Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2-0 er en veldig farlig ledelse. Den føles mye tryggere enn den er.

Trodde man stort sett fikk gult for dytting jeg. At ikke det røde kommer opp før det blir slag eller forsøk på slag.

Om det skulle blitt straffekonk så hadde vel Tyrkia måtte stilt med en utespiller i mål :)

Skrevet

Heh. Skrudde PÅ når det var omtrent 20 minutt igjen av kampen. Tenkte at et mål til Tyrkia kanskje kunne få litt liv i kampen. Så skjer dette. Herlig. Selv om jeg alltid har likt Tsjekkia, så var de rett og slett for feige i dag. Og for et sistemål av Nihat!

Skrevet
Trodde man stort sett fikk gult for dytting jeg. At ikke det røde kommer opp før det blir slag eller forsøk på slag.

Ballen var ute av spill, så det var nok heller ett angrep. Derav rødt kort.

Synes forøvrig dommeren gjorde en god jobb.

Skrevet
Har dere HD-tuneren til canal digital da? (Sortfarget).

Klart det, som jeg skrev, funket flott tidligere, så sent som igår :)

Men idag var det bare 2 svarte kanaler.. :(

Skrevet

Ettersom det keeperen til Tyrkia gjorde, var et klart angrep på en motspiller, er det rødt! Soleklart. I alle fall etter de reglene jeg har hørt..

MEN:

For en avsluttning på en egentlig ganske tam kamp! Switcha liksom mellom Tyrkia-Tjekkia og Portugal-Sveits. Men plutselig tar Tyrkia helt av :D

Alle lag i verden har noe å lære av tyrkerne i slutten av denne kampen. Det var så tydelig hvor mye de ville vinne. Og ikke minst kaptein Nihat, som sto fram som den perfekte leder på slutten! Prøver å beskrive mine følelser for denne kampen, men egentlig er det heeeelt ubeskrivelig!! JEG ELSKER FOTBALL!!! :love:

Skrevet
Ettersom det keeperen til Tyrkia gjorde, var et klart angrep på en motspiller, er det rødt! Soleklart. I alle fall etter de reglene jeg har hørt..

Jooo, men vi har jo sett Lehmann gjøre dette mange ganger uten at det blir gult engang........

Skrevet (endret)
Har dere HD-tuneren til canal digital da? (Sortfarget).

Klart det, som jeg skrev, funket flott tidligere, så sent som igår :)

Men idag var det bare 2 svarte kanaler.. :(

Samme her. Så vidt jeg har forstått er det meningen at alle Canal Digital-abonnenter (kabelkunder med grunnpakke) og HD-dekoder skal få tilgang til alle kampene i HD.

Jeg stusser over at det er svart bilde, for det kommer jo en melding på alle betalingskanalene jeg ikke har (f.eks. TV2 sport), og jeg har ikke sett noe om at tilbudet bare gjelder de to første gruppespillrundene. Akk ja, det er jo moro læll.

Endret av Froskens Far
Skrevet

HD-kanalene skal være tilgjengelig sålenge du har CD + hd-boks. Er det det samme i morgen, så ring canal digital.

Kan være linjeutfall, eller trøbbel som gjør at høykvalitetssending ikke går.

Skrevet

Trodde det ble straffe når keeperen fikk rødt kort. Ble litt skuffet når det ikke ble det, for da hadde det blitt en latterlig avslutning. Nihat sitt mål var det vakreste hittil i mesterskapet!

Skrevet
Toppen av lykke hadde vel vært om Tsjekkia scorte et til på slutten og vi fikk straffer :)

Men man kan ikke få alt...

Så sant så sant, men det beste laget vant. Tsjekkia la seg bakpå og ville ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...