOEN! :dribble: Suveren for en så billig telefon. Samme oppløsning som Nokia's monster N95.

 

Altså, til å koste 1600-2000, så er den helt nydelig. De nyere modellene er bedre skrudd sammen, men noe slark må du regne med.

 

Alt i alt er dette den telefonen som gir mest for pengene når du beveger deg under 2000 kr, syns jeg :)

 

Lykke til med valget, og håper du blir fornøyd. Det er i alle fall jeg, og jeg kommer ikke til å bytte før 2008.

8888842[/snapback]

 

tsss.... har de skrudd fast telefonen ordentlig nå da? kameraten min sin datt fra hverandre etter 1 mnd... da hadde han mista den noen få ganger i bakken, men alle telefoner bør tåle det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...