GreenEye Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Trenger hjelp. Må kjøpe meg Xbox 360 Wireless Network Adapter, men finner den jo bare til 600-800kr. Noen steder man kan finne den billigere? Noen som kan hjelpe? Hadde jeg satt stor pris på Endret 1. juni 2007 av GreenEye Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Prisguide Din Pris Kelkoo Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 PrisguideDin Pris Kelkoo 8758597[/snapback] Men er vel rimeligere å importere? Eller? Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 http://kontorutstyr.webmercs.com/PartDetail.aspx?q=p:1389300 Denne ser jo helt lik ut.. Virker denne? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) I alle dager da Den der var jo så billig at eg nesten bestiller bare for morro skyld. EDIT: PC adapter ja, er vel den man bruker for å kunne bruke den trådløse kontrollen på PC det. Er vel feil bilde. EDIT2: Men igjen, beskrivelsen passer jo da Endret 1. juni 2007 av Mala Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) I alle dager da Den der var jo så billig at eg nesten bestiller bare for morro skyld. EDIT: PC adapter ja, er vel den man bruker for å kunne bruke den trådløse kontrollen på PC det. Er vel feil bilde. EDIT2: Men igjen, beskrivelsen passer jo da 8759962[/snapback] Ja, syntes det var litt rart. Men egentlig så bør man jo forvnete at det er en Wireless Network Adapter når det står det! Edit: Står ihvertfall det i beskrivelsen Endret 1. juni 2007 av GreenEye Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Ville nesten forhørt meg med siden om det er det trådløse adapteret eller den trådløse mottakeren for kontrollen man bruker til PC. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg sendte han en mail jeg, så får vi håpe på et svar etterhvert. Ble interessert av dette selv, og jeg mener det er på grensen til kriminelt å ta seg så godt betalt som Microsoft selv gjør. Om den fungerer tilfredsstillende er det jo veldig greit å ha spart 6-700 kroner :-) Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 SKU'en på den der tilsier at det er "Xbox 360 Wireless Gaming Receiver for Windows" og ikke wlan adapteren til xbox 360. Da passer prisen bedre også. Er nok feil bilde og beskrivelse.... Hvis noe er for godt til å være sant så er det som regel det Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Noen som veit om noen norske/utenlandske nettbutikker som selger denne billig nå? Ønsker ikke å betale 650+ for en adapter.. (Men må dessverre ha det der jeg skal flytte..) Edit: ? Endret 10. juni 2007 av GreenEye Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg fikk svar på e-posten min nå forresten. Kan poste begge to her nå. Den første var det da jeg som sendte, og den andre er svaret. Hei! Jeg har et spørsmål om en vare du har jeg. Jeg kikket innom nettbutikken din og fant en billig trådløs nettverksadapter (http://kontorutstyr.webmercs.com/PartDetail.aspx?q=p:1389300 ) til XBOX 360, og spørsmålet mitt er da om den fungerer akkurat slik som den overprisede originale trådløse nettverksadapteren til Microsoft. Med vennlig hilsen xxx Hei ! På grunn av ute på reise er jeg først tilbake idag 11.06 Dette produkt skal fungere likt den originale varianten. Ha en fin dag. Mvh xxx2 Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) *snip* 8832962[/snapback] men den blir koblet mot PC ikke til den trådløse routeren eller Access Point. Endret 11. juni 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Jeg fikk svar på e-posten min nå forresten. Kan poste begge to her nå. Den første var det da jeg som sendte, og den andre er svaret. Hei! Jeg har et spørsmål om en vare du har jeg. Jeg kikket innom nettbutikken din og fant en billig trådløs nettverksadapter (http://kontorutstyr.webmercs.com/PartDetail.aspx?q=p:1389300 ) til XBOX 360, og spørsmålet mitt er da om den fungerer akkurat slik som den overprisede originale trådløse nettverksadapteren til Microsoft. Med vennlig hilsen xxx Hei ! På grunn av ute på reise er jeg først tilbake idag 11.06 Dette produkt skal fungere likt den originale varianten. Ha en fin dag. Mvh xxx2 8832962[/snapback] Hei! Jeg tror han som svarte på mailen din kanskje har misforstått. Fordi svaret hans låter ut som at han kun svarer på spørmålet ditt om dette produktet er like bra som et originalt Microsoft produkt. Og ikke hovedspørsmålet om dette er en Trådløst nettverkskort for Xbox 360 eller er Wireless Xbox 360 signal mottaker for PC. Endret 11. juni 2007 av Baba2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå