Gå til innhold

Lego-WOW kommer i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også hørt at alle lego spillene har blitt tatt godt i mot.

Men vil ikke det å lage et MMO for unger i lego-alderen øke sjansene for tidlig spilleavhengighet? :hmm:

MMO er jo de mest vanedannende spillene siden du slipper å spille med bots.

Nå som det kommer en barnevennlig versjon kan jo det være farlig :whistle:

Lenke til kommentar
tviler på at det kommer til å bli veldig stort......

8813997[/snapback]

 

Men tenk på det da. Det er sikkert noen som ikke får låvt til å spille Cs,BF, WOW osv. Tviler på foreldrene sier nei til logo liksom :p

 

Som tiligere sakt i denne tråden har lego faktisk vært flinke til å lage underholdene spill til alders gruppen 10-14 ... :thumbup:

Lenke til kommentar
Lego er jo herlig uansett alder......!!

8814348[/snapback]

 

Ja! Endelig noen som har forstått det! :p De som synes lego er for barn kan gå å sette seg på en kaktus.

 

Synes forresten et Lego MMO høres interessant ut :)

8814487[/snapback]

Lego er herleg uansett alder ja! Å bygge Legoby er jo digg. Synd at Legoen min er rydda vekk... :no: Trur eg veit kor esken med all Legoen er. :evil:

 

Kanskje det blir kult med Lego MMO, kanskje ikkje. Uansett, det er gøyare å bygge enn å spele. Sjølv har eg Lego Alpha Team, Lego Rock Raiders, Lego Creator Knights' Kingdom (eller på norsk; Riddernes Rike), Lego Island 2: Brickster's Revenge. Trur ikkje det er fleire då, det er fire spel, pluss at eg har spelt eit Lego Star Wars (?) hos ein slektning, og det blir fem tilsaman.

 

Lego er berre herleg. :love: Eg bygde mange ting i Lego. Min egen lille minibil, speedbåt (elns) med nos og alt, og mykje meir. Og eg huskar spesielt at eg laga "robotar" av to delar; ei "bukse" og ein liten kloss med klype som kunne holde div.. ting. Kjem med bilete seinare viss eg gidder. :)

 

Edit: Gløymde at eg har Lego Racers óg. Det blir seks! :ermm:

 

Edit 2: Her er bilete av delane til ein "robot": 30237.png970c00.png

 

Og litt ekstra som eg av og til bygde på roboten: Ein sånn 3794.png oppå klossen med klypa. Fann ikkje bilete, men øvst skal det vere ein kikkert.

 

Legger til link med mange delar, med bilete som eg har over: Link

Endret av Armenosos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...