Gå til innhold

Lego-WOW kommer i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åherregud for en dårlig emnetittel av ITavisen... Ikke mye som har forbedret seg der etter jeg sluttet å lese det.

8840649[/snapback]

 

Ja, det har jo ingenting med WoW å gjøre. Det eneste er at den kanskje fenger oppmerksomhet :hmm: (Derfor jeg brukte den)

 

Unnskyld meg så lenge, jeg skal bare ut å kjøre min Bmw-honda :tease:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

SÅ lenge muligheten er der for skikkelig bygging i stor grad, type: slott, by osv kan dette bli helt knusende artig. et spill som ikke går av mote. Tenk deg, ingen/lite world enviroment, bare hauger av "plater" også tar vi det derfra, din plate får ikke andre bygge på og du kan kjøpe flere plater etterhvert. ferdige bygg kan åpnes for bruk om ønsket, butikk, berg og dalbane, skyscraper m/ heiser og kontorer, hva som helst. Jeg får nostalgi lagt nedover ryggraden og mine nå litt mer voksne barnefingre kribler, ja jeg kjenner til og med smerten av å lene seg på lego-plater mens du graver dypt i klosseboksen din etter den ene biten du trenger for å gjøre ferdig din selv designete AT-ST, år før star wars lego var påtenkt <3

 

*lego-barn*

Lenke til kommentar

Noko sånt tenkte eg meg og kunne bli artig. At ein starta med ei liten plate eller ein 'eiendom' og nokre Lego-pengar til å kjøpe start-møblane med, og jobbe for å få pengar til fleire møblar og andre artige ting. Og so kunne ein gå til ein eller annan plass for å kjøpe eiendommen sin større, eller å rett og slett berre kjøpe litt av eiendommen til naboen viss han/ho er einig. Og at det var mange forskjellige jobbar og ein fekk sitt eige kontor.

Litt som The Sims, berre med Lego.

 

Litt Lego-barn eg óg. :)

Lenke til kommentar

Vel, slik jeg ønsker det skal være ville det blitt et utrolig komplekst og dynamisk spill, noe jeg tviler på at utviklerne kommer til å lage. Her snakker vi en stor verden med haugevis av eiendommer til salgs, og store offentlige eiendommer. I begynnelsen av spillet får man så en liten eiendom og penger til materialer. Så kan man starte med byggingen av sitt eget hus.

 

Etter det kan man få seg en jobb og tjene penger. Videre vil man jo også kunne starte og kjøpe/selge bedrifter. Man vil kunne bedrive eiendom og aksjespekulering og tjene penger på dette. Man kan bli ingeniør og selge blueprints. Eventuelt kan man drive butikk for salg og kjøp av klosser. Og starte fabrikk for produksjon av legoklosser.

 

Et slikt system fordrer jo at det finnes noen fabrikker, butikker og firmaer i begynnelsen av spillet. Disse kan da være statseid og blir privatisert etterhvert som folk begynner å komme et stykke ut i spillet og får råd til å kjøpe dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...