Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama til kompis klenger på han alltid


Gjest Gutt19

Anbefalte innlegg

Hater sånne situasjoner....så jeg anstrenger meg for at typen min får vært sammen med kompisene sine...vil ikke være sånn.."kjerring som ødelegger"

 

men tror nok du bare må snakke med han, eller kansje ta en veldig rolig å positiv snakk med dama om det, så kansje hun gir han litt rom til å være med kompiser. Et annet alternativ er jo at hun blir snakket til så kansje hun ikke må sitte å sikle på han hele tiden..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kødder du?

 

Hadde det vært min kompis hadde jeg slått han ned.. og dumpa dama..

8805970[/snapback]

 

Har en kompis jeg , og ingen andre av vennene mine ikke har prata med på snart 2år. Han bor hos jenta si annenhver uke, og hun bor hos han da han ikke bor hos henne, kort sagt ; Dem bor hos hverandre hele tiden, og er alltid sammen.

 

Vi har prata med han 1 kveld, det var da dama dro til danmark i 3 dager.

 

Jeg for min del hadde prata med kompisen , hvis han ikke forstår , vil han gjøre det etterhvert , hvis dama slår opp, så sitter han alene et par timer, dager.

Lenke til kommentar
Kødder du?

 

Hadde det vært min kompis hadde jeg slått han ned.. og dumpa dama..

8805970[/snapback]

 

Har en kompis jeg , og ingen andre av vennene mine ikke har prata med på snart 2år. Han bor hos jenta si annenhver uke, og hun bor hos han da han ikke bor hos henne, kort sagt ; Dem bor hos hverandre hele tiden, og er alltid sammen.

 

Vi har prata med han 1 kveld, det var da dama dro til danmark i 3 dager.

 

Jeg for min del hadde prata med kompisen , hvis han ikke forstår , vil han gjøre det etterhvert , hvis dama slår opp, så sitter han alene et par timer, dager.

8825490[/snapback]

:rofl: For en snik han er, han brukte deg sikkert bare fordi han ville bruke deg som en trøstepute for at dama var i Danmark.

Lenke til kommentar
Nei, hun har nesten ingen venner, så det er derfor hun er så mye til kompisen min, det sa hun engang til meg. Mye mulig at dette er grunnen ja, siden hun alltid er hos han. :|

8813050[/snapback]

Da vil jeg si at det er her problemet ligger.. Hun kan ikke la hele livet sitt handle om typen! Hun bør bli mer sosial utenom typen. Jeg holder fremdeles på at du skal snakke med han..

 

La dem få holde på som de vill, hadde en kompis komt å snakket til meg sånn som du har lust hadde jeg klikka som F på han :p

Det har hans liv, ikke ditt.. Han merker det selv om det er feil eller ikke..

8825471[/snapback]

Hvis oppførselen deres ødelegger vennskapet så kan han jo la være å si noe! Det er jo helt klart at de skal kunne oppføre seg når kompiser og andre mennesker er rundt dem!

Hva skjer hvis de gjør det slutt? Jo de ender opp med ingen venner. Så nei det er ikke hans liv, ikke når det går utover kameraten!

Lenke til kommentar
Kødder du?

 

Hadde det vært min kompis hadde jeg slått han ned.. og dumpa dama..

8805970[/snapback]

 

Har en kompis jeg , og ingen andre av vennene mine ikke har prata med på snart 2år. Han bor hos jenta si annenhver uke, og hun bor hos han da han ikke bor hos henne, kort sagt ; Dem bor hos hverandre hele tiden, og er alltid sammen.

 

Vi har prata med han 1 kveld, det var da dama dro til danmark i 3 dager.

 

Jeg for min del hadde prata med kompisen , hvis han ikke forstår , vil han gjøre det etterhvert , hvis dama slår opp, så sitter han alene et par timer, dager.

