maggot69 Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Hei! Hadde en diskusjon med en kar forleden om weapon skills i pvp, og jeg nevnte at jeg hadde hørt en eller annen plass at denne på en måte var "maks" når man går pvp. Vet ikke om jeg uttrykker meg klart nok, men i pve så har det jo alt å si mot mobs, i forhold til skade og missing etc. Opplever ikke samme i pvp. På forhånd takk M69
Lycantrophe Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Så lenge du slår/skyer med våpen vil weaponskill alltid ha noe å si. Edit: Har hvertfall aldri hørt/sett/merket noe annet. Endret 31. mai 2007 av Lycantrophe
fjeddiu Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Det har lidt å si, jo mer weaponskills jo mer crittchance, men du misser/dodger/parryer like mye som du ville ha gjort med 300/300 i skill i pve Ville jeg nå tro :!:
fjeddiu Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Så lenge du slår/skyer med våpen vil weaponskill alltid ha noe å si. Edit: Har hvertfall aldri hørt/sett/merket noe annet. 8753740[/snapback] Ikke i PvP ? Untatt crittchancen
Lycantrophe Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Critchance følger weaponskill, gjør det ikke? Uansett så får jeg beklage min feilopplysning.
Overguard Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har duelert med våpen jeg ikke hadde noe bra skill med og jeg fikk full effekt. Hvordan det er i vanlig pvp vet jeg ikke, men regner med det går for det samme der. Men jeg er meget sikker på at weapon skill bare har betydning i PvE. Feks hvis du har mere weapon skill enn til vanlig så får du jo bedre utnytte av glancing blows. Og glancing blows gjelder kun i PvE hvis ikke jeg er helt på jordet. Men sant nok jeg trur critchance følger weapon skill, blargh ble usikker nå.
Minus Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Så klart har det noe å si. Edit: Visste ikke at skills hadde noe med critsjans å gjøre. Kilde på dette? Endret 31. mai 2007 av Minus
TaigaH Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 I PvP, som var spørsmålet her, så kan du ha 1 skill i daggers men treffe like bra/hardt som om du hadde hatt 350 mot andre spillere. Dette gjelder ikke i PvE mot NPC-er, bare i PvP, altså mot andre spillere. Bare stikk og prøv det selv.
maggot69 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Skrevet 1. juni 2007 I PvP, som var spørsmålet her, så kan du ha 1 skill i daggers men treffe like bra/hardt som om du hadde hatt 350 mot andre spillere. Dette gjelder ikke i PvE mot NPC-er, bare i PvP, altså mot andre spillere. Bare stikk og prøv det selv. 8754174[/snapback] Takk for all respons. Da var det som jeg trodde.
Tmz Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 I PvP, som var spørsmålet her, så kan du ha 1 skill i daggers men treffe like bra/hardt som om du hadde hatt 350 mot andre spillere. Dette gjelder ikke i PvE mot NPC-er, bare i PvP, altså mot andre spillere. Bare stikk og prøv det selv. 8754174[/snapback] Prøv å gå rundt med 1 i weapon skill i pvp da, sist jeg prøvde funket det dårlig.
ASDASDKL2131 Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Weapon skills are maxed in pvp combat. While this means leveling a weapon for pvp is unimportant, racial attribrutes, talents, and weapons with +skill still affect pvp hit/crit rating. Most players, however, see the +skill in pvp as useless; you will still see many orcs with the high warlord sword.
Pwno Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Nei, weaponskill har ingenting å si i pvp, kun pve. 8753903[/snapback] Quoted for truth vet at på min 39 hunter bytta jeg til Bow of Searing arrows etter å ha brukt guns hele veien, og skilla ikke opp fra 37 i det hele tatt. Jeg har ikke mye miss/dårlige hits etc, samme gjelder melee. Har ingenting å si i pvp : )
Be__bad Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Har sett mange folk som har grinda høner på farm i ab Og min erfaring er at man trenger wep skill i pvp. jeg missa mye mere med warrioren før jeg maxet weapon skill.
Antatra Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Weapon skills are maxed in pvp combat. While this means leveling a weapon for pvp is unimportant, racial attribrutes, talents, and weapons with +skill still affect pvp hit/crit rating. Most players, however, see the +skill in pvp as useless; you will still see many orcs with the high warlord sword. 8754529[/snapback] Svaret er jo postet av XoRc her.
knux Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Har sett mange folk som har grinda høner på farm i ab Og min erfaring er at man trenger wep skill i pvp. jeg missa mye mere med warrioren før jeg maxet weapon skill. 8755220[/snapback] Hvis du faktisk leste noe av det som ble sagt her, så ville du visst at det du sa er feil.
Fuzoya Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 jeg vet ikke hvordan det er med hit og damage , men når du får mer weapon skill så får du mer critt i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå