SexPistols Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 (endret) Har akkurat kjøpt meg 2 nye billigvifter (ZALMAN ZM F1 (12v)) til PC'n. Problemet er at ledningene fra viftene ikke passer til noen av ledningene i PC'n. Ledingene fra viften ser slik ut: //LINK ERROR og som du ser på bildene er de ganske små. I PC'en har jeg kun slike strømuttak: //LINK ERROR (store bilder så det tar litt tid å loade.) Hva skal jeg gjøre? (har ikke gått 14 dager siden jeg kjøpte de så jeg har fortsatt angrefrist) edit: link error Endret 9. juni 2007 av SexPistols
KeyStroke Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Har akkurat kjøpt meg 2 nye billigvifter (ZALMAN ZM F1 (12v)) til PC'n. Problemet er at ledningene fra viftene ikke passer til noen av ledningene i PC'n.Ledingene fra viften ser slik ut: Bilde 1 Bilde 2 og som du ser på bildene er de ganske små. I PC'en har jeg kun slike strømuttak: Blide : LINK (store bilder så det tar litt tid å loade.) Hva skal jeg gjøre? (har ikke gått 14 dager siden jeg kjøpte de så jeg har fortsatt angrefrist) 8820665[/snapback] Når jeg klikka på linkene dine så fikk jeg bare masse reklame greier. Skyter litt i blinde og gir deg denne; http://www.microplex.no/product.aspx?pid=z...ticon&mcat=c531
SexPistols Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Skrevet 9. juni 2007 (endret) Når jeg klikka på linkene dine så fikk jeg bare masse reklame greier. Skyter litt i blinde og gir deg denne; http://www.microplex.no/product.aspx?pid=z...ticon&mcat=c531 8821040[/snapback] Den så riktig ut ja...takk Endret 9. juni 2007 av SexPistols
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Sikker på at du ikke har 3 pins kontater på hovedkortet ditt? Det pleier å være noen der mellom 2-7...
SexPistols Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Skrevet 10. juni 2007 Sikker på at du ikke har 3 pins kontater på hovedkortet ditt? Det pleier å være noen der mellom 2-7... 8822320[/snapback] Har 2stk... en av de til CPU-viften og en annen til kabinettlufting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå