Gå til innhold

Erfaringer innen IPEA!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke har jeg gått til anskaffelse av Ipea, enda.

 

Driver og sammenligner One Call og Ipea. Ipea er jo billigst, men 'problemet' er at mitt forbruk overstiger ikke One Calls. ;)

Men så er papirfaktura for meg ønskelig.

 

One Call tar 39,- i gebyr for papirfaktura, mens Ipea bare tar 29,-

 

Igjen er One Call billigere på roaming og andre tjenester. Så lurer på om jeg ikke sparer ved å gå for One Call gjennom de få gangene jeg surfer og er utenlands. ;)

Lenke til kommentar

ipea tar 20kr i papirfaktura.. det var iallefall det jeg fikk på min regning..

 

men nå har jeg byttet over til efaktura og der tar de ikke noe..

 

porteringsavgift har de heller ikke på "billig" abonemangene.

 

Er veldig fornøyd med dem sålangt, og foreløbig bare hatt positive erfaringer som kunde hos de

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Men er det i det hele tatt noen som har erfaring med IPEA?

8798182[/snapback]

 

 

 

Tja, min første relevante erfaring er at SIM-kortet som kom i posten på Fredag (rekommandert, så anvisningen kom Mandag) og ble hentet på Tirsdag ikke fungerte per da jeg koblet det til 00:00 i dag.

 

 

Jeg har ikke bestilt portering, så det burde i værste fall bare være snakk om en liten forsinkelse ... ANdre som har opplevd det samme eller det motsatte vedr. faktisk igangsettelse av et ikke-portert abonnement?

Lenke til kommentar
Men er det i det hele tatt noen som har erfaring med IPEA?

8798182[/snapback]

 

Jeg har hatt IPEA siden midten av mai. Utsending av sim kort og portering av nummer gikk uten problemer. Så langt har jeg brukt under gratis kvotene på SMS og ringetid og brukt noe småtteri på datatrafikk. Har ikke sett noen regning så langt. Så jeg har foreløpig ikke noen grunn til å være misfornøyd.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg har hatt IPEA siden sommerferien og er veldig skuffet over de. Jeg fikk reegning på over 400,-, men de sa at det var noe med overgang til ny betalingsmåte eller noe. Jeg lot de få en sjanse til da jeg hadde vært i Sverige og regnet med at mye kom av dette. Det kom ikke fram på fakturaen hva som hadde vært av friminutt og om det jeg hadde ringt for var over dette. Nå igår fikk jeg ny regning og også denne gang på over 400,-. Jeg var i nutel før og fikk ikke regning over 100,- noen måned. Fakturaen sier fortsatt ingenting om hva som er friminutt osv. Etter telleren på min egen mobil skal jeg være langt under i ringetid enn friminuttene. Jeg sendte en henvendelse til de igår og venter svar, men jeg går nok over til noen andre for jeg føler meg lurt og jeg vet ikke hva de tar så godt betalt for. Styr unna de sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...