Helux Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Jeg bare lurte siden jeg gleder meg til å se begge disse to, hvem tror dere kommer til å gi best spille opplevelse? Conan eller Warhammer? Orker ikke kjøpe begge
iNeo Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Conan. Det spillet ser helt ekstremt tøft og bra ut, gode omtaler og ikke noe negativt med det (uten det p2p greiene i onlinemode).
Trynemjoel Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 (endret) I og med at Age of Conan kommer med et nytt kampsystem tror jeg et er veldig åpent hvordan folk vil oppleve spillet, jeg tror dette blir i stor grad "Make it or break it" for spillet. For min del er jeg litt skeptisk til hvordan modellene ser ut og animasjonene, som vil trekke stort ned om jeg ikke opplever dem annerledes når jeg selv sitter bak rattet. Warhammer Online stiller sterkt i PVP-aspetet av spillet med sitt gamle konsept av RvR fra det populære spillet Dark Age of Camelot og kommer med støtte for fysikkort for å forhåpentligvis skape gode effekter. Spillet holder seg til et mer tradisjonelt UI og fantasy setting så det er det gode gamle på noen sider av spillet som ikke kan gå stort feil, folk vet hva de kommer til. Begge spillene har dype og historierike verdener med flotte karakterer og konflikter å spille på for å utgjøre et godt spill, og de virker ikke å spille til en spesiell spillerbase, de har begge PVP, begge PVE. Historien appelerer til hver sin fanbase egentlig, så det blir mye preferanse. Endret 2. juni 2007 av Trynemjoel
Phoenixs Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Conan. Det spillet ser helt ekstremt tøft og bra ut, gode omtaler og ikke noe negativt med det (uten det p2p greiene i onlinemode). 8765064[/snapback] Det er et helt vanlig mmo spill, så p2p er jo helt normalt. Jeg tror ikke du skal se på Age of Conan som et singleplayer spill. Ja du spiller de første 20 lvl's i singleplayer, men etter det er det jo et helt vanlig mmo spill. Personlig tror jeg WAR kommer til å være spillet for meg. AoC ser bra ut ingen tvil om det, men det er et par ting her og der som jeg ikke liker. Pvp ser mye bedre ut i WAR, grafikken i WAR er mer for meg, og jeg er en større fan av Warhammer enn Conan. Pluss at utviklerne til WAR virker som noen veldig artige og livsglade folk, som har akkurat den rette instillingen til å lage et bra spill. Det er nok hovedpunktene for meg
Bluesummers Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 (endret) WAR blir for de som ikke klarer "realtime" combatsystem. WAR blir som wow, bare mer pvpbasert. Endret 2. juni 2007 av Bluesummers
nosync Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Vel, Warhammer Online HADDE vært bedre om de orginale skaperene hadde forsatt utviklingen. Den som er ute nå er laget av noen andre som kjøpte "navnet" fra Workshop. Tingen er at den var FOR avansert for dem, og budsjetten gikk i dass. De som har den nå laget "ny", så ingenting fra den orginale er i den. Så Age of Conan kommer nok til å "rule" MMO verden når det gjelder "fantasy". Ellers venter jeg i spenning på Star Trek Online....er møkk lei av all den fantasy spillene der ute.
Bob Sacamano Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Age Of Conan, liker den mørke verdenen og combatsystemet. Hva er spesielt med PvPen til WAR? Har ikke fulgt med på dette spillet så det hadde vært kjekt å vite
Bluesummers Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Age Of Conan, liker den mørke verdenen og combatsystemet.Hva er spesielt med PvPen til WAR? Har ikke fulgt med på dette spillet så det hadde vært kjekt å vite 8765731[/snapback] er ikke noe særlig spesiellt på det generelle planet. vanlig combat som i WoW omtrent.
