Gå til innhold

Hva heter du i LOTRO? Og hvilken server?


Hvilken server spiller du på?  

308 stemmer

  1. 1. Hvilken server spiller du på?

    • Eldar
      67
    • Evernight
      24
    • Gilrain
      23
    • Laurelin
      125
    • Snowbourn
      68


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Famros lvl 27 hunter på Gilrain, lurte på om det er noen norske kinship på gilrain? Angrer virkelig på at jeg valgte gilrain, bare nedelendere der :ermm: Også koster det jo 150 eller noe å bytte... men hvis noe er interessert kunne vi jo lagd et kinship på gilrain? Bare å adde meg på friends list ;)

Lenke til kommentar
Famros lvl 27 hunter på Gilrain, lurte på om det er noen norske kinship på gilrain? Angrer virkelig på at jeg valgte gilrain, bare nedelendere der :ermm: Også koster det jo 150 eller noe å bytte... men hvis noe er interessert kunne vi jo lagd et kinship på gilrain? Bare å adde meg på friends list ;)

Gilrain som dugg legg til haffco så kan vi snakke skal jeg få deg inn sammen med meg og mine venner

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spiller på Eldar, lvl 44 LM for øyeblikket. Er med i kinshippet Shadows hvor jeg er Officer :D

Jeg begynte egentlig å spille for ca halvt år siden, ble lvl 40, men så gikk gamercardet ut og jeg gadd ikke å kjøpe nytt :p Men for ca 1 uke siden fikk jeg og en venn idè om å starte igjen :D

Glemte nesten navnet, Elthan xD

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

swessy: Du liker ikke tilfeldigvis Alestorm? ;)

 

Navn: Chrissy

Rase: Hobbit (er det flere spillbare raser?) :p

Klasse: Burglar

Server: Laurelin

Kinship: De få guildene eller kinshippene jeg har vært med i har stort sett kun resultert i en ny pratekanal, så jeg har slått av Kiship Request. Har du noe å si til meg i spillet kan du ta kontakt pr mail eller (helst) ansikt til ansikt. ;)

Level: Det er helg og jeg har null sosialt liv utenom LotRO, så spør igjen på mandag. :p

 

Edit: La til level.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Esara, level 7 loremaster på Laurelin :) Har også en 14 loremaster men han daua etter jeg blei litt ivrig nede i great barrows... Jeg SKAL ha undying tittel... :)

 

Har også en 21 guardian og 31 champion på samma server som jeg spilte rett etter release, men de samler bare støv for tiden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...