Gå til innhold

Nikon D40 som første-SLR.


Anbefalte innlegg

Safari ble lansert i betaversjon på apples(?) utvikler messe som gikk fra 11.-15. juni.

Syns det er bra å få Safari til pc, for selvom jeg kommer til å bruke firefox er det en bra leser som lett konkurrerer ut IE.

8900498[/snapback]

Jeg bruker også Firefox. At IE er så som så er jeg enig i, men har Safari noe å by på som ikke Firefox og Opera har?

Dette er forøvrig fryktelig OT, og vi bør avslutte denne diskusjonen i denne tråden snarest. My bad.

8900519[/snapback]

 

Feil tråd ja, men her kan du finne apples 12 grunner til at du skal elske safari

 

Den er hvert fall kjappere enn alle de 3 nevnte leserne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo bare vrøvl fra Apple. Grunnet MS sin sabotering av andre programmer er jo IE raskere enn mitt foretrukne program, Firefox. Dette er typisk Apple propaganda.

Jeg glemmer ikke da Adobe lanserte benchmark-tester som viste at PS gikk raskere på pc enn mac. Apple gikk jo regelrett ut og "truet" Adobe for å komme med "missvisende" opplysninger, som om de skulle ha noe å tjene på det. Den verifiserte psykopaten Steven Jobs fornekter seg aldri :laugh:

 

Med dette setter jeg punktum for min deltakelse i denne diskusjonen, men opplysende og interessant har den vært.

Ps: Jeg kan ta feil, men Jobs er en skikkelig psyko.

Lenke til kommentar

Tja, jeg har vell ikke noen rett til å avslutte noen diskusjoner, men det er heller ingen dødsstraff for å være litt OT i noen tråder. Diskusjonen om D40 var åpenbart over, siden det penset over til den programvarediskusjonen i steden.

Det er klart vi skal unngå å dra en tråd for langt Off Topic, men er dette virkelig første gang du har opplevd det, Strupstad? Du fikk frem et poeng, og hvis du synes at slike OT-debatter er forferdelige, så står du fritt til å rapportere det til en moderator. Å spille overrasket over innholdet i en tråd som er gått OT, trenger man ikke bli. Det skjer omtrent med enhver lengre tråd her på bruket. Siden vi i motsetning til deltakerene på andre forumer oppfører oss som folk på akam-sidene, så lar stort sett moderatorene oss være i fred. Kun hvis vi bryter forumet mer viktige regler, blir slike ting slått ned på.

Synes du at det er for lite strengt, når vi kan forandre en tråd fra å handle om D40, til å handle om noe helt annet? Denne tråden er tross alt 6 sider lang nå.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Hehe jeg har ikke noe imot at tråden går over til noe annet enn det den opprinnelig var laget for. For all del, bare fortsett diskusjonen om dere vil :)

Var vel ganske sent på natten når jeg kom med den kommentaren, om det er en bitteliten unnskyldning.

Endret av Strupstad
Lenke til kommentar
Hehe jeg har ikke noe imot at tråden går over til noe annet enn det den opprinnelig var laget for. For all del, bare fortsett diskusjonen om dere vil :)

Var vel ganske sent på natten når jeg kom med den kommentaren, om det er en bitteliten unnskyldning.

8913518[/snapback]

Unnskyldning er mottatt med takk :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Noen som har mottatt denne blitzen som nikon skulle sende ut? Jeg fikk elkjøp til å sende kvitteringen, men har ikke sett noe til blitzen(kvittering ble sendt 07.06.07)

9016936[/snapback]

 

Sendte selv kvittering og skjema på faks 11-Juni. Har ikke fått noe så langt.

Måtte sende selv. Elkjøp-fyren hadde ikke tid.

Så mye for kundebehandling.... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ringte Nikon-Norge jeg. Var en svenske som snakka, så de sitter vel i sverige... De sa det at behandlingen tar 3-5 uker :p Så før den tid er gått kunne de ikke hjelpe meg med noe...

 

Så er vel bare å vente folkens!

9028676[/snapback]

 

Snakket med en hyggelig "norsk" mann idag på Nikon Norge.

Han kunne fortelle at blitzene kommer, men at det tok opptil 7 uker nå.

Grunnen var at de hadde gått tomme for blitzer.

Så Nikon har nok solgt mere D40 og D40X enn planlagt, men det er jo forståeligt når en kan oppnå bildekvalitet opp mot Nikon D200 med kameraet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ringte Nikon-Norge jeg. Var en svenske som snakka, så de sitter vel i sverige... De sa det at behandlingen tar 3-5 uker :p Så før den tid er gått kunne de ikke hjelpe meg med noe...

 

Så er vel bare å vente folkens!

9028676[/snapback]

 

Snakket med en hyggelig "norsk" mann idag på Nikon Norge.

Han kunne fortelle at blitzene kommer, men at det tok opptil 7 uker nå.

Grunnen var at de hadde gått tomme for blitzer.

Så Nikon har nok solgt mere D40 og D40X enn planlagt, men det er jo forståeligt når en kan oppnå bildekvalitet opp mot Nikon D200 med kameraet.

9066280[/snapback]

Hei,

 

Kunne du ha sendt meg det nummeret du ringte på PM eller tatt her i posten så kunne jeg ringt å hørt om en oppdatering.

Lenke til kommentar

Riktig som du sier med forsinkelsen:

 

http://www.europe-nikon.com/news_room/news...dex=2&universe=[universe:xx]

-

FlashBack-kampanjen – informasjon

Vi har fått en fantastisk respons på vår FlashBack-kampanje. Til tross for at vi har tre personer som arbeider heltid med å sende ut blitser til våre kunder, så vokser innboksen. Vi vil derfor be dere om å regne med 4-6 ukers leveringstid på blitsen.

 

Vi beklager forsinkelsen og vi jobber hardt for å få ut alle kampanjeblitser!

 

Vi ønsker våre kunder en god sommer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...