Gå til innhold

Ditt vannkjølte system

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mer enn 1.2 grader, med quad-core er det sånn 2-3 grader tenker jeg. Det jeg ser er forskjellen i de fleste tester. Uansett, jeg valgte den pga. dårlig erfaring med Apogee GTX :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, da er jo ikke valget så vanskelig da Fuzion er billigere også :)

Dere er hjertelig velkomne innom min vannkjølings-innkjøpingstråd (se signatur). :p

Skrevet (endret)

Dersom du skal ha EK-en i en egen loop, går det helt fint. Men dersom du skal ha den i lag med en eller to GPUer, kommer den til å gi deg dårligere temperatur på GPU enn det Fuzion blokka hadde gitt deg. :)

Ville ha gått for D-Tek blokka jeg. :)

Endret av LockBreaker
Skrevet (endret)

Hva tror dere? :)

Vil jeg få plass til radiatoren der nede? :(

EDIT: Dere ser vel også at jeg har glemt å legge inn PA.120.1'en i loopen :wee:

Ny tegning:

post-118065-1201461566_thumb.jpg

Endret av LockBreaker
Skrevet

Ja, kan gå, men virker som det vil bli litt trangt inni kabinettet ditt :p

Uansett, det kan nok fungere. Men har du bestillt alle vannkjølingsdelene? Jeg bare tenker på at det kanskje hadde vært mer praktisk med en MCP355 med PTS topp i stedet for den MCP655. De er jo veldig lik i ytelse, men kanksje lettere å plassere en MCP355.

Skrevet (endret)
Ja, kan gå, men virker som det vil bli litt trangt inni kabinettet ditt :p

Uansett, det kan nok fungere. Men har du bestillt alle vannkjølingsdelene? Jeg bare tenker på at det kanskje hadde vært mer praktisk med en MCP355 med PTS topp i stedet for den MCP655. De er jo veldig lik i ytelse, men kanksje lettere å plassere en MCP355.

Ahh, det var ikke dumt. Hadde selv satt en MCP655 i handlelisten, og har knapt med plass i kabinettet. Så om det er lik ytelse er det jo supert med MCP355.

Noen som skjønner seg på nipler og slanger? I såfall kunne de tatt en kikk i vannkjølings-tråden min? :) Kun det som mangler før bestilling nå!

Endret av 2bb1
Skrevet (endret)

Fikk god hjelp fra Caliber også da. For å si det slik er det han som har ideen. :wee:

Jeg bare ville ha noe annet enn håndtak. :)

Men kan jeg sy meg et luftfilter? Kan jo evt tre på en sokk også. :wee:

Tenkte jeg skulle ta viftene på innsiden av kabinettet og radiatoren på utsiden. Slik at det ikke blir så høyt altså.

Endret av LockBreaker
Skrevet
Hva tror dere om dette? :)

Hadde det sånn selv med 2x120radiator under pcen, gigantisk hul i skrivebordet var det også!

Men fungerte pefekt! Hadde både radiatoren og viftene under pcen...

Angrer på at jeg ikke tok bilder at det prosjektet der :hrm:

Men nå har jeg ikke mere vannkjølingsutstyr igjenn, savner det :blush:

Tørte ikke mere etter at HK røkk...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...