Mr. Bojangles Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 La akkurat inn Flight Simulator X, men har ikke joystick for hånden nå. Når jeg styrer med pilene irriterer jeg meg grenseløst over over at jeg aldri får rettet flyet opp skikkelig igjen, og at det går tregt å styre. Finnes det noen andre gode løsninger, eller en måte å få spillet til å styre tilbake til nøytral posisjon etter at jeg har sluppet tastene.
xmagnus1 Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 La akkurat inn Flight Simulator X, men har ikke joystick for hånden nå. Når jeg styrer med pilene irriterer jeg meg grenseløst over over at jeg aldri får rettet flyet opp skikkelig igjen, og at det går tregt å styre. Finnes det noen andre gode løsninger, eller en måte å få spillet til å styre tilbake til nøytral posisjon etter at jeg har sluppet tastene. 8776406[/snapback] Nei Å spille FS uten joystick er døfødt
SiBC Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 du kan jo bruke autopiloten til å styre med da, ikke like gøy med småfly riktignok. Men du kan i det minste bruke den til å rette opp flyet til å holde en rett kurs
Nedward Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Du kan bruke korte trykk. I stedet for å holde inne høyreknappen 5 seknder, så kan du trykke mange ganger fort, også korrigerer du på samme måte med venstre knappen. I tillegg kan det være verdt å merke seg at når du bruker joystick på FS så stiller rorene seg i nøytral stilling når du slipper spaken. Det gjør dem ikke når du bruker tastatur. Dermed må du stille tilbake rorene etter at har endret rettning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå