Gå til innhold

Assassin's Creed i november (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare få unnagjort denne ekle årstiden nå, så blir det mye spilling utover høsten. Gleder meg stort til dette spillet :D

8811533[/snapback]

 

klikket for deg?

8811546[/snapback]

 

 

Og med det mener du?

8811894[/snapback]

 

At sommeren er den beste årstiden! trodde det var åpenbart!

Lenke til kommentar
Bare få unnagjort denne ekle årstiden nå, så blir det mye spilling utover høsten. Gleder meg stort til dette spillet :D

8811533[/snapback]

 

klikket for deg?

8811546[/snapback]

 

 

Og med det mener du?

8811894[/snapback]

 

At sommeren er den beste årstiden! trodde det var åpenbart!

8820341[/snapback]

 

 

Det er jo helt feil, det skjønner jo alle :p men skal ikke diskutere årstider her. AC står på menyen og det blir et knall spill uten tvil! :D

Lenke til kommentar
Bare få unnagjort denne ekle årstiden nå, så blir det mye spilling utover høsten. Gleder meg stort til dette spillet :D

8811533[/snapback]

 

klikket for deg?

8811546[/snapback]

 

 

Og med det mener du?

8811894[/snapback]

 

At sommeren er den beste årstiden! trodde det var åpenbart!

8820341[/snapback]

 

 

Det er jo helt feil, det skjønner jo alle :p men skal ikke diskutere årstider her. AC står på menyen og det blir et knall spill uten tvil! :D

8820920[/snapback]

 

Hvordan skal jeg se ironi og sarkasme på dette forumet da`? :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Eneste plassen jeg har sett at datoen skulle være i september er på nettbutikker. Sider som gamespot har det stått "TBA" helt til nå.

8832742[/snapback]

 

Vel, da kan ikke du ha vært inne på mange sider. Har nå stått September hos både IGN, Gamespy og ToTheGame.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Men siden du sier 'sider som Gamespot' så kan det jo tolkes at du har vært inne på flere sider enn Gamespot og Diskusjon.no ;)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...