Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken Bil kjører du? (Eller Mora di!)


bjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har tydeligvis aldri hørt om STI drivverk? Har du hørt om Subaru i det heletatt?

Er ikke Audi jeg snakker om her skjønner du..

Quattro VS Subaru firehjulstrekk?

 

Lett valg.

 

Quattro i mine øyne.

STI drivverket tåler iallefall rivstarter når man måtte ønske det.

 

Skikkelig full time AWD fra folk som ikke har levert stort annet enn 4WD VS folk som sender ut søppelbiler med FORHJULSTREKK og en og annen firetrekker... >.<

 

Gammel quattro? Jatakk, nyere? EEENEEEI

Lenke til kommentar

Du har tydeligvis aldri hørt om STI drivverk? Har du hørt om Subaru i det heletatt?

Svært å angripende du er hver gang noen snakker/hinter til noe negativt rundt dine biler/favorittmerke,

Selv om drivverket er holdbart betyr ikke det nødvendigvis at det varer evig. Selv ikke om det står STI på det!

Hadde en kollega som rev sund et par stikkakslinger på nøyaktig samme understell som du har på din bil. Den bilen ble brukt hard den og så frykt ikke. En dag skjer det nok deg og.

 

Men jeg regner med at du tenker det samme som jeg tenkte da jeg rev sund stikkakslinger på ene banebilen min. Pytt pytt, det VAR verdt de pengene.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Du har tydeligvis aldri hørt om STI drivverk? Har du hørt om Subaru i det heletatt?

Svært å angripende du er hver gang noen snakker/hinter til noe negativt rundt dine biler/favorittmerke,

Selv om drivverket er holdbart betyr ikke det nødvendigvis at det varer evig. Selv ikke om det står STI på det!

Hadde en kollega som rev sund et par stikkakslinger på nøyaktig samme understell som du har på din bil. Den bilen ble brukt hard den og så frykt ikke. En dag skjer det nok deg og.

 

Men jeg regner med at du tenker det samme som jeg tenkte da jeg rev sund stikkakslinger på ene banebilen min. Pytt pytt, det VAR verdt de pengene.

 

Ting er lagd for å brukes, skakke bare stå å samle støv...

 

Må jeg risikere styrestaget på gokarten ved å kjøre over den curbsen for å få en forbikjøring, ja så gjør jeg det, jeg lever livet nå =)

 

Ingenting varer evig vettu ;)

 

Jeg knakk foreksempel eksosen da jeg rev i gang, men jeg bare lo og sveiste den sammen igjen. :D

 

BTW: Himla random at alle alltid kjenner en som har akkurat det samme og ødelagt det sånn og sånn, når de får et motargument i fleisen. :D

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar

BTW: Himla random at alle alltid kjenner en som har akkurat det samme og ødelagt det sånn og sånn, når de får et motargument i fleisen. :D

Vist du vil, og jeg husker på dette, så kan jeg sikkert ta bilde av bilen hans om han har den med på jobb når han begynner igjen! :tease:

 

Jeg hadde uansett ikke behovet for å nevne det for å fortelle deg at drivverket varer ikke evig om man driver å herjer med bilen, men dro det med siden det faktisk er indirekte erfaring om dette drivverket.

 

Din sure sitron!

Lenke til kommentar

BTW: Himla random at alle alltid kjenner en som har akkurat det samme og ødelagt det sånn og sånn, når de får et motargument i fleisen. :D

Vist du vil, og jeg husker på dette, så kan jeg sikkert ta bilde av bilen hans om han har den med på jobb når han begynner igjen! :tease:

 

Jeg hadde uansett ikke behovet for å nevne det for å fortelle deg at drivverket varer ikke evig om man driver å herjer med bilen, men dro det med siden det faktisk er indirekte erfaring om dette drivverket.

 

Din sure sitron!

Drivverket varer ikke evig uansett ;) Om noe ryker så er det bare en utmerket unnskyldning for å erstatte det med noe bedre :D

 

Din mongo mango

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...