Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Til info for dere andre som har lekt mye med mobilen og kanskje drept den...

 

For noen uker siden så døde min Touch. Det vil si at den nektet være på i mer enn max noen få minutter før den skrudde seg av.

 

Sendte den inn til rep med uoriginal ROM(fikk selvsagt ikke byttet tilbake siden telefonen var totalt ubrukelig) og idag kom den tilbake med nytt hovedkort og batteri uten kostnad for meg :w00t:

 

Så det er tydeligvis ikke spesiellt stress med bytte av ROM. Jeg har nok drept mitt gamle hovedkort med gjentatte fall i bakken og konstant overklokking vil jeg tro. Men hvem bryr seg så lenge man får fikset på garantien?

 

Me happy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til info for dere andre som har lekt mye med mobilen og kanskje drept den...

 

For noen uker siden så døde min Touch. Det vil si at den nektet være på i mer enn max noen få minutter før den skrudde seg av.

 

Sendte den inn til rep med uoriginal ROM(fikk selvsagt ikke byttet tilbake siden telefonen var totalt ubrukelig) og idag kom den tilbake med nytt hovedkort og batteri uten kostnad for meg :w00t:

 

Så det er tydeligvis ikke spesiellt stress med bytte av ROM. Jeg har nok drept mitt gamle hovedkort med gjentatte fall i bakken og konstant overklokking vil jeg tro. Men hvem bryr seg så lenge man får fikset på garantien?

 

Me happy.

 

La meg gjette... Deltaservice? :p

Lenke til kommentar

Krise!!

 

Tror batteriet til Touchen min streika når jeg dro til Spania forrige uke. Trodde kanskje var noe galt med laderen, og prøvde igjen nå men får ikke slått den på! Innimellom starter den, men avslutter igjen før jeg rekker taste pin osv.

 

Har uansett kjøpt en Diamond som jeg sitter og trykker litt på nå, men jeg har jo INGEN nummer, alle er lagret på MicroSD-kortet tror jeg.. Ingen på sim :s

 

Hva kan jeg gjøre? Kjøpe nytt batteri? Hvor?

Endret av Ceba
Lenke til kommentar
Krise!!

 

Tror batteriet til Touchen min streika når jeg dro til Spania forrige uke. Trodde kanskje var noe galt med laderen, og prøvde igjen nå men får ikke slått den på! Innimellom starter den, men avslutter igjen før jeg rekker taste pin osv.

 

Har uansett kjøpt en Diamond som jeg sitter og trykker litt på nå, men jeg har jo INGEN nummer, alle er lagret på MicroSD-kortet tror jeg.. Ingen på sim :s

 

Hva kan jeg gjøre? Kjøpe nytt batteri? Hvor?

 

Hvorfor har du ikke backup på PC'n?

Har du forsøkt å lade/kjøre mobilen med USB fra PC'n?

Om de er lagret på kortet er det vel bare å bruke en adapter til PC'n? (men, de er mest sansynlig lagret på internminnet)

 

Tobias

Lenke til kommentar
Hvorfor har du ikke backup på PC'n?

Aldri vært redd for at den skal kræsje slik.

Har du forsøkt å lade/kjøre mobilen med USB fra PC'n?

Jepp, funker ei.

Om de er lagret på kortet er det vel bare å bruke en adapter til PC'n? (men, de er mest sansynlig lagret på internminnet)

Ja, det jeg tenkte, men var usikker på om det lå lagret på kortet eller internt.

 

Skal prøve å få lånt en utstillingmodell elns imorgen. Jobber på Elkjøp.

Lenke til kommentar

Lurte på en liten ting angående PhonePad-tastaturet, bruker det på touchen min. Helt greit, men noe irriterende at det ikke komemr opp spørsmål om å taste ord på "gamlemåten" dersom du skal ha et ord som ikke er i ordboka.

 

Nå er det vel slik at denne bruker egen ordbok, og ikke det som allerede er innebygd? I bestefall er det ei egen fil, noen som vet hvor den i såfall ligger så jeg kan redigere den, legge inn mine egne ord osv?

 

Jeg er også fortsatt på jakt etter et program jeg kan synke kontakter med, bortsett fra outlook..

Endret av Finholt
Lenke til kommentar
Det er kommet custom skins til Phone Pad: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=312235 Husk og velg international for Norsk T9.

 

Hei hei, har en kolega som har htc dual touch og tenkte å laste ned denne phone pad til han, men ser ikke ut som xda-dev siden er oppe:( noen som vet hvor jeg kan finne den phone pad'en?

God formiddag MysticoN!

XDA har også "våknet" nå (søn. 10:00)!

 

Tobias :thumbup:

Lenke til kommentar

Har vel hatt HTC Touch 4 måneder nå, men lurer på om jeg skal ha meg en litt enklere mobil.

Hva tror dere jeg kan få for en 4 måneder gammel touch om jeg får solgt den? Jeg har alltid hatt den i bærevæsken når den har vært i lommen, den har aldri gått i bakken så den er pen og ripefri :)

Lenke til kommentar
Det er kommet custom skins til Phone Pad: Husk og velg international for Norsk T9.

 

Hei hei, har en kolega som har htc dual touch og tenkte å laste ned denne phone pad til han, men ser ikke ut som xda-dev siden er oppe:( noen som vet hvor jeg kan finne den phone pad'en?

God formiddag MysticoN!

XDA har også "våknet" nå (søn. 10:00)!

 

Tobias :thumbup:

 

Lenge siden sist Tobias:)

 

Takker for svar, for ta å gjøre litt HTC support for kolegan min no da^^

 

Har vel hatt HTC Touch 4 måneder nå, men lurer på om jeg skal ha meg en litt enklere mobil.

