Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Linksys WRT54G v5 skal i søppla, hva skal kjøpes?


Anbefalte innlegg

Uheldig eier av WRT54G v5, har hatt som mange andre mye problemer med routeren og nå skal den skiftes ut, men til hva?

 

Jeg er på jakt etter STABILITET først og fremst, men også gode muligheter til og konfigurere.

 

Har sett litt på GL versjonene som kan flashes (?), eller skal jeg gå for D-Link DIR-635 ettersom jeg har hørt mye fint om den.

 

Eller finnes det noe bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har selvsagt nyeste firmware til denne Linksysen din?

8762941[/snapback]

 

Selvsagt :)

 

Du kan jo legge inn dd-wrt micro firmware på linksysen din. Det vil hjelpe stabiliteten til de grader. Har gjort det selv på min wrt54g v5.

8763493[/snapback]

 

Ja, har vudert det, men har lest litt rundt om at det fremdels er litt problemer med stabiliteten. Men kan absolutt prøve nå, hjelper ikke så kjøper jeg nok Buffalo routeren.

Lenke til kommentar

Det ser ut som at trådstarter snart må endre emnetittelen sin. :whistle:

 

Etter at jeg skiftet til alternativ firmware på min WRT54G(v3.1) har den ikke hatt nedetid eller vært ustabil.

 

Så jeg håper at trådstarter, som de fleste andre, blir godt fornøyd nmed sin alternative firmware og opplever både forbedret stabilitet og nye funksjoner som en positiv opplevelse med Linksys sin ruter.

Lenke til kommentar

Enig med deg i det. Linksys WRT54GL har faktisk gått ned over 100kr i pris siden sist jeg sjekket =)

 

Edit:

 

Recently Buffalo Technologies released a new Routerproduct which will be the successor of the already pretty good WHR G54s model series. This new Router named WHR-G125 comes with a much faster CPU (240 Mhz) as well as with a new better performing Wifi Chipset. in my first tests based on a sample provided by Buffalo, this router was showing a significantly better receiving sensitivity than comparable older broadcom based routers like the Linksys WRT54G. DD-WRT does support this Router in since mid of May in our V24 release series. watch out for this new product at your local stores.

The DD-WRT Team has made a special build for this router series to support the new features of this wifi chipset, consider that this firmware is not compatible with any other Broadcom router. If you have specific questions you may contact us within the Forum or on my email address [email protected]

 

 

download the firmware at: Buffalo WHR-G125 downloads

 

Kilde: dd-wrt.com

Endret av Gordion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...