Gå til innhold

Hva er forskjellen på WoW og Guild Wars?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I WoW har du totalt 5 professions du kan gjøre, ikke så himla stor forskjell egentlig.

 

Og det er historie i WoW, om man er villig til å lese litt. Det som dessverre skjer er at folk laster ned questhelpers og får prikker på kartet hvor de skal for å utføre oppdragene og dermed driter de i å lese teksten. Heldigvis har de nå variert oppdragene litt i Northrend, ingen ting er som å kjøre en gobling tanks mens man bombarderer skjeletter og zombier eller flyr en forbanna svær drage og bombarderer store grupper med is kuler. Fin variasjon spør du meg. Og fint at Blizzard har lært å variere litt.

Lenke til kommentar

WoW har 2 main professions og 3 secondary proffesions, men du kan totalt velge mellom rundt 10 forskjellige main proffesions. Er bare fint at de har satt de restriksjonene for med de forskjellige professions kan du lage meget kraftig utstyr, noe som vil si at du er nødt til å gjøre et bevist valg.

 

Runescape har forøvrig rundt 20 slike "professions" men det gjør det ikke nødvendigvis til et bedre spill.

Lenke til kommentar

Flere valg, mer personlig...

 

På WoW, møter man en spesiell klasse, kan man kanskje tippe hvilke tallents de har satset på osv, og har man like tallents, har man like spells...

 

På GW er det mye mer forskjell, noe som er en bra ting... på runescape, kan alle ha alle skills og professions, så alle får det likt... man må ikke velge...

Lenke til kommentar

Jeg diskuterer som det flyr jeg:)

 

Btw blir litt feil å sammenligne disse spillene med runescape da:)

Og blir litt lei av folk som kaller andre retards og tilbakestående, uten å tenke på hva det egentlig innebærer å være det.

Endret av Mufcy93
Lenke til kommentar
Flere valg, mer personlig...

 

På WoW, møter man en spesiell klasse, kan man kanskje tippe hvilke tallents de har satset på osv, og har man like tallents, har man like spells...

 

På GW er det mye mer forskjell, noe som er en bra ting... på runescape, kan alle ha alle skills og professions, så alle får det likt... man må ikke velge...

 

Om du møter en av samme faksjon trenger du ikke spekulere, du kan bare ta en nærmere titt både på utstyr og talent oppbygning. Dog det er veldig mange talenter og mange bruker ikke noe fastsatt talent oppsett men tar det på følingen og egene meninger. Så med gear og talenter er det stor variasjon mellom spillerne.

 

Hvordan er det i Guildwars som gjør det mer forskjellig?

 

Sorry at jeg sier det, men samtlige av dere er retards som engang gidder å diskutere hvilken dataspill som er best....

:)

 

Hva ellers skal man gjøre på et diskusjonsforum enn å diskutere? Er det ikke litt retard å opprette en konto på et diskusjonsforum hvis man ikke har tenkt å diskutere?

Lenke til kommentar
Guild Wars har 10 professions da:) Litt mer å velge i:)

 

Ehh, WoW har da 11 professions og 3 secondary skills, hvordan GW da kan ha mer å velge i er et mysterium for meg :roll:

 

Mest fordi Bear^ sa at det var 5 stykk da, så da vet jeg ikke om dere spiller samme WoW:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...