Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Skrevet
Slik som vi spilte i dag har vi ingenting å gjøre i et sluttspill..

Savner å se på et sluttspill med Norge i :cry:

Som om du husker annet enn marseille fra sist sluttspill vi var med i :p

Glem nå ikke EM i 2000. Fixed I say, FIXED.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker å se:

Knudsen

Høiland Hangeland Wæhler Riise

Huseklepp Grindheim Andrsen Leigh

Moa Carew

i neste landskamp. I teorien kan vi faktisk gå videre, men jeg synes ikke at 4 - 5 - 1 fungerer for oss. Det er på tide å se fremover, men samtidig må vi beholde stammen.

Skrevet

Trur ikkje at Demidov har nokre større sjanser til å komme innpå det russiske landslaget. Han er fortsatt ung, og er ein spelar for fremtida. Sjølv om han ikkje blei tatt med i forrige tropp behøver ikkje bety at han ikkje har noko fremtid på landslaget. Som sagt tidligere her, han er eit av dei største midtstoppertalenta her i landet.

• 1 måned senere...
Skrevet

Litt overraska at Jarstein blir valgt framfor Opdal. Opdal er etter mi meining ein betre keeper enn Jarstein på dette tidspunktet. Forsvaret blir så bra som mogleg med Reginussen og Høgli tilbake. No har Drillo Iversen tilbake som "super-innbytter".

Skrevet

Jeg er mest sjeleglad for ikke å se Aarøy i troppen. At Drillo tok han ut til treningskampene i vår er intet mindre enn katastrofe. Så han på Color Line Stadion i går kveld. Utrolig oppskrytt drittspiller, hva hjelper det å være god på hodet når man aldri er i posisjon til å bruke sin eneste velutviklede ferdighet?

Måtte bare få det ut...

Ellers blir dette storseier til Norge, heia drillo.

Skrevet

Etter min mening har han ingenting der å gjøre. En formspiller som kommer til å dabbe av på prestasjonene etterhvert. Han er ihvertfall en kvalmende type...

Skrevet

Tok Hoseth 8 minutter å komme på landslaget. Sier mer om kravet enn spilleren heldigvis. Eller desverre? Faen, alt blir bare snodig når Molde-spillere kommer på landslaget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...