Gå til innhold

Illidan down av Nihilum!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er ikke disse warcraftbøkene gjort om til mangaskit? stygge tegninger og man må lese fra høyre. kikket på The Sunwell Trilogy på Spar forleden, men likte ikke det jeg så

8812599[/snapback]

Sunwell-triologien er vel den eneste av disse-seriene som er manga, de andre er vanlige bøker. :)

8812739[/snapback]

 

Ja det måtte vel være japansk manga når det først kom i tegneserieformat.

Stort sett bare nerder som interesserer seg for fantasy uansett, og blant den gjengen er det fantastisk mange som digger anime og slik dritt.

Lenke til kommentar

Jeg kan trygt anbefale War of the Ancients, Rise of the horde, lord of the clans og day of the dragon for alle som vil ha litt mer innsikt i WoW Lore. Også The Last Guardian. Såklart blir de 10 ganger bedre om du f.eks. har trålet gjennom hele historien som er tilgjengelig på WOW hjemmesidene litt først, så du vet hva det går i :=)

Lenke til kommentar

Som jeg skrev i Lore tråden: Day of the Dragon----> War of the Ancients triliogy----> The Last Guardian------> Lord of the Clans----> Cycle of Hatred. det synes jeg er en fin rekkefølge fordi Rhonin er med i begge de første, og den første boken gir en bedre introduksjon av Rhonin karakteren.

Lenke til kommentar

Cycle of Hatred tilføyer vel ikke så mye til lore egentlig ettersom den omhandler ting som skjer rett før WoW tar sted.. men ok.

 

Rise of the Horde må du også få med deg, men den omhandler ikke noen av de andre characteren, så den kan du godt ta etter f.eks. lord of the clans .)

Lenke til kommentar
er ikke disse warcraftbøkene gjort om til mangaskit? stygge tegninger og man må lese fra høyre. kikket på The Sunwell Trilogy på Spar forleden, men likte ikke det jeg så

8812599[/snapback]

Sunwell-triologien er vel den eneste av disse-seriene som er manga, de andre er vanlige bøker. :)

8812739[/snapback]

 

Ja det måtte vel være japansk manga når det først kom i tegneserieformat.

Stort sett bare nerder som interesserer seg for fantasy uansett, og blant den gjengen er det fantastisk mange som digger anime og slik dritt.

8812938[/snapback]

 

Eh, jeg blir litt småforbanna når jeg ser deg skrive det der. Jeg digger anime og manga men er absolitt ikke nerd. Bare fordi du ikke liker det selv så er det ikke nerdete å like det da vet du...

 

 

dust...

Lenke til kommentar
Er så tragisk at Blizzard ikke greier å lage vanskelige nok encounters til å holde eliten unna for 3-4 uker.

 

 

Idioti.

8790762[/snapback]

Ja for Nihilium har jo ikke kjørt BT i 2 måneder på test server før da.... tar lang tid men det virkelig interesserte guildsa kjører encounterne på test server.

Lenke til kommentar
Er så tragisk at Blizzard ikke greier å lage vanskelige nok encounters til å holde eliten unna for 3-4 uker.

 

 

Idioti.

8790762[/snapback]

 

Her vet vi hva vi snakker om!

 

Har ikke lest igjennom hele tråden, men tenkte allikevel jeg skulle slenge en liten link til alle dere nay-sayers.

 

Dette er postet på EJ forumet av Tigole.

 

http://elitistjerks.com/showpost.php?p=375941&postcount=130

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Ugh mye bull her ja, tenkte jeg kunne klargjøre litt en gang for alle:

 

-Jo iallefall mesteparten av oss har et sunt og helt normal "real-life", jeg for min egen del jobber fulltid.

-Mens dere bruker 2-3-4 timer om dagen på whatever dere gjør ingame, så logger vi på nøyaktig når vi skal raide, og logger av igjen når raids er over. Som er pr i dag 3 dager i uken 1900->ca 21-2200(kommer ann på hvor glatt alt går osv, det går i antall bosser, ikke tid).

-Du kan logge av 0100 på en world first try uten at det er noe pes, som sagt, 90% av guilden har jobb/skole.

-Vi får ikke hjelp av GMs til så og si noe (what nå ever det skulle være).

-Vi tester ikke mye på PTR, da er det snakk om max et par dager i uka (om det da er akutellt med progressraids på nytt content på PTR)

-Anngående nerds så har vi vell et par, men mesteparten er faktisk helt normale mennesker (I KID U NOT,WOW)

-Nei vi får ikke betalt, vi har sponsorer og får stuff dekt osv, men ikke betalt.

 

Og ja, "interaktive" encounters er lettere...som feks hele BT

 

-BJ

Lenke til kommentar
Ugh mye bull her ja, tenkte jeg kunne klargjøre litt en gang for alle:

 

-Jo iallefall mesteparten av oss har et sunt og helt normal "real-life", jeg for min egen del jobber fulltid.

-Mens dere bruker 2-3-4 timer om dagen på whatever dere gjør ingame, så logger vi på nøyaktig når vi skal raide, og logger av igjen når raids er over. Som er pr i dag 3 dager i uken 1900->ca 21-2200(kommer ann på hvor glatt alt går osv, det går i antall bosser, ikke tid).

-Du kan logge av 0100 på en world first try uten at det er noe pes, som sagt, 90% av guilden har jobb/skole.

-Vi får ikke hjelp av GMs til så og si noe (what nå ever det skulle være).

-Vi tester ikke mye på PTR, da er det snakk om max et par dager i uka (om det da er akutellt med progressraids på nytt content på PTR)

-Anngående nerds så har vi vell et par, men mesteparten er faktisk helt normale mennesker (I KID U NOT,WOW)

-Nei vi får ikke betalt, vi har sponsorer og får stuff dekt osv, men ikke betalt.

 

Og ja, "interaktive" encounters er lettere...som feks hele BT

 

-BJ

9492980[/snapback]

 

Så det du sier er at hele guildet ebayer massivt med penger?

Lenke til kommentar
Så dere i Nihilium bruker 6-9 timer i uken på WoW?

 

Du lurer ingen med det der desverre.

 

Det tar ca 2timer å cleare Hyjal, 2.5 timer fra Najentus til Mother og ca 2timer fra Mother til Illidan er død.. det er det vi gjør iløpet av 1uke.

 

Så det du sier er at hele guildet ebayer massivt med penger?

 

Flasks får vi fra Marks som dropper i BT og ekstra potsene vi bruker koster minimalt. kanskje 1gang hver måned så bruker du 5timer på å farme stuffs som du har i 2månder (av det ekstra du trenger).

 

De fleste har jo allerede minst et par K som du lett fikk gjennom kjapp farming / random stuff

 

edit: pluss at vi har ca 3000000000000 av gems som vi selger for 300-500g a pop

Endret av JTR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...