Gå til innhold

360 Wireless Network Adapter-Hvor er den billigst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I alle dager da :omg: Den der var jo så billig at eg nesten bestiller bare for morro skyld.

 

EDIT: PC adapter ja, er vel den man bruker for å kunne bruke den trådløse kontrollen på PC det. Er vel feil bilde.

 

EDIT2: Men igjen, beskrivelsen passer jo da :hmm:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
I alle dager da :omg: Den der var jo så billig at eg nesten bestiller bare for morro skyld.

 

EDIT: PC adapter ja, er vel den man bruker for å kunne bruke den trådløse kontrollen på PC det. Er vel feil bilde.

 

EDIT2: Men igjen, beskrivelsen passer jo da :hmm:

8759962[/snapback]

 

Ja, syntes det var litt rart. Men egentlig så bør man jo forvnete at det er en Wireless Network Adapter når det står det!

 

Edit: Står ihvertfall det i beskrivelsen

Endret av GreenEye
Lenke til kommentar

SKU'en på den der tilsier at det er "Xbox 360 Wireless Gaming Receiver for Windows" og ikke wlan adapteren til xbox 360. Da passer prisen bedre også. Er nok feil bilde og beskrivelse....

 

Hvis noe er for godt til å være sant så er det som regel det :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg fikk svar på e-posten min nå forresten. Kan poste begge to her nå. Den første var det da jeg som sendte, og den andre er svaret.

 

Hei!

 

Jeg har et spørsmål om en vare du har jeg. Jeg kikket innom nettbutikken din og fant en billig trådløs nettverksadapter (http://kontorutstyr.webmercs.com/PartDetail.aspx?q=p:1389300 ) til XBOX 360, og spørsmålet mitt er da om den fungerer akkurat slik som den overprisede originale trådløse nettverksadapteren til Microsoft.

 

Med vennlig hilsen

xxx

 

Hei !

 

På grunn av ute på reise er jeg først tilbake idag 11.06

 

Dette produkt skal fungere likt den originale varianten.

 

Ha en fin dag.

 

Mvh

xxx2

Lenke til kommentar
Jeg fikk svar på e-posten min nå forresten. Kan poste begge to her nå. Den første var det da jeg som sendte, og den andre er svaret.

 

Hei!

 

Jeg har et spørsmål om en vare du har jeg. Jeg kikket innom nettbutikken din og fant en billig trådløs nettverksadapter (http://kontorutstyr.webmercs.com/PartDetail.aspx?q=p:1389300 ) til XBOX 360, og spørsmålet mitt er da om den fungerer akkurat slik som den overprisede originale trådløse nettverksadapteren til Microsoft.

 

Med vennlig hilsen

xxx

 

Hei !

 

På grunn av ute på reise er jeg først tilbake idag 11.06

 

Dette produkt skal fungere likt den originale varianten.

 

Ha en fin dag.

 

Mvh

xxx2

8832962[/snapback]

 

Hei!

Jeg tror han som svarte på mailen din kanskje har misforstått. Fordi svaret hans låter ut som at han kun svarer på spørmålet ditt om dette produktet er like bra som et originalt Microsoft produkt. Og ikke hovedspørsmålet om dette er en Trådløst nettverkskort for Xbox 360 eller er Wireless Xbox 360 signal mottaker for PC.

Endret av Baba2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...