Gå til innhold

Spørsmål om heroics


Anbefalte innlegg

Takk for svar alle som svarte i tråden. :)

 

Sist helg tok jeg motet til meg og begynnte som tank i heroic instancene Mechanar (2 ganger) og Botanica (1 gang), og jeg må si det gikk overraskende bra!

Veldig lite wipes, tror vi hadde totalt 3 wipes den første gangen vi gjorde Mechanar, og 2 wipes i Botanica... og de skyldtes som oftest overpull.

Den siste gangen i Mechanar gikk det litt trått, men det var mest på grunn av en lite samkjørt gruppe, samt at vi var så "heldige" å få med oss en holy-paladin i grønt/blått utstyr som aldri hadde vært i en heroic før, og attpåtil var en arrogant drittsekk som skyldte på alle andre når han ikke klarte å holde følge med healinga.

 

Har klart å rote meg opp i 9800 unbuffed hp nå, og får ytterligere rundt 500-700 i dag ettersom jeg mangler 500 rep med Sha'Tar til exalted, samt at jeg skal enchante det nye gearet mitt.

 

Spesielt artig var det å være tank i går. :)

Kjørte først en runde Botanica i heroic, der alt gikk ekstremt bra.

Ikke et eneste wipe, og en gang klarte vi å overpulle til totalt 7 mobs, men overlevde det brutale møtet uten en eneste død i gruppa.  :D

Derimot wipa vi kun på tredjebossen (satyren), fordi vi rett og slett ikke hadde noen god taktikk mot mannen.

Men det løste seg, fant ut at bossen utrolig nok kan soloes så lenge man har en shadowpriest eller warlock med i gruppa.  :ermm:

Warp splinter droppa epic tank-hanskene og i tillegg vant jeg en primal nether.

 

Deretter ble jeg invitert med til Karazhan (en i guildet var med i Botanica-gruppa og ble visst veldig imponert over tankinga), der jeg utrolig nok fikk prøve meg som main tank.

Knerta Attumen, Moroes og den flaggermusbossen i kjelleren.

Moroes droppa forresten epic tank belte, og flaggermusa droppa no dps plate boots. (Jeg var den eneste i raidet i plate :p )

 

Føler at det gikk kjempebra, og har endelig fått interessen tilbake for klassen min!

Var utrolig drittlei av å heale som paladin, garantert den kjedeligste healerklassen å spille.

8802376[/snapback]

 

Har sett en palla solo siste boss i Bot (tror det va den instancen) fra den hadde 13 % hp

 

No kan det være eg tok veldig feil her. Det er iallfall 2 trapper ved den bossen eg snakker om.

Endret av Existence
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hm, kan noen fortelle hvordan man kan SOLOE satyrbossen?

gief info :hmm:

shadowpriest her

8817138[/snapback]

 

Det som hendte oss var at hele gruppa wipa på 15%, unntatt shadowpreesten vår som sto igjen.

Det presten vår da gjorde var å dotte opp bossen kraftig, og deretter løpe opp trappene.

Den dumme bossen løpte etter ham opp trappene, men like før han ble tatt igjen hoppa presten rett ned blant blomsterbedene under trappa.

Bossen løpte da tilbake, rundt trappene, og ned mot blomsterbedene igjen, men da var presten allerede laangt unna og på vei opp trappa på den andre siden.

Fortsatte å dotte opp, og når bossen igjen holdt på å ta ham igjen så hoppa han ned igjen og fortsatte det hele.

 

Du kan i praksis holde på sånn helt til bossen er død, men bare sørg for å ha litt spirit til å regenere mana når du holder på å gå tom. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...