Gå til innhold

Stenge Siste Ordet for godt? Hva syns du?


Stenge SO-kjeden for godt?  

647 stemmer

  1. 1. Stenge SO-kjeden for godt?

    • Ja
      324
    • Nei
      323


Anbefalte innlegg

Hvis man ikke liker SO kan man ikke bare holde seg vekk derifra?

8827571[/snapback]

Jo, det kan man. Men mange som ikke gjør det. Har joo sett opptil flere ganger at noen moderatorer får ut sin "agresjon" til tråden i selve tråden. Og det er vel kanskje ikke veien å gå.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går jo an å gjøre et eksperiment der SO6 blir stengt i f.eks to måneder - sommerferien.

 

Så kan man se om antallet usakelige innlegg i resten av forumet øker.

Jeg vil tro det øke rett etter stengningen, men også at det vil roe seg.

 

Det er verdt et forsøk, da. :)

Lenke til kommentar

Dj_Dark: Det er kun et par uker, og om dere usaklige drittunger(ikke ment som personhetsing, men om der eikke klarer å holde dere for god til å spamme ned resten av forumet så er det nettop det dere er.) ikke klarer å ikke spamme, vel, da er dere ikke engang verdt de få bokstavene som komponerer brukernavnet deres.

 

Det er bare latterlig å bruke økt spam som argumentasjon for at SO skal leve, det er jo dere som er barnslige.

 

Jeg stemmer for at vi stenger SO, og de som spammer i resten av forumet etter dette kan bli bannet inn i den neste verden. =)

Lenke til kommentar

Som PatricM sier, så er det å argrumentere med økt spam litt tynt.

 

Dette vil jo forsvinne når div. SO6-junkies ikke har noe konstruktivt å bidra med. De vil sannsynligvis gå over på mer seriøs posting eller forlate forumet etter en tid.

 

Nå snakker jeg om ekstreme tilfeller, og henvender meg ikke til enkeltbrukere. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...