Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Okei...noen som har erfaringer med bluetooth headset? Eventuellt tips til hvilke som er bra??

9634465[/snapback]

Jeg bruker Sony DR-BT20NX med min maskin, og det fungerer helt fint! Parringen går problemfritt og det er bare å trykke connect en gang så går resten av seg selv :)...Men, rekkevidden er veldig kort, kortere enn på min Compal HEL80..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For de som måtte være interessert...

 

...på digi.no ligger det nå linker til nye oppdateringer som vissnok skal forbedre ytelse og stabilitet i Vista.

 

http://www.digi.no/php/art.php?id=491201

 

(Oppdateringene kommer neste uke via Windows Update)

 

:w00t:

 

 

*****************************************

NB! NB! NB!

 

Jeg fikk problemer (svart skjerm) etter installasjonen av KB941649!! Driver å feilsøker nå....

..."forbedre stabilitet" mæ i r.... :no:

 

:thumbdown: Ok:

Denne oppdateringen klusset til hele systemet mitt. Sitter nå å må reinstallere maskina. Det er flere der ute som har opplevd det samme! Jeg anbefaler IKKE å installere KB941649 før de har funnet ut av problemet!

 

?=(=)(&/(/&%/&¤&% :thumbdown::(:cry::nei::no::mad::mad: :mad:

 

GONATT!!

*****************************************

Endret av janeijo
Lenke til kommentar

Noen som vet om sim kortleseren er i bruk? eller om det bare er et hull uten noe form for hardware i? dell i norge har jo ikke support, prata med noen engelske support folk. De mente den var fullt brukans, men visste ikke om den støttet noen selskap her i norge. Har snust litt på mobilt bredbånd fra ngt/telehor og lurer litt på om jeg slipper den modem saken, og bare kan putte sim kortet rett inn?

Lenke til kommentar
Kan noen som har fått m1330 svare på dette?

 

Kan fjernkontrollen brukes til å styre f.eks. Zoomplayer?

Hvis ikke regner jeg med at jeg kan bruke mobilen via bluetooth som HID?

 

Hvordan blir bildet på lcd-tv via hdmi? Blir mye kuttet fra sidene?

9635882[/snapback]

Har forsøkt å spille av ett par filmer og musikkvideoer på min LCD, uten noe form for kutt på sidene...bildet brer seg helt ut....måtte heller ikke å endre noe i oppløsning hverken på TV eller PC`n.

Lenke til kommentar
Noen som  vet om sim kortleseren er i bruk? eller om det bare er et hull uten noe form for hardware i? dell i norge har jo ikke support, prata med noen engelske support folk. De mente den var fullt brukans, men visste ikke om den støttet noen selskap her i norge. Har snust litt på mobilt bredbånd fra ngt/telehor og lurer litt på om jeg slipper den modem saken, og bare kan putte sim kortet rett inn?

9636737[/snapback]

Dell Norge har lov til å gi support på XPS serien opp til 15 min, under forutsetning av at man ikke kan gjøre seg forstått på engelsk eller forstår språket dårlig, dette har jeg benyttet meg av flere ganger, selv om jeg forstår engelsk utmerket og supporten derifra er utmerket...

Endret av sykepleier
Lenke til kommentar
Noen som veit hvordan m1330 funker med Ubuntu 7.10 eller den tidligere versjonen 7.04?

9638518[/snapback]

M1330 fungerer ikke med Ubuntu 7.04. Stopper under oppstart.

7.10 fungerer derimot, men du må oppdatere OS'et over nett etter at du har installert før menyer og skjermopl. vises korrekt.

Lenke til kommentar
Noen som veit hvordan m1330 funker med Ubuntu 7.10 eller den tidligere versjonen 7.04?

9638518[/snapback]

M1330 fungerer ikke med Ubuntu 7.04. Stopper under oppstart.

7.10 fungerer derimot, men du må oppdatere OS'et over nett etter at du har installert før menyer og skjermopl. vises korrekt.

9638955[/snapback]

 

Takk for svaret. Det høres veldig bra ut at 7.10 funker men lurer bare på om cam funksjonene fungerer på det?

Lenke til kommentar
NÅ HAR JEG BESTILT  :!:  :!:  :!:

 

ringte inn bestillinga i går, og pengene er trekt av konto :-) Nå må jeg bare vente 4 uker. Solgte min nåværende laptop for å dekke litt på den nye, så mister denne neste uke. Får ty til stasjonær i 3 uker... uvant situasjon :D

 

tror anyways at jeg blir dritfornøyd med den nye

9640623[/snapback]

 

Grattis ! hvordan oppsett har du bestilt ?

Lenke til kommentar
NÅ HAR JEG BESTILT  :!:  :!:  :!:

 

ringte inn bestillinga i går, og pengene er trekt av konto :-) Nå må jeg bare vente 4 uker. Solgte min nåværende laptop for å dekke litt på den nye, så mister denne neste uke. Får ty til stasjonær i 3 uker... uvant situasjon :D

 

tror anyways at jeg blir dritfornøyd med den nye

9640623[/snapback]

 

Grattis ! hvordan oppsett har du bestilt ?

9640745[/snapback]

 

Tok utgangspunktet i mellommodellen: bytta skjerm, 9celler batteri, n kortet, fingerlesertingen og blåtann. havna på 12,000-ish og er veldig fornøyd med valget.

 

engående bekreftelsesmailen har jeg ennå ikke fått den, men om det kunne ta 48 timer venter jeg til i morra og ser...

Endret av South_Bridge
Lenke til kommentar
Hvor mye veier denne denne PC-en og hva er vanlig batterilevetid?

OM jeg bestiller LED-skjerm , vil denne være "glossy" ?

9643778[/snapback]

Ja, begge skjermene er glossy. Hva maskinen veier og batterilevetid avhenger av hvilket batteri man velger.

9644281[/snapback]

 

OK, viss man snakker 6 cellers batteri da?

Lenke til kommentar

En rå skjerm trenger et rått wallpaper :)

 

Tilpasset akkurat en gammel favoritt til å passe oppløsninga til XPS`en, det er en superdetaljert "fractal" og bildet er uten kompresjon (BMP) fra den opprinnelige datagenererte filen/bildet.

 

http://1pixelhost.com/Uploads/download.php...tczxgyj2tgo.bmp (56K Warning, 2,9MB)

 

Brukte en ny filehosting tjeneste, så si ifra om linken ikke funker!

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...