Gjest gjesten Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Har en bruker på forumet men går under anonymt navn for noe kan knyttes til min bruker. Hei er en gutt på 15, når jeg for orgasme får jeg noe så utrolig vondt i hodet, noen som vet hva dette skyldes? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Har en bruker på forumet men går under anonymt navn for noe kan knyttes til min bruker. Hei er en gutt på 15, når jeg for orgasme får jeg noe så utrolig vondt i hodet, noen som vet hva dette skyldes? 8774866[/snapback] At du har så stor penis at alt blodet som skulle vært i hodet kommer til penisen for og få ereksjon, dermed får du vondt i hodet? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Holder du pusten ellernoe når det "nærmer" seg da? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 sliter med samme problemet :/ Lenke til kommentar
Froya Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Opplevde nettop noe av det samme selv. Viste seg at jeg bare var noe dehydrert. Pleier normalt å få vondt i hodet om jeg er litt dehydrert ved fysisk aktivitet. Onani er ikke et unntak. Sier forøvrig ikke at du er dehydrert, men det kan være en mulighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 At du har så stor penis at alt blodet som skulle vært i hodet kommer til penisen for og få ereksjon, dermed får du vondt i hodet? 8775153[/snapback] Evt. At han har så syk utløsning at det ikke er mer vann igjen i kroppen. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Dette er et vanlig problem, løsningen er å drikke mer vann Lenke til kommentar
heartbreak Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 http://www.kk.no/php/art.php?id=382190 Jeg kom over denne en gang, så hvis du har hodepine ved orgasme så se her... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Ahh, hodepine ved utløsning ja. Får hodepine i noen minutter etterpå(har migrene også). Prøv å puste mer, lag ordentlige stønnelyder edit: men så synes jeg ikke det er så ille med litt smerte Endret 4. juni 2007 av Bundy Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Du må huske at du øker uttaket av vann fra kroppen under sex, kanskje drikke mere vann? evt kan du jo hoppe over sexen og sove litt mere også Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Vondt i hodet av orgasme? Det har jeg aldri hørt :!: Får vell bare være glad jeg ikke får det Endret 4. juni 2007 av frinder Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 jeg vet at viss hode gjør vondt før orgasme hopper jeg over og legger meg å sover fungerer dønn xD Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg var selv plaget med dette i starten, men det gikk over i løpet av et halvårs tid. Bare sørg for å ha en paracet eller lignende liggende. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Det skyldes at Gud straffer deg for din lyst og synd! H*n vil ikke at du skal ha sex før du gifter deg... og viser dette ved å gi deg en enorm dose skyldfølelse i gjerningsøyeblikket. Du derimot, kjenner ikke til denne følelsen, og tolker den som en hodepine... nuff said Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Svarer som gjest jeg og. Dette problemet hadde jeg før og. Onanerte ofte som 15-åringer gjør, men gjorde vondt i hodet på den tiden. Jeg hadde ikke bare vondt i hodet da, men også ellers etter skolen etc. Det viste seg at jeg spiste altfor lite, og muligens drakk for lite vann og. Uansett, etter at jeg spiste / drakk mer, ga det seg. Lenke til kommentar
EWR Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Har hatt det samme problemet for 2 år siden ca. Går over etter en stund. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Har hatt det samme problemet for 2 år siden ca. Går over etter en stund. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Er 17 år jeg nå, og har sikkert hatt det siden jeg var 12.. Lenke til kommentar
EWR Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Da ville jeg gått til helsesøster og hørt med henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg