Gå til innhold

Disse får betateste Age of Conan (PC)


Anbefalte innlegg

Nyhet som jeg fant ut:

Imorgen skal de visstnok sende ut flere invitasjoner til Betaen for Veteraner som har vært lenge på forumet og kommende dagene.

 

Dette har vel ingenting med betaen vi vant her men rart om vi ikke skulle starte samtidig. Regner med vi hører noe snart, føler det på meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk litt info med min kompis akuratt nå. Det er general beta som er startet.

MEN det er kun tech beta folk som spiller der enda.

Han sier spiller har enda masse bugs og er lagt fra ferdig, men at spill systemet er meget bra og combat systemet er helt ok så langt :)

Så nå gleder jeg meg enda mer til og begynne å spille :)

Han er ikke kommer lenger en lvl 10 mage enda men kan si ifra om han kommer med noe mer vettug info :)

Lenke til kommentar
Fikk litt info med min kompis akuratt nå. Det er general beta som er startet.

MEN det er kun tech beta folk som spiller der enda.

Han sier spiller har enda masse bugs og er lagt fra ferdig, men at spill systemet er meget bra og combat systemet er helt ok så langt :)

Så nå gleder jeg meg enda mer til og begynne å spille :)

Han er ikke kommer lenger en lvl 10 mage enda men kan si ifra om han kommer med noe mer vettug info :)

9183538[/snapback]

 

Så gameplay betean har startet men bare folk fra teknisk betaen som er der nå?

tror ikke det er så mange fra teknisk betaen som også starter i gameplay

 

ikke sikker da

Lenke til kommentar

Som det er nevnt i artikkelen, og flere andre steder i denne tråden, så er det slik at de 100 som vant tilgang er garantert plass - men ikke nødvendigvis akkurat når betaen settes i gang, og det er heller ikke slik at de 100 får tilgang samtidig. Funcom slipper inn betatestere i puljer, avhengig av hvilke systemoppsett de har behov for til en hver tid. Innimellom velger de også ut tilfeldige brukere blant de som har meldt sin interesse.

 

Det er altså ingen som er glemt, selv om noen opplever at andre får tilgang først.

Lenke til kommentar

Er usikker på om Funcom sjekkar opp kor aktive folk er på forum og evt. fansider og guild når dei skal avgjere kven som kan bli med i betaen. Men dei har jo gjeve informasjon om at dei er interessera i å ha alle slags system til å teste betaen, og eg har fått for meg at så lenge du kan køyre Oblivion skal du kunne køyre AoC.

 

Trur det skal mykje til før du blir vurdera uegna til å teste betaen. Vil også tru at aldersgrense speler inn med tanke på betatestinga ettersom spelet skal ha 18års grense. Eller tar eg feil??...

Lenke til kommentar

Anna kan ein ikkje vente....

 

skulle ha gjeve mykje for å kunne vere med i betaen...men så er det kanskje best å få eit ferdig og (forhåpentleg) problemfritt spel i hendene når ein skal prøve det for fyrste gong. Har ikkje vondt av glede seg litt:)

Endret av Drumdur
Lenke til kommentar
Som det er nevnt i artikkelen, og flere andre steder i denne tråden, så er det slik at de 100 som vant tilgang er garantert plass - men ikke nødvendigvis akkurat når betaen settes i gang, og det er heller ikke slik at de 100 får tilgang samtidig. Funcom slipper inn betatestere i puljer, avhengig av hvilke systemoppsett de har behov for til en hver tid. Innimellom velger de også ut tilfeldige brukere blant de som har meldt sin interesse.

 

Det er altså ingen som er glemt, selv om noen opplever at andre får tilgang først.

9185584[/snapback]

Etter hva jeg forsto det på mailen jeg mottok fra funcom i sta vil gamer.no vinnerne få invites samtidig. Godt mulig jeg missforsto men :)

Lenke til kommentar
Som det er nevnt i artikkelen, og flere andre steder i denne tråden, så er det slik at de 100 som vant tilgang er garantert plass - men ikke nødvendigvis akkurat når betaen settes i gang, og det er heller ikke slik at de 100 får tilgang samtidig. Funcom slipper inn betatestere i puljer, avhengig av hvilke systemoppsett de har behov for til en hver tid. Innimellom velger de også ut tilfeldige brukere blant de som har meldt sin interesse.

 

Det er altså ingen som er glemt, selv om noen opplever at andre får tilgang først.

9185584[/snapback]

Etter hva jeg forsto det på mailen jeg mottok fra funcom i sta vil gamer.no vinnerne få invites samtidig. Godt mulig jeg missforsto men :)

9221489[/snapback]

Mulig. Jeg refererer bare til det Funcom har sagt til Gamer.no tidligere, og senest i forrige uke bekreftet på ny.

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg oppdatert hardware config'en min egentlig?

9224111[/snapback]

 

Ingen vits å oppdatere hardware inofen din til FunCom dersom den gamle configen din var sterk nok til å køyre spelet i utgangspunktet. Er nok sagt mange gonger, men eg reknar med at FunCom vil ha hardware i alle klasser til å teste spelet, og ikkje berre datamaskinar som utan tvil vil glatt køyre AoC. Trur heller ikkje det er mogleg å oppdatere infofila som er sendt til FunCom... da må du evt søke på nytt med ein ny epostkonto.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...