Mythos Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Siden vi først snakker om dumme nordmenn i trafikken passer denne ganske godt som fredagsunderholdning: http://nettv.aftenposten.no/player/player.php?id=3872
kaffi Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 (endret) Hmm, er det bare meg eller hørtes han der litt annet en ut som en normann??.... Han snakket norsk ja men utalen hørtes litt lumsk ut Synst det virka som en sann en gangsha som "alle" må ha respekt for ellers får du besøk av fettern de kan verfall ikke kjøre er jo haugevis med plass å kjøre på der. Endret 8. juni 2007 av kaffi
Hansiii Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Gidder ikke lese gjennom hele tråden, men det som irriterer meg mest er utvilsomt folk som ligger og sinker i venstrefeltet. Spesielt på E18 mellom Oslo og Drammen er det et utrolig stort problem, det går ikke en dag uten at jeg må kjøre forbi biler på høyresiden
mads89 Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 mange er helt ubruklige i trafikken:/ jeg hadde en episode idag, dette va på en lang strekning med go sikt. plutselig såg jeg de feite lysene til merca da tenkte jeg bare faen dette er siste time (sec) flax det va en busslomme rett ved. det eneste jeg fikk av han va en lang finger.
Stian89 Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 mange er helt ubruklige i trafikken:/ jeg hadde en episode idag, dette va på en lang strekning med go sikt. plutselig såg jeg de feite lysene til merca da tenkte jeg bare faen dette er siste time (sec) flax det va en busslomme rett ved. det eneste jeg fikk av han va en lang finger. 8822951[/snapback] Hæ?
hfthomas Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 (endret) jeg har en måte å motvirke folk som ligger rett oppi rompa påræ' Still spylern til vinduet bak sånn at den peker utover. Eller så bare bremser du så mye remmer og tøy måtte holde. Siste er vel den beste. har hatt mange nesten-epistoder med biler til over millionen som jeg nesten hører at hjula piper på. en med Q7 som ble jævla sinna på meg, men det er ikke så rart når han trur han eier veien. Jeg bare sier: Det er ikke jeg som betaler (for å provosere enda mer) når man ligger en meter unna i 80 sonen, og det kommer en rundkjøring med fotgjengerovergang klar med folk som skal over, så er det klart at jeg venter litt før jeg bråbremser. problemet er at det er jeg som blir sett stygt på. Endret 10. juni 2007 av spax
mads89 Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 mange er helt ubruklige i trafikken:/ jeg hadde en episode idag, dette va på en lang strekning med go sikt. plutselig såg jeg de feite lysene til merca da tenkte jeg bare faen dette er siste time (sec) flax det va en busslomme rett ved. det eneste jeg fikk av han va en lang finger. 8822951[/snapback] Hæ? 8824862[/snapback] var en idiot som kjørte forbi en bil i motgående retning da kom jeg. flax at det var en busslomme. ellers hadde jeg ikke vert her nå. han gjidde meg bare en finger.. med andre ord "fuck u" bare fordi jeg var i vegen lissom
boundishh Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Skrevet 10. juni 2007 (endret) mange er helt ubruklige i trafikken:/ jeg hadde en episode idag, dette va på en lang strekning med go sikt. plutselig såg jeg de feite lysene til merca da tenkte jeg bare faen dette er siste time (sec) flax det va en busslomme rett ved. det eneste jeg fikk av han va en lang finger. 8822951[/snapback] Hæ? 8824862[/snapback] var en idiot som kjørte forbi en bil i motgående retning da kom jeg. flax at det var en busslomme. ellers hadde jeg ikke vert her nå. han gjidde meg bare en finger.. med andre ord "fuck u" bare fordi jeg var i vegen lissom 8828044[/snapback] Det heter "ga" og "liksom" . Endret 10. juni 2007 av fanboy
Fredrik Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 det heter "ga" og "liksom" 8828415[/snapback] I tillegg bruker man stor forbokstav og punktum i det norske språket.
Stian89 Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 (endret) mange er helt ubruklige i trafikken:/ jeg hadde en episode idag, dette va på en lang strekning med go sikt. plutselig såg jeg de feite lysene til merca da tenkte jeg bare faen dette er siste time (sec) flax det va en busslomme rett ved. det eneste jeg fikk av han va en lang finger. 8822951[/snapback] Hæ? 8824862[/snapback] var en idiot som kjørte forbi en bil i motgående retning da kom jeg. flax at det var en busslomme. ellers hadde jeg ikke vert her nå. han gjidde meg bare en finger.. med andre ord "fuck u" bare fordi jeg var i vegen lissom 8828044[/snapback] Okay - let's see if we can crack this code. 1. Du kom kjørende på en tilfeldig vei. 2. I motsatt kjøreretning, lå det to biler. 2.1. Bil A - en tilfeldig bil som lå først 2.2. Mercedesen du nevnte, som altså lå bak bil A 3. Mercedesen kjørte forbi bil A, nesten samtidig som du, i din bil, var i i ferd med å passere bil A og mercedesen som altså lå i motsatt kjørefelt, i forhold til deg. 4. Mercedesen havnet så tett opp mot fronten din, at du måtte vike unna, og ta en busslomme til hjelp, for ikke å bli påkjørt i en front mot front kollisjon. Is that what happened? edit Uthevet samtlige nummer med fet skrift, for bedre oversikt. Endret 10. juni 2007 av Stian89
NevroMance Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 I sånne situasjoner er det kun en ting å gjøre, hvis du ikke er så heldig at du kan smette inn på en busslomme eller er så uheldig at du kjører ved ett stup. Dra rattet det du klarer til høyre og kom deg ut av veien. Er mye større sannsynlighet for å overleve en utforkjøring i 80 enn frontkollisjon med en annen bil mens begge holder 80.