Hva tror dere jeg kan få for en 4 måneder gammel touch om jeg får solgt den? Jeg har alltid hatt den i bærevæsken når den har vært i lommen, den har aldri gått i bakken så den er pen og ripefri :)

 

 

Tror nokk ikke at du får så mye for den, jeg valgte ikke å selge min pga at jeg likte den såpass godt. men vart lei av den også slik som alt annet.

 

Husk at det er en relativt "gammel" telefon no, og det har kommet mange nye telefoner som frister mer enn hva htc touch kan gi. kan no alltids sjekke fin.no for å se hva den går for der.

Lenke til kommentar

Hi-Hi

Nå har jeg også fått norsk ROM (WM 6.1), med kult Diamond look! Jeg kjøpte min Touch fra England og gjenneom flere ROM-oppdateringer fra XDA-forumet har jeg altid kjørt engelsk ROM, men nå har jeg altså norsk. Det er litt uvant, men jeg kommer sikkert inn i det.

 

Den nye ROM har ikke Touch-Flow, men kjører Trottle med Diamond skall. Det er kult og skallet kan fjernes og jeg kan sikkert legge inn Touch-Flow på min nye norske ROM.

 

Sjekk her:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=406148

 

Tobias

Lenke til kommentar
Hi-Hi

Nå har jeg også fått norsk ROM (WM 6.1), med kult Diamond look! Jeg kjøpte min Touch fra England og gjenneom flere ROM-oppdateringer fra XDA-forumet har jeg altid kjørt engelsk ROM, men nå har jeg altså norsk. Det er litt uvant, men jeg kommer sikkert inn i det.

 

Den nye ROM har ikke Touch-Flow, men kjører Trottle med Diamond skall. Det er kult og skallet kan fjernes og jeg kan sikkert legge inn Touch-Flow på min nye norske ROM.

 

Sjekk her:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=406148

 

Tobias

Jeg vil til bake til Blue-ROM! Den norske ROM er treig og Trottle skallet er litt kult, men det er en god del bugs i det ...

 

Må bare få litt tid ...

 

Tobias

Lenke til kommentar
Jeg vil til bake til Blue-ROM! Den norske ROM er treig og Trottle skallet er litt kult, men det er en god del bugs i det ...

 

Må bare få litt tid ...

 

Tobias

Hehe merkelige saker det der.. Har testet en haug med roms til nå men ender tilbake på Blue gang etter gang.. Så litt på den nye rommen der og veldig mange klaget over at den var treg.

Lenke til kommentar
Hehe merkelige saker det der.. Har testet en haug med roms til nå men ender tilbake på Blue gang etter gang.. Så litt på den nye rommen der og veldig mange klaget over at den var treg.

Jeg er tilbake til Blue Elves v5.0! Det fristet med norsk ROM, men det var ikke noen nevneverdig fordel, og når Trottle var fult av bug samtidlig med å være treg, var det rett ut!

 

Tobias

Lenke til kommentar
Hehe merkelige saker det der.. Har testet en haug med roms til nå men ender tilbake på Blue gang etter gang.. Så litt på den nye rommen der og veldig mange klaget over at den var treg.

Jeg er tilbake til Blue Elves v5.0! Det fristet med norsk ROM, men det var ikke noen nevneverdig fordel, og når Trottle var fult av bug samtidlig med å være treg, var det rett ut!

 

Tobias

 

Hva med å installere Android på den? Går det? Hadde vært kult å testet :)

Lenke til kommentar

En ting kanskje noen glupe hoder her kan hjelpe meg med...

 

I den siste tiden har jeg ikke klart sende eller motta MMS fra min Touch. Alt annet fungerer som det skal. Jeg har testet både den medfølgende netverkskonfiguratoren til Blue Elves 5, Shadow og det programmet som smartmobil.no selger uten hell.

 

Har netcom forøvrig, og har til og med manuellt lagt inn alle innstillinger som står på netcom sine sider uten at det gjorde saken noe bedre heller :no:

 

Har heller ingen ide om hvor lenge dette problemet egentlig har vært der da jeg bruker MMS særdeles lite...

 

Noen her som har opplevd liknende?

Lenke til kommentar
Hva med å installere Android på den? Går det? Hadde vært kult å testet :)

Jeg tror ikke det er noen Android-utgaver som er "ferdigstilt" ennå. I alle fall ikke i en slik stand at "vanlige dødlige" kan gjøre seg nytte av det. Forøvrig vet jeg ikke helt hva jeg mener om denne Android-greiene, og jeg ser mer frem imot å få Windows Mobile 7!

 

Tobias

Lenke til kommentar
En ting kanskje noen glupe hoder her kan hjelpe meg med...

 

I den siste tiden har jeg ikke klart sende eller motta MMS fra min Touch. Alt annet fungerer som det skal. Jeg har testet både den medfølgende netverkskonfiguratoren til Blue Elves 5, Shadow og det programmet som smartmobil.no selger uten hell.

 

Har netcom forøvrig, og har til og med manuellt lagt inn alle innstillinger som står på netcom sine sider uten at det gjorde saken noe bedre heller :no:

 

Har heller ingen ide om hvor lenge dette problemet egentlig har vært der da jeg bruker MMS særdeles lite...

 

Noen her som har opplevd liknende?

Det er gøy å mobbe iPhone for ikke å kunne håndtere MMS, men jeg tror aldri jeg har brukt det :p . Kan heller ikke huske å ha motatt noen det siste "Touch-året" og i alle fall ikke mens jeg hat hatt Blue Elves v5.0. Det kan jo ha sin forklaring da, skjønner jeg ...

 

Tobias

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...