Phoenixs Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Age Of Conan, liker den mørke verdenen og combatsystemet.Hva er spesielt med PvPen til WAR? Har ikke fulgt med på dette spillet så det hadde vært kjekt å vite 8765731[/snapback] Realm vs Realm. Nuff said. Personlig syns jeg dette er noe av det beste som har vært laget på pvp fronten i et mmo spill. Nå kommer det i en nyere utgave. http://www.warhammeronline.com/english/media/podcast/ Se etter WAR Production Video Podcast #5 og WAR Production Video Podcast #3. Eller last ned direkte: http://www.warhammeronline.com/english/med..._bitrate_hi.zip http://www.warhammeronline.com/english/med...ation_final.zip Det forklarer en god del.
oophus_3do Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Jeg for min del er lei av att det ikke er meg selv som avgjør hvem som er fiender og venner. Att spillet har regler som tilsier att han og han er fiender, angrip. I Age of Conan så starter alle som nøytrale, og det er dine handlinger "ingame" som avgjør om man vil bli likt eller ikke. Man skaper allianser med folk man liker, ikke folk man MÅ skape en allianse med grunnet spillets regler. Det samme gjelder jo fiender. Man kan treffe en person og en må av-vente og se om han angriper eller vil hjelpe. Det vil skape en spenning i seg selv bare det.
Islanbadsj Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 (endret) *snip* 8766224[/snapback] Det forutsetter at du spiller på pvp server da. Med mindre du bare mener i border kingdoms. EDIT: Men ja, jeg ser mest fram til AOC, har aldri vurdert warhammer engang. Endret 2. juni 2007 av Islanbadsj
oophus_3do Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Jeg mente selvføgelig på en PvP server ja.. Det att Age of Conan engang har PvE servere syns jeg ikke passer inn i det hele tatt. Det er Conan og Hyboria vi snakker om, ikke "helo kitty come kiss my ass". Men alle har jo sine meninger
Tå. Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Jeg mente selvføgelig på en PvP server ja.. Det att Age of Conan engang har PvE servere syns jeg ikke passer inn i det hele tatt. Det er Conan og Hyboria vi snakker om, ikke "helo kitty come kiss my ass". Men alle har jo sine meninger 8766539[/snapback] Dagens fakta: FC hadde i starten ikke tenkt å ha med PvP servere i det hele tatt. Med dette i bakhode så kan man begynne å lure på hva slags tanker FC satt med når de startet å designe AoC. Jeg såg en Warhammer trailer for ikke så lenge siden, hadde jeg ikke vist det war warhammer hadde jeg kunne banne på at det var en WoW trailer. Er lei av "sandwich combat" så det blir nok AoC på meg.
Islanbadsj Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 sandwich combat? 8768170[/snapback] Du kan spise mens du spiller. MAO, det er så lite avansert at du bare trenger en hånd.
oophus_3do Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Jeg mente selvføgelig på en PvP server ja.. Det att Age of Conan engang har PvE servere syns jeg ikke passer inn i det hele tatt. Det er Conan og Hyboria vi snakker om, ikke "helo kitty come kiss my ass". Men alle har jo sine meninger 8766539[/snapback] Dagens fakta: FC hadde i starten ikke tenkt å ha med PvP servere i det hele tatt. Med dette i bakhode så kan man begynne å lure på hva slags tanker FC satt med når de startet å designe AoC. Jeg såg en Warhammer trailer for ikke så lenge siden, hadde jeg ikke vist det war warhammer hadde jeg kunne banne på at det var en WoW trailer. Er lei av "sandwich combat" så det blir nok AoC på meg. 8768158[/snapback] Stemmer det... Det var faktisk ett FFA PvP system de "kom ut" med etter att "communityet" ville ha det. De tenkte vell på å lage ett spill for alle der PvP folk kunne holde til i TBK, mens PvE folk kunne gå rolig utenfor.... Men de kom jo til sansene og forsto att for noen (som ble mange) så er "safe sones" ikke nødvendig, selv om det nok være være noen få "holy places" på en FFA PvP server.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå