Gå til innhold

lvl 29 twink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra den ja, selv om enchanten på hanskene er feil... hehe str for warriors. Uansett.

Ellers er jeg bare 5 merker unna arena trinketen for 19 roguen min ^^ Får se om jeg farmer den greia for huntern og. Selv om det er daukjett -.-

Skrevet
http://armory.wow-europe.com/#character-sh...ashj&n=Mellissa

Min kamerats twink, ganske bra :p

8889609[/snapback]

15 agi på gloves :thumbdown:

Og til sammenligning med min 29 warr så har jeg 164 str, 75 agi, 198 stam total 2248hp unbuffed. Og det er uten 100hp head.. Så hvis jeg hadde hatt 100hp head så ville jeg endt på 2348hp og fortsatt hatt 164 str, i motsetning til 128..

Men smaken er som baken (begge veier).

8891975[/snapback]

Bedre med +15 agi eller +7str på gloves ;)

Skrevet

Heisann vurderer å mekke meg en 29 twink. Men jeg har allerede en 70 warrior og hunter, så gidder ikke å velge noen av de som twinks. og jeg er ikke så stor fan av rogues. Så jeg vurderte en Shadow Priest. Hvordan ville det funket, og hvordan gear burde jeg gå etter osv

Skrevet

Da ville jeg heller tatt en wlock som 29 twink ;) 29 Spriest er litt vanskelig vil jeg tro hehe. Dessuten er wlock DoT's med en snasen mengde shadowdmg veeeldig bra! Har en kamerat som dreper non twinks med 1 DoT! Så mitt tips er warlock!

Skrevet

hmm ja er vel like greit det da:) leste litt rundt og div folk skreiv at lvl 29 var litt for tidlig for Shadow priest twinks. Men hvor mye +shadow dmg er det mulig å oppnå på lvl 29 a? Er det noen som har et utvalg gear jeg burde gå etter? aldri spilt lock seriøst før:P

Skrevet

Skal også mekke 29 warlock twink xD Noen som kan sette opp forslag til stash med enchants? Er foresten lvl 28 nå:S Og jeg skal ha med

Hode: Shadow Hood

Hands: Hands of Darkness

Har også Witching stave

Takk på forhånd :)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Jeg så for litt siden en twink her på forumet med en epic trinket. Noen som kan linke meg til den?

8946343[/snapback]

Det var nok denne: http://thottbot.com/i32770

Men i forrige patch ble den lvl 70 req.

Skrevet

jeg har tenkt litt, og funnet ut at jeg kansje heller vill lage en caster twink, sansynligvis mage, men har en 29 mage noe særlig sjans, eller får man ikke nokk spelldmg i den levelen?

kan noen linke en 29 twink mage profil? så har jeg litt å gå etter :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...