8825490[/snapback]

:rofl: For en snik han er, han brukte deg sikkert bare fordi han ville bruke deg som en trøstepute for at dama var i Danmark.

8825734[/snapback]

 

hohoho, er det vitsemannen på ny ferd ?

Lenke til kommentar

Fattern er sånn...Det er et reint helvete, og har hatt kompiser som også har slitt med dame som skal være på hele tida. Utrolig frustrerende for kompisene, og etter hvert når den som har dama/typen mister vennene sine, så blir det jævlig for han/hun også.

 

Det er da man som venn...eller sønn...må slå neven i bordet og si at man trenger tid aleine, uten dama/typen for å sette seg ned og finne en løsning. Jeg tror ikke løsninga kommer etter å ha prata en time, men gjerne over et lengre tidsrom.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

For de som faktisk bryr seg for hva som skjedde;

 

Har ikke sett spesielt mye til kompisen min i hele sommer. Han har vært bortreist og bor praktisk talt med dama si hele tida. Aldri tid for kompiser han der. Jaja, hvis det er sånn han vil ha det, kan jeg ikke gjøre stort.

 

Bare en liten update på tråden. :)

Lenke til kommentar
Hallo folkens!

 

Jeg har en kompis som er på akkurat samme alder som meg (19år), men problemet er at hver gang vi skal finne på noe sammen er han med dama si. Hun kysser og klemmer og alt mulig på komisen min (ofte flere minutter..) Og det er der jeg blir utilpass, jeg syns dette er litt ... rart.. jeg vil liksom ikke være der der og da.

 

Og kameraten min er utrolig grei, en av mine beste venner, men jeg føler at forholdet mellom han og dama ødelegger for forholdet han har mellom alle kompisene sine.

Og dama hans er veldig følsom, bare en hun blir snakket til (på en negativ måte) eller noe i den duren, blir hun lei seg og sur og kompisen min må altid trøste henne og dette fører til kysing og drit. Kan de ikke vente til kompisgjengen har dratt? Dama hans er jo til han HELE tiden, aldri fred.

 

Hva skal jeg gjøre? Snakke med han?

8805959[/snapback]

 

Well, I can see someone is jeeeallous :p neida.. det er vanligdet der

Lenke til kommentar

Har du prøvd å involvere henne mer i samtalene når dere er der? Kanskje hun føler at du ugleser henne, og prøver å hevde seg og vise at kompisen din er hennes, og at han faktisk prioriterer henne?

 

Prøv å bli venn med henne, kanskje hun blir litt mer laid back da?

 

Forøvrig så kan du jo først ta deg en enkel prat med kompisen din hvis du ikke allerede har gjort det. Si at du synes det er OK å tilbringe litt tid alene uten henne, da det er han du kommer for å besøke, og ikke han OG henne. Men, jeg ville nok prøvd å si det på en pen måte, hvis ikke kan det være at han går litt i forsvarsposisjon og ikke ønsker å forstå hva du mener.. Han føler seg kanskje litt mellom barken og veden han også?

Lenke til kommentar

Men hvordan er forholdet mellom hun kjærsten og deg egentlig?

Er det litt "betent" ugle ser dere hverandre litt eller er dere alle venner?

Hvis dere (hun og deg) ikke kjenner hverandre så godt aksnkje tror jeg dette er et bevist trekk fra dama hans.

 

Sier bare en ting respektløst

Lenke til kommentar

Har samme problem som trådstarter her, bare at de venna aldri er med på noe som helst mer. De bare henger med kjærestene sine, slik har det vært over et år. Men når noen er så dumme og ofrer ei dame for 10 gode venner så for det være:P Vi har sagt ifra rett til dem hva vi syns, men virker som det forsatt er viktigere å sitte hjemme med dama og game playstation enn å bli med ut en kveld :)

 

Da det kommer til å måtte spørre dama pent om å få gå ut med venner, så har du nådd tøfflus stadiet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...