Gå til innhold

Disse får betateste Age of Conan (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sitter i samme båt jeg. ikke hørt noe om beta test enda! begynner og bli en stund nå altså.  :cry:

 

hva skjer visst vi ikke får betateste i det heletatt?  utrulig kjett og bli skuffet slik  :ermm:  Free copy av spillet vil jeg ha da!

9512822[/snapback]

Er vell tankegangen der som er en av de største grunnene til at folk som vinner en spot ikke blir invitert med engang.

 

Jeg vil tippe på at dere må vente til rundt juletider/nyttårs tider før det begynner å skje noe.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Funcom har gitt oss listen over hvilke 100 Gamer.no-lesere som er garantert plass i betatesten av Age of Conan.

 

Les mer

8754902[/snapback]

 

Har sjekket mailboksen spent ganske ofte siden da uten å ha funnet noe siden den ene mailen med grats fra gamer.no, klarer snart ikke vente mer!

 

Gleder meg til å prøve :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Har dere hørt noe?

 

Technical beta er over og de er i General beta fasen.

 

De har jo sagt de ikke skal ha en "open beta fase", så jeg kan ikke forstå når de 100 som vant plass kommer inn i bildet?

 

Kunne noen i gamer.no sjekke om de faktisk har glemt de 100?

Funcom sier at de som har vunnet tilgang skal ha fått beskjed, og de vil slippe inn betaen etterhvert. Det er også nevnt i denne tråden tidligere at enkelte må vente lengre enn andre, og at noen kanskje ikke slipper inn før over nyttår.

Lenke til kommentar
Har dere hørt noe?

 

Technical beta er over og de er i General beta fasen.

 

De har jo sagt de ikke skal ha en "open beta fase", så jeg kan ikke forstå når de 100 som vant plass kommer inn i bildet?

 

Kunne noen i gamer.no sjekke om de faktisk har glemt de 100?

Funcom sier at de som har vunnet tilgang skal ha fått beskjed, og de vil slippe inn betaen etterhvert. Det er også nevnt i denne tråden tidligere at enkelte må vente lengre enn andre, og at noen kanskje ikke slipper inn før over nyttår.

 

Vel, da er det i alle fall litt troll i trompeten, for jeg har heller ikke hørt noe fra AoC fra noe hold. Bare fra dere.

Lenke til kommentar
Har dere hørt noe?

 

Technical beta er over og de er i General beta fasen.

 

De har jo sagt de ikke skal ha en "open beta fase", så jeg kan ikke forstå når de 100 som vant plass kommer inn i bildet?

 

Kunne noen i gamer.no sjekke om de faktisk har glemt de 100?

Funcom sier at de som har vunnet tilgang skal ha fått beskjed, og de vil slippe inn betaen etterhvert. Det er også nevnt i denne tråden tidligere at enkelte må vente lengre enn andre, og at noen kanskje ikke slipper inn før over nyttår.

 

 

jaha? det har i alle fall ikke jeg :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...