NgZ Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Man må bare passe på å sette noen merker på bilen hans (ta speilet eller noe) så det er mulig å finne ham igjen.
boundishh Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 (endret) I sånne situasjoner er det kun en ting å gjøre, hvis du ikke er så heldig at du kan smette inn på en busslomme eller er så uheldig at du kjører ved ett stup. Dra rattet det du klarer til høyre og kom deg ut av veien. Er mye større sannsynlighet for å overleve en utforkjøring i 80 enn frontkollisjon med en annen bil mens begge holder 80. 8835064[/snapback] det er bare et minus med og kjøre ut: det er du som må betale skadene på bilen . but then again er det jo bedre og leve med lemmene i behold en ikke Endret 11. juni 2007 av Fanboy
MrBeach Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 ok her skal vi nevne noen av de mest irriterende typer personer i trafikken. Bremserne: Dette er folk som hviler foten på bremsepedalen og som bremser for den minste ting istedet for og slippe opp gassen. Sneglene: Dette er folk som bestandig skal ligge minst 10km under fartsgrensa (selvsagt skal man jo ta det rolig hvis det er glatt som faen ute) og jo høyere fartsgrensa er jo lenger under den skal de ligge. Bakfanger slikkerene: Dette er folk som alltid skal ligge helt opp i rompa på bilen din. En jeg kjenner tjente penger på en bil ved og bråbremse så han fikk en av defolka i ræva på bilen han skulle kaste så istedet for og få bare vrakpant ble det 10000 i skader + vrakpant. dere vet sikkert om flere kom med deres forslag og meninger om irriterende typer i trafikken. 8776142[/snapback] Hehe... For ikke å snakke om de som snegler seg gjennom alle svinger på landeveien men gasser på på alle rettstrekk så man kan miste lappen ved å kjøre forbi... Eller de som alltid MÅ kjøre 20-30 over fartsgrensen og legger seg på baken og blinker på alle oss som også kjører forbi trafikken i høyre felt, men ikke fullt så fort: Venstre felt er også for lovlydige folk!
Avean Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Han ga deg fingeren pga han var idiot for at han ikke rakk å kjøre forbi ? Altså jeg hadde kjørt og tatt igjen vedkommende og gitt han jævlig juling. Jeg var like før jeg gjorde det da en fyr kjørte forbi meg i en TUNNEL av alle ting. Jeg ga på i over 150km/t etter han, jeg har aldri vært så sur i hele mitt liv før. Men han fortsatte å kjøre som en gal så jeg ga meg tilslutt.
boundishh Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 Han ga deg fingeren pga han var idiot for at han ikke rakk å kjøre forbi ? Altså jeg hadde kjørt og tatt igjen vedkommende og gitt han jævlig juling. Jeg var like før jeg gjorde det da en fyr kjørte forbi meg i en TUNNEL av alle ting. Jeg ga på i over 150km/t etter han, jeg har aldri vært så sur i hele mitt liv før. Men han fortsatte å kjøre som en gal så jeg ga meg tilslutt. 8835110[/snapback] nei jøss henger du på denne delen av forumet avean men on topic er da ikke noe galt i og kjøre forbi i en tunnel hvis den er godt belyst
NgZ Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Jeg var like før jeg gjorde det da en fyr kjørte forbi meg i en TUNNEL av alle ting. Jeg ga på i over 150km/t etter han, jeg har aldri vært så sur i hele mitt liv før. Men han fortsatte å kjøre som en gal så jeg ga meg tilslutt.8835110[/snapback] Kjenner igjen den der. Ikke i en tunnel, men i en sving der det kom en bil imot, så jeg måtte hogge inn bremsene. Idioten fortjente utvilsomt en front mot front. Ble litt forfølging med fjernlys da ja.
hfthomas Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 det var en kar som hadde kjørt bak et gammalt ektepar som hadde kjørt helt jævlig.. han hadde bare kjørt foran dem, stoppa dem, røska opp døra og dratt ut nøkkelen og pælma den langt bort på et jorde de hadde slutta å kjøre etter den dagen:P
NgZ Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Det hørtes ut som en dum (og hissig) nordmann i trafikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå