Gå til innhold

Hvilken kjøretøy Ønsker du deg i GTA IV ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kunne også tenke meg en speedbåt som faktisk ga ordentlig fartsfølelse og var gøy å kjøre, i motsetning til de tamme greiene i de andre spillene.

 

Nytt kjøretøyforslag: Robåt!            :ermm:

8889869[/snapback]

 

 

Ifølge uttalelser vil GTA IV ha en mye bedre kjørefølelse i båtene enn hva vi har sett hittil. Det er da ikke ille i VC og SA synes jeg (gjorde nettopp et oppdrag i SA som krevde drive-by skyting fra speedbåt, og klarte da det på første forsøk selv om jeg slet litt til tider).

Lenke til kommentar

Kommer an på hva du mener med "så ille". Selve kontrollen er kanskje grei nok til småoppdrag, det det skranter mest på er fartsfølelse. Det er liksom lite som frister meg til å springe ned til kaien og bøffe en båt fremfor en motorsykkel. Alle som har sittet på med en heftig v-bunner på full spiker (50kn+) vet at det er en ganske fet opplevelse, og denne gjenskapes ikke i spillet.

 

Nå har jeg enda til gode å teste et spill som får til båtkjøring, så Rockstar er tilgitt inntil videre.

Lenke til kommentar

Godt poeng ang. kjørefølelse i båt, kan heller ikke huske noen dedikerte båtspill som har en spesielt god følelse (jeg har også kjørt og sittet på i raske båter IRL). På den annen side har jeg heller aldri prøvd flysimmer som tilsvarer det å sitte i et ekte fly, men båtsimmer er vel egentlig et trangere nisjemarked enn flysimmer antar jeg, ellers burde det vært laget noen som var mye mer realistisk i vannet til nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
... lastebiler med tipp/ramper, mulighet for å parkere biler på disse.

Når jeg leste dette kom jeg på den snåle fysikkmotoren i de to siste spilla. Jeg trodde jeg hadde funnet leke-Mekka, når jeg så den "rampe-trucken". Først stjal jeg den, så stjal jeg to-tre biler (noe som faktisk ikke var så enkelt siden hele stasen forsvant, om man snudde seg i feil retning), parkerte bilene oppå og satte meg inn i lastebilen. VROM! Og hver eneste bil rulla fint av, som om de egentlig sto på bakken... Faaaaaaaaa*****n! :!:

 

Jeg vil ha noen kule "amcars" jeg. 60-70-talls amerikanere, med gromlyd, og breie bakdekk som røyklegger et kvartal.

Ellers, alt som er tungt, av stål, og ikke stopper av et par biler i fronten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...