Gå til innhold

Disse får betateste Age of Conan (PC)


Anbefalte innlegg

hehe tror jeg å ble plukket ut fordi jeg har en dååårlig pc hehe

 

pentium 4 3.2 GHZ

1.5 gigg ram

geforce 7600gts

win xp home.

 

bestillte ny pc i dag etter at jeg leste at jeg vant hehe.

 

bestillte en amd 2ghz dual core med 2 gig ram og 8800gts 630mb :):thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror nok ikkje at me får begynna før i mitten av sommeren me testingå. eller i slutten av sommeren... kan ta litt tid med den tekniske betafasen....men håpe at me får testa fort som f......har venta leeeenge på dette spille:) :dribble:  :dribble:

8757731[/snapback]

Vil da tro at en lukket beta starter foer det. Spillet skal jo trossalt komme ut 30 okt.

Lenke til kommentar
tror nok ikkje at me får begynna før i mitten av sommeren me testingå. eller i slutten av sommeren... kan ta litt tid med den tekniske betafasen....men håpe at me får testa fort som f......har venta leeeenge på dette spille:) :dribble:  :dribble:

8757731[/snapback]

Vil da tro at en lukket beta starter foer det. Spillet skal jo trossalt komme ut 30 okt.

8758541[/snapback]

 

 

ja får håpe at vi ikke må vente så lenge:)

Lenke til kommentar

HAHA YES! Nå ble jeg glad, midt i all matteregninga før eksamen :D:D:D:D

 

Edit: For dere som tror det er viktig å ha en ny datamaskin for å bli valgt ut tar dere feil. Funcom trenger alle typer systemer både Gamle og nye, DiretcX 9 og 10, med mange forskjellige oppsett for å teste ytelsen og kompatibliteten.

Endret av Hardfredd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:hmm: Hvorfor kommer artikkelen lengre og lengre opp?

 

Først var den som en liten notis til høyre, så ble den "nr. 2" under den øverste artikkelen, og nå er den øverst.

Lenke til kommentar

hmm......... noe her er litt forvirrende........ gamer skrev at 100 vinnere vil få bli med beta teste... men så står d.......

 

Utover de 100 som Funcom har valgt ut, vil det være et begrenset antall som får tilgang. så vil d si at bare noen av de 100 som vant får tilgang??? skjønte ikke dette helt. :hmm:

Lenke til kommentar
hmm......... noe her er litt forvirrende........ gamer skrev at 100 vinnere vil få bli med beta teste... men så står d.......

 

Utover de 100 som Funcom har valgt ut, vil det være et begrenset antall som får tilgang. så vil d si at bare noen av de 100 som vant får tilgang? skjønte ikke dette helt. :hmm:

8759654[/snapback]

 

Det vil også være noen utenfor de som ble sendt av Gamer som får være med.

 

(har jeg forstått det? :p )

Lenke til kommentar

Ingen jenter?? De skulle skammme seg! Burde nesten gi meg plass nr. 101 nå synes jeg for å rette opp dette inntrykket .... Eller kanskje jeg burde begynne a revurdere dette spillet, jeg mener, det virker jo nesten litt skremmende dette totale fraværet av jenter/kvinner.

Lenke til kommentar
Ingen jenter?? De skulle skammme seg! Burde nesten gi meg plass nr. 101 nå synes jeg for å rette opp dette inntrykket .... Eller kanskje jeg burde begynne a revurdere dette spillet, jeg mener, det virker jo nesten litt skremmende dette totale fraværet av jenter/kvinner.

8760000[/snapback]

 

Kan ikke forstå tankegangen din om jenter iallefall..

 

Fordi det ikke er noen jenter med, så skremmer det bort jenter fra å prøve?

 

Det er jo en primus motor i motsatt tilfellet. Om det ikke er noen gutter med så kan du banne bein på at det plutselig hadde vert mye gutter med. :tease:

 

Bare se på sprangridning og synkronsvømming f.eks..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...