Gå til innhold

Har weaponskills noe å si i pvp ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hadde en diskusjon med en kar forleden om weapon skills i pvp, og jeg nevnte at jeg hadde hørt en eller annen plass at denne på en måte var "maks" når man går pvp. Vet ikke om jeg uttrykker meg klart nok, men i pve så har det jo alt å si mot mobs, i forhold til skade og missing etc. Opplever ikke samme i pvp.

På forhånd takk

M69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har lidt å si, jo mer weaponskills jo mer crittchance, men du misser/dodger/parryer like mye som du ville ha gjort med 300/300 i skill i pve

Ville jeg nå tro :!:

Skrevet
Så lenge du slår/skyer med våpen vil weaponskill alltid ha noe å si.

Edit: Har hvertfall aldri hørt/sett/merket noe annet.

8753740[/snapback]

Ikke i PvP :hmm: ?

Untatt crittchancen

Skrevet

Jeg har duelert med våpen jeg ikke hadde noe bra skill med og jeg fikk full effekt. Hvordan det er i vanlig pvp vet jeg ikke, men regner med det går for det samme der. Men jeg er meget sikker på at weapon skill bare har betydning i PvE. Feks hvis du har mere weapon skill enn til vanlig så får du jo bedre utnytte av glancing blows. Og glancing blows gjelder kun i PvE hvis ikke jeg er helt på jordet. Men sant nok jeg trur critchance følger weapon skill, blargh ble usikker nå. :)

Skrevet (endret)

Så klart har det noe å si.

Edit: Visste ikke at skills hadde noe med critsjans å gjøre. Kilde på dette?

post-80649-1180650911_thumb.jpg

Endret av Minus
Skrevet

I PvP, som var spørsmålet her, så kan du ha 1 skill i daggers men treffe like bra/hardt som om du hadde hatt 350 mot andre spillere. Dette gjelder ikke i PvE mot NPC-er, bare i PvP, altså mot andre spillere.

Bare stikk og prøv det selv.

Skrevet
I PvP, som var spørsmålet her, så kan du ha 1 skill i daggers men treffe like bra/hardt som om du hadde hatt 350 mot andre spillere. Dette gjelder ikke i PvE mot NPC-er, bare i PvP, altså mot andre spillere.

8754174[/snapback]

Takk for all respons. Da var det som jeg trodde. :)

Skrevet

8754174[/snapback]

Prøv å gå rundt med 1 i weapon skill i pvp da, sist jeg prøvde funket det dårlig.

Skrevet
Weapon skills are maxed in pvp combat. While this means leveling a weapon for pvp is unimportant, racial attribrutes, talents, and weapons with +skill still affect pvp hit/crit rating. Most players, however, see the +skill in pvp as useless; you will still see many orcs with the high warlord sword.
Skrevet
Nei, weaponskill har ingenting å si i pvp, kun pve.

8753903[/snapback]

Quoted for truth :) vet at på min 39 hunter bytta jeg til Bow of Searing arrows etter å ha brukt guns hele veien, og skilla ikke opp fra 37 i det hele tatt. Jeg har ikke mye miss/dårlige hits etc, samme gjelder melee. Har ingenting å si i pvp : )

Skrevet

Har sett mange folk som har grinda høner på farm i ab :laugh:

Og min erfaring er at man trenger wep skill i pvp. jeg missa mye mere med warrioren før jeg maxet weapon skill.

Skrevet
Weapon skills are maxed in pvp combat. While this means leveling a weapon for pvp is unimportant, racial attribrutes, talents, and weapons with +skill still affect pvp hit/crit rating. Most players, however, see the +skill in pvp as useless; you will still see many orcs with the high warlord sword.

8754529[/snapback]

Svaret er jo postet av XoRc her.

Skrevet
Har sett mange folk som har grinda høner på farm i ab :laugh:

Og min erfaring er at man trenger wep skill i pvp. jeg missa mye mere med warrioren før jeg maxet weapon skill.

8755220[/snapback]

Hvis du faktisk leste noe av det som ble sagt her, så ville du visst at det du sa er feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...