Gå til innhold

Video: Bioshock #2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, mine tanker rundt dette er at jeg er lei spillet før jeg en gang har prøvd det. synes det var utrolig skuffende jeg da. har hørt så mye bra om system shock og håpet dette skulle bli bra, men den gang ei i mine øyne. og skrekk og gru for en elendig video...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Oh, dæven han var kjapp han der karn i den dykkerdrakten :O

Synes ellers spillet ser litt rart ut og spessielt. Men det skal nok absolutt prøves.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Vel, mine tanker rundt dette er at jeg er lei spillet før jeg en gang har prøvd det. synes det var utrolig skuffende jeg da. har hørt så mye bra om system shock og håpet dette skulle bli bra, men den gang ei i mine øyne. og skrekk og gru for en elendig video...

8747013[/snapback]

Du har nok sett på feil video! Dette er Bioshock ;)

 

Det så digg ut! Gleder meg til det kommer, tenker at jeg kanskje kjøpern til PC. Er ikke helt fan av FPS spill på konsoll. Big Daddy's var helt klikk da (de dykker folka) :D

Endret av Saykin
Lenke til kommentar
Oh, dæven han var kjapp han der karn i den dykkerdrakten :O

Synes ellers spillet ser litt rart ut og spessielt. Men det skal nok absolutt prøves.

8747436[/snapback]

 

Du tenker på The Big Daddy's?

Er flere av disse og de beskytter The Little Sisters.

De er ganske harde, og er heller ikke å annse som en fiende uten at man gjør noe mot de eller karakterer de beskytter.

 

At det ser litt rart og spesielt ut tror jeg faktisk folka i Rational Games tar som et kompliment :) " Our goal is to put a stake in the hart of all the clichès you've been playing for all years in first person shoothers." ble sagt av Ken Levine som er Lead Designer der.

Lenke til kommentar
Vel, mine tanker rundt dette er at jeg er lei spillet før jeg en gang har prøvd det. synes det var utrolig skuffende jeg da. har hørt så mye bra om system shock og håpet dette skulle bli bra, men den gang ei i mine øyne. og skrekk og gru for en elendig video...

8747013[/snapback]

Du har nok sett på feil video! Dette er Bioshock ;)

 

Det så digg ut! Gleder meg til det kommer, tenker at jeg kanskje kjøpern til PC. Er ikke helt fan av FPS spill på konsoll. Big Brothers var helt klikk da (de dykker folka) :D

8747605[/snapback]

 

Han refererer til det forrige spillet fra Irrational Games, og Bioshock er mer eller mindre å betrakte som en oppfølger.

Lenke til kommentar
Vel, mine tanker rundt dette er at jeg er lei spillet før jeg en gang har prøvd det. synes det var utrolig skuffende jeg da. har hørt så mye bra om system shock og håpet dette skulle bli bra, men den gang ei i mine øyne. og skrekk og gru for en elendig video...

8747013[/snapback]

Du har nok sett på feil video! Dette er Bioshock ;)

 

Det så digg ut! Gleder meg til det kommer, tenker at jeg kanskje kjøpern til PC. Er ikke helt fan av FPS spill på konsoll. Big Brothers var helt klikk da (de dykker folka) :D

8747605[/snapback]

 

BioShock kommer fra samme utviklerteam som laget System Shock 2. Bioshock blir kalt System Shock 2s åndelige oppfølger. Og det med god grunn.

 

Prøv System Shock 2 dere, om dere da ikke har spilt det. Det ligger til gratis nedlastning her: http://www.the-underdogs.info/game.php?gameid=3924

 

:)

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Du tenker på The Big Daddy's?

Er flere av disse og de beskytter The Little Sisters.

De er ganske harde, og er heller ikke å annse som en fiende uten at man gjør noe mot de eller karakterer de beskytter.

 

At det ser litt rart og spesielt ut tror jeg faktisk folka i Rational Games tar som et kompliment :) " Our goal is to put a stake in the hart of all the clichès you've been playing for all years in first person shoothers." ble sagt av Ken Levine som er Lead Designer der.

 

 

Ja, tenker på The Big Daddy's. Ligner på fyren i avataren din.

 

Skal sende mail til de og si at spillet er rart så kanskje de blir så glade at jeg får spillet gratis :)

 

Hvem er The Little Sisters? Hvem er de små ungene og zombie folkene? Kan noen være så snill å linke til en side eller noe slikt som forteller handlingen og hva som skjer? Skjønner minst :!:

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Du tenker på The Big Daddy's?

Er flere av disse og de beskytter The Little Sisters.

De er ganske harde, og er heller ikke å annse som en fiende uten at man gjør noe mot de eller karakterer de beskytter.

 

At det ser litt rart og spesielt ut tror jeg faktisk folka i Rational Games tar som et kompliment :) " Our goal is to put a stake in the hart of all the clichès you've been playing for all years in first person shoothers." ble sagt av Ken Levine som er Lead Designer der.

 

 

Ja, tenker på The Big Daddy's. Ligner på fyren i avataren din.

 

Skal sende mail til de og si at spillet er rart så kanskje de blir så glade at jeg får spillet gratis :)

 

Hvem er The Little Sisters? Hvem er de små ungene og zombie folkene? Kan noen være så snill å linke til en side eller noe slikt som forteller handlingen og hva som skjer? Skjønner minst :!:

8747734[/snapback]

 

En fin video med kommentarer fra nevnte Ken Levine

. Blant annet får du forklaring om The Little Sisters :)
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Jeg håper VIRKELIG at det blir i spillet som i filmen; ikke no sikte!

 

Er så DRITTlei det på FPS spill, for det er jo egentlig ikke vits? Du kan jo ca. beregne til hvor du skal skyte. Og i verste fall kan du bare ta anlegg, og sikte sånn :)

8748624[/snapback]

 

De fleste fps spill så har du jo en funksjon slik at du kan slå av sikte. Hvis sikte er standar i dette spillet så kan du sikkert slå det av.

Lenke til kommentar

må si dette klippet så kjedelig ut. skummelt var det heller ikke. og jeg er lett skremt! :ermm:

vannet var fint da. har sett et annet klipp mener jeg, et langt et, hvor de viste fram vannet. eller så husker jeg feil :hmm:

 

edit:

den videoen qwert linka til ga et mye bedre inntrykk av spillet, ihvertfall for meg.

MEN må si at slåssingen med tangen eller hva det er ga meg assosiasjoner til slåssingen i TES: Oblivion :thumbdown:

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...