Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken Bil kjører du? (Eller Mora di!)


bjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Per i dag er det bare Rangeren jeg har som bruksbil. Ellers har jeg en passe oppfrisket Nissan Skyline jeg bruker alt for lite og en yamaha Raptor 660, også uten skilt, som jeg bruker mye.

Men jeg er ikke langt unna å reise å hente meg en E34 M5 eller et karosseri i god stand og bygge opp igjen 3.5 literen jeg har liggende.

Lenke til kommentar

Per i dag er det bare Rangeren jeg har som bruksbil. Ellers har jeg en passe oppfrisket Nissan Skyline jeg bruker alt for lite og en yamaha Raptor 660, også uten skilt, som jeg bruker mye.

Men jeg er ikke langt unna å reise å hente meg en E34 M5 eller et karosseri i god stand og bygge opp igjen 3.5 literen jeg har liggende.

Søtt. Sats heller på BMW'en! Nissan Skyline er så stusselig i forhold.

Lenke til kommentar

Setter noen her tvil på Skyline trim vs BMW trim!?!

 

Kjørt noen av begge slagene eller? Trimmet selv!? :p

 

Stiller nok gaaaaaanske likt, selvom for de fleste som ikke liker japser så høres japsebiler ut som CornFlakes leker..

 

 

Jeg kjører forøvrig fortsatt S14a, som jeg vurderer hva jeg skal gjøre med.. Hatt den snart i 2 år og kjørt... 12 000 km? Rett og slett en skam og ha den stående uten å kjøre den..

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Hvorfor driver du å maser så etter BMW plutselig da? :p

Fordi BMW er konge, det også. :wee:

 

Setter noen her tvil på Skyline trim vs BMW trim!?!

 

Kjørt noen av begge slagene eller? Trimmet selv!? :p

 

Stiller nok gaaaaaanske likt, selvom for de fleste som ikke liker japser så høres japsebiler ut som CornFlakes leker..

 

 

Jeg kjører forøvrig fortsatt S14a, som jeg vurderer hva jeg skal gjøre med.. Hatt den snart i 2 år og kjørt... 12 000 km? Rett og slett en skam og ha den stående uten å kjøre den..

Selg den, og kjøp den en Ford Sierra Coswoth eller en E34.

Lenke til kommentar

Stemmer nok at det er SRT10 motoren, og den sitter i en ram. Årsmodell husker jeg ikke, men gromt erre lell.

 

@pungrotta: du har tydligvis liten til null innsikt i trimmingens verden med måten du uttaler deg på. Eller så nekter du å tro på hva du blir fortalt i frykten for at dine favoritter blir satt på plass.

 

En RB, også kjent som Race Breed, motoren kan fint sammenlignes med all BMW motor. Vist man skal sammenligne motorstørrelse fair så kan jeg fint si at en vellbygget RB30DET(T) vil slå all bmw fint ned i støvlene når det kommer til effektuttak og holdbarhet.

Men jeg skal innrømme det at jeg er nok svakere for en E34 M5 med skikkelig tyskerstuk og det er nok en større sjanse for at det ender opp på gårdsplassen enn en skyline med nevnte RB30.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja okei. DU kan sikkert alt om trimming av bil... Tåpelig å virke som du ikke vet en dritt hvis du virkelig vet så mye..

Det er en form for trolling, tror jeg ^^

 

Men for all del.. Lik det du liker, og godta at andre ikke liker det...

 

Jeg liker Subaru, gamle BMW'r og ja, det var vel fælt at en riskokerfantast liker bmw :O

Lenke til kommentar

Absolutt en tøff bil det der, rema100. Er dog mer fan av den tidligere generasjonen med sovelykter, som jeg syns ser både tøffere og bedre ut.

Mye måtte du ut med? :)

takk :) 65 ;) veldig førnøyd med bilen , førstegangs bil:p elsker lyktene synes de gjør vedig mye med bilen liker disse bedre enn den nye genrasjonene, men har lyst på t23 da

Endret av rema100
Lenke til kommentar

Sorry gutter men er selv 15år å blir nærmest lei meg pga dere .. jævlig barnslig holdning til å være diskusjon.no til og med :(

 

Men en ting er ganske sikkert å det er at veldig mange biler funker, en stund. Men plutselig går den ikke mer kanskje hardt kjørt eller gått langt? Ut å skru eller send på rep.

 

Har vært med å skrudd endel med en erfaren mekaniker i flere sammenhenger, men det værste var en saab 900. Den gikk ikke selv om det var gnist å motoren gikk rundt og den fikk bensin. Hjalp ikke med startgass rett

¨dysa¨ heller. Ikke kan rælet taues heller, revers hva f .. er det forno?

 

Selv er jeg litt Mercedes frelst, ingen spesiell grunn men elsker W124 stasjonsvogna. Slæddevogn.no

Liker også BMW E30 men da skal den ha 320 motor eller større, må ha sekser ikke sant?

Men en Granada med V8 med over 300HK er ikke å fornekte, men skal det være holdbart så koster det.

 

- Hva er best? V8 på 5 liter med moderne insprutning eller 1,3 Toyota Corolla på 58HK?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...