Gå til innhold

Assassin's Creed i november (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Skulle ikke Assassins Creed komme 29. September........?

8819709[/snapback]

Nei, det kommer i november.

Endret av EmmJay
Skrevet
Skulle ikke Assassins Creed komme 29. September........?

Så denne datoen på nettbutikker, men jeg hadde ikke stor tro på at dette var sant siden Ubisoft ikke hadde satt en dato enda.
Skrevet
Bare få unnagjort denne ekle årstiden nå, så blir det mye spilling utover høsten. Gleder meg stort til dette spillet :D

8811533[/snapback]

klikket for deg?

8811546[/snapback]

Og med det mener du?

8811894[/snapback]

At sommeren er den beste årstiden! trodde det var åpenbart!

Skrevet
Bare få unnagjort denne ekle årstiden nå, så blir det mye spilling utover høsten. Gleder meg stort til dette spillet :D

8811533[/snapback]

klikket for deg?

8811546[/snapback]

Og med det mener du?

8811894[/snapback]

8820341[/snapback]

Det er jo helt feil, det skjønner jo alle :p men skal ikke diskutere årstider her. AC står på menyen og det blir et knall spill uten tvil! :D

Skrevet

8811533[/snapback]

klikket for deg?

8811546[/snapback]

Og med det mener du?

8811894[/snapback]

8820341[/snapback]

Det er jo helt feil, det skjønner jo alle :p men skal ikke diskutere årstider her. AC står på menyen og det blir et knall spill uten tvil! :D

8820920[/snapback]

Hvordan skal jeg se ironi og sarkasme på dette forumet da`? :p

Gjest medlem-105082
Skrevet

Er jo det som har vært sagt lenge nå.

Skrevet

Eneste plassen jeg har sett at datoen skulle være i september er på nettbutikker. Sider som gamespot har det stått "TBA" helt til nå.

Skrevet

Kom kjære novemmber :D dette blir bra, også var det typisk at 360'en min døde på morgenkvisten, muligenst et tegn på denne tiden av året.

Gjest medlem-105082
Skrevet
Eneste plassen jeg har sett at datoen skulle være i september er på nettbutikker. Sider som gamespot har det stått "TBA" helt til nå.

8832742[/snapback]

Vel, da kan ikke du ha vært inne på mange sider. Har nå stått September hos både IGN, Gamespy og ToTheGame.

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Men siden du sier 'sider som Gamespot' så kan det jo tolkes at du har vært inne på flere sider enn Gamespot og Diskusjon.no ;)

Endret av medlem-105082
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Forhåndsbestilt! November blir sweet! Assassin's Creed og Crysis. Er redd for at det blir gaming overload :wee: Og Bio-SHOCK som kommer i posten ved førstkommende månedsskifte gjør min høst perfecto!

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...