Gå til innhold

Spillquiz på dagbladet.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok nettopp quizen og fikk 17 av 30 rett. Men jeg må inrømme av 4 av de bare var flaks. Gjennomsnittet er på 6 av 30

Hva klarer dere å få?

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/06/06/502781.html

Jeg har forresten et spørsmål angående quizen, men ikke les det før dere selv har tatt den.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Et av spørsmålene var "Hvilke av disse industriene har Nintendo vært involvert i?", og rett svar var sexsalg! Er det noen her som kan utdype det? Hva f*** er det Nintendo har rotet seg bort i?
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Et av spørsmålene var "Hvilke av disse industriene har Nintendo vært involvert i?", og rett svar var sexsalg! Er det noen her som kan utdype det? Hva f*** er det Nintendo har rotet seg bort i?

8797446[/snapback]

Det er ikke det du tror det er. Nintendo har drevet på med litt av hvert i over sin 100 år lange historie, blant annet taxi-virksomhet og matproduksjon. Hva som nok menes i quizen er "love-hotel", som ikke er/var uvanlig i japan. Her kan kjærestepar sjekke inn for heftig, eh, sengekos...
Endret av Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Var nå ganske mange direkte ikke-spill relaterte spørsmåk der da.

"hva heter den neste tillegspakken til the sims..". Hadde det vært ett alternativ ville jeg gått for; "Den nye ekspansjonen; lag en karakter, bygg ett hus og lev livet i den nye tillegspakken: The sims - dataspill"

Skrevet

Hyggelig å se at jeg gjorde det over gjennomsnittet: 25 av 30. I utgangspunktet var jeg temmelig skuffa, forventet å gjøre det bedre.

Var nok for mye nytt og for mye konsoll for meg. Og jeg er enig i at the sims-tilleggspakker heller ikke akkurat henvender seg til noen hard kjerne.

Skrevet
Det er ikke det du tror det er. Nintendo har drevet på med litt av hvert i over sin 100 år lange historie, blant annet taxi-virksomhet og matproduksjon. Hva som nok menes i quizen er "love-hotel", som ikke er/var uvanlig i japan. Her kan kjærestepar sjekke inn for heftig, eh, sengekos...

8797844[/snapback]

Takk for svaret